اتهام بر وکیلان زن در پارلمان غیر اخلاقی می باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۶/۱/۱۰ کد خبر: 131063 منبع: پرینت

اين درست است كه بر اكثريت نمايندگان مجلس اتهام معامله گری و بی كفايتی وارد است، اما خيلی شرم آور است كه نقد را ابزاری بر تبعيض عليه زنان اعمال كنيم.

معامله و خيانت را هم مرد مجلس انجام داده هم زنِ پارلمان، پس مناسب نيست به جاي نقدِ كار اداری و سياسی آنها، به فحاشی و هتاكی عليه تمام زنان پارلمان متوسل شويم. شايد زنی در مجلس، تن فروشی كرده باشد اما اين رويكرد انسانی نيست که بر تمام نماينده های زن در پارلمان اتهام وارد كنيم.

ما حق نداريم با كلی گويی و شایعات بر بانوان مبارز، پاک تينت و مادران زحمت كشِ مجلس اتهام تن فروشی وارد كنيم. اين موضوع جنبه قضایی و حقوقی دارد و هر نوع اتهام به عموم زنان پارلمان قبل از دادگاه، كار غير انسانی و غير اخلاقی است.

آقاي بشردوست يا هر نماينده ای كه بر تمام زنان پارلمان اتهام بسته اند، بايد بر بنياد سند در دادگاه حاضر شوند و ثابت بسازند، در غير آن خود آقای بشر دوست می تواند بنابر شكايت زنان پارلمان مورد بازجويی و پيگرد قضایی قرار گيرد.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نام نمیگیریم نصف وکیله صاحبان همراه وزرا و کسانی که همکاری دارند برخورد سکسی یا حتی هر رابطه ای را برقرار میکنند معدودی از وکیله صاحبان هستند که پوشش و آرایش سکسی میکنند و کارشان رفتن به وزارت ها و دفاتر بخاطر داد و ستد است

>>>   این به همه معلوم است که تمام ایشا بد اخلاق است
اخلاق انسانی هیچ ندارند و دیمکراسی ګفته تن فروشی میکند

>>>   درطویله یک گاو ریخ میزند - ولی نام همه بد میشود که ریخوک هستند.

>>>   راست گفتند که بشر دوست در زمان سخنرانی اراده خود را از دست میدهد و جلو حرف های نادرست نا شایسته خود را گرفته نمیتواند .

>>>   اول اگر واقعا زن های پا ک دامن در پا رلمان باشد باید در این دولت اشغال شده کا رنند اگر واقعا پا ک دامن با شد

>>>   حتماّ مقصد از تنفروشی روسپی گری نیست، بلکه خودفروشی یا هر معامله و خیانت در بدل بول است. که از این صفت اکثریت مطلق این پارلمان مبرا نیست. یعنی همه رشوه می گیرند یا خودفروشی می کنند. اما چون تعداد بی سوادان در حکومت زیاد است، فرق بین تن فروشی و خودفروشی را نمی دانند.

>>>   نظریات نظردهنده اولی و دومی قابل قبول است.

>>>   شوخی وفکاهه:
#شوهر و خانم میخواستند پسر خود را امتحان کنند:
بالای سفره کتاب ، پول و یک گیلاس شراب گذاشتند و گفتند اگر پسر کتاب را گرفت در آینده عالم میشود، اگر پول را گرفت تاجر میشود و اگر گیلاس شراب را برداشت باید از پسر دست بشوییم، وقتیکه پسر آمد اول کتاب را زیر بغل کرد بعد پول را در جیب گذاشت و بعد پیاله شراب را نوش کرد و به اطاق خود رفت، خانم به گریه شروع کرد . شوهر برایش گفت خانم گریه نکو پسرت در آینده وکیل پارلمان است.
از برگ احمد ذکی ذاهد

>>>   از مروارید را اب است اګر ابش ریخ صدف ناقص است. اب چشم زنهای پارلمان ریخته است انها دیګر پروای تن فروشی و خود فروشی را ندارد

>>>   من فکر میکنم که تن فروشی یک وکیل، برای موکلین ضرری نمیرساند. در خارج حتی هستند وکلا و یا وزیرانی که هومو سکسوال و یا هیترو سکسوال هستند. این ها مسایل زندگی شخصی و فامیلی خودشان است و هیچ ارتباطی به جریان کاری آنها منحیث وکیل پارلمان و یا وزیر و یا کارمند دیگر ادارات دولتی و غیر دولتی ندارد.
اما اگر یک وکل پارلمان اگر در مقابل پول به وزیر نالایق رای میدهد، این در حقیقت خیانت به رای مردم است و باید مورد مواخذه قرار گیرد.

>>>   شكريه جان حالا چى كند تا شوهر نامش را خلاص كند.
باز به وظيفهء خود ميرود مادر بزرگ
ح ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است