بازگشت مهاجران از پاکستان از دوشنبه آغاز می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۶/۱/۱۲ کد خبر: 131126 منبع: پرینت

روند بازگشت مهاجران افغانستانی دارای مدرک قانونی از پاکستان از دوشنبه این هفته از سر گرفته خواهد شد.

به نقل از طلوع، سید حسین عالمی بلخی، وزیر مهاجرین می گوید که از روز دوشنبه (سوم آپریل) عودت مهاجرین دوباره از سر گرفته می شود و مشکل خاصی به جز کمک های نقدی در این زمینه وجود ندارد.

بلخی می گوید که در سال گذشته کمیشنر عالی سازمان ملل کمک ها را از 200 دالر به 400 دالر افزایش داد، اما اکنون این سازمان می گوید که توان پرداخت 400 دالر را ندارد و مقدار آن را کاهش خواهد داد.

با وجود مشکلات فراوان در زندگی مهاجران افغانستانی در پاکستان روند بازگشت مهاجران دارای مدرک قانونی از دوشنبه این هفته از سر گرفته خواهد شد.

احتمال کاهش کمک های مالی برای بازگشت کنندگان و احتمال اخراج اجباری آنان از سوی پاکستان از جدی ترین چالش ها در روند بازگشت مهاجرین گفته می شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازگشت مهاجران
نظرات بینندگان:

>>>   بازگشت داوطلبانه امرنیک است اماتلاش برای اخراخ ویافشارا جانب میزبانان باتبعیض واخذ پول ومحدودیت شغلی خلاف تمام قوانین شناختمعتبرجهانی واخلاق وشرع استکه دولتها ی همسایه باقدرت وستم اجرایی میکنند حسینی بلخی

>>>   برگشت مهاجرین کشور ما از کشور ذلت پاکستان به کشور پر افتخار خودشان افغانستان سر بلند اگر گشنه و فقیر هم بمانند حد اقل حثیت و شرف و وقار و ناموس شان در امن وامان است مانند پولیس خاین ودزد پاکستان کسی بی موجب جیب های انها را تلاشی نمیکند و پول جیب شانرا نمی دزدد .
میرم کابل جان دپاکستان دلکم تنگ شده
پاکستان بیگانه بما زندان دهمزنگ شده
پشت هوای وطنم باز دلم تنگ شده
پاکستان بما زندان دهمزنگ شده
میرم کابل جان میرم کابل جان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است