برداشت آزاد: اولین زن موترسایکل سوار در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۴    ۱۳۹۶/۱/۹ کد خبر: 131012 منبع: پرینت


زن موتر سایکل سوار



کد (22)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر کار عصری از مردم ترقی پرور هزاره شروع میشود ازین نګاه امریکا از هزارهای افغان ترس ندارند زیرا مادرن وعصری اند
حسن

>>>   قسمیکی معلوم میشود خانم از قوم قلفک چپا ت است وبرای اینها ....معنی ندارد و برای اینکه مطرح شوند پابند به هیچ چیز نیستند.

>>>   آفرين به اين خانم قهرمان!
بار هم مردم هرات، تألو شكن اند.

>>>   عاشق موتور های خارجی هستم مانند x1 ، دیگری ، موتور سواری عالی است به شرطی که قوانین را رعایت کنیم و از کلاه ایمینی و لباس مخصوص موتور سواری استفاده کنیم و در ارامش کامل موتور سواری کنیم . این بانو محترم قانون را زیره پاه گذاشته است و موتور ایشان باید توقیف گردد.
حبیب الله یوسف زی

>>>   این موتر سیکل سواری یک خانم در ولایت هرات هیچ عیب و نقص ندارد ونه خلاف شرع و عقل انسانی است حمایت ازین کار خانم ها وجیبه اخلاقی انسانی هریک ما است .

>>>   موترسايكل سوارى زن جه افتخار است .

>>>   آیا موتور سوار شدن یک زن چیزی عجیبی هست ؟؟؟
آیا موتور سواری یک زن جرم هست ؟؟؟ قطعاً نه جرم هست و نه عجیب یک عملی بسیار معمولی و ساده هست البته به نظر من چون که مادر من خواهر من و همسر من زن هست و دوست دارم که چنین حقوقی بهرمند باشد ..
طاهر

>>>   Rezai
افزایش درکمیت تلویزیون های خصوصی و کاهش در کیفیت زبان پارسی(معیاری) در کشور!
تلفظ نادرست واژه ها وکلمه های پارسی - دری بوسیله مجر ی وگوینده ها در برنامه های خبری واگهی های بارزرگانی (اعلانات تجارتی)نه تنها سبب برهم زدن قواعد زبان به گونه معیاری و پذیرفته شده آن گردیده، بلکه سبب نارحتی واذیت شنونده ها هم می شود.
امروز در بخش اقتصادی برنامه خبری طلوع نیوز چند بار کلمه کِشاوزری کَشاورزی تلفظ شد وبه همین گونه بارها واژه اَولَوِیت اُولَویت و پَرِیشان پُرَیشان و...تلفظ می شود.
صاحب امتیاز این رسانه ها نباید زبان را قربانی سُود تجارت(بیزنس) شان نمایند.
وزارت اطلاعات وفرهنگ ودیگر نهاد های مسوُل ومربوط باید به این مهم توجه داشته باشند.

>>>   از كنار دشوارى گذشتن و عبور كردن ، معناى حل مساله را ندارد. اختلافات قومى شوربختانه ريشه در سياست هاى تك قومى حاكمان قبيله دارد و جامعه چنان حساس شده است كه هر آن چه كه مى شودتصور كرد در فرجام به قوم ختم مى شود. كمونيست ها در آخر قومى شدند ، اخوانى ها همين گونه ، حتا قرائت هاى دينى و مذهبى رنگ و بوى قومى دارند و سياست كه پدر اين معضل است ، تا عدالت اجتماعى و برابرى قومى در كشور تامين نشود ، هيچ چيزى در امان نيست ، همين اكنون هم ورزش در كشور قومى است ،در دنده كلك پشتون ها و در ساير ورزش ها اقوام ديگر مقام دارند ، اكنون دو ورزش كار رقيب اگر بخواهند تنها از نام ورزش هم مقابله كنند ، انتهايش به اختلافات قومى مى انجامد . كى ها اين كشور در دام اختلافات قومى از نظر تاريخى گير آورده اند و كى ها مى كوشند قوم برتر باشند و همه جا فقط آنها در مركز توجه باشند. اين زور گوى را بايد شكست ، تسليم شدن وكرنش در مقابل شوونيزم آن را بيشتر ميدان خواهد داد و دامنه يى اختلافات قومى را بى نهايت خواهد ساخت ، اين برترى طلبى را بايد در جاى توقف داد.

>>>   چه فرق میکند که خانم موتورسواری میکند به نظر من کار خوبی است .به کشورهای اروپایی زنان همه کارها راانجامید مردم افغانستان فکرشان عقب مانده است

>>>   آفرین به زنان قهرمان افغانستان(خراسان) که شجاعت دارند. الان در اکثر شهرهای ایران ،زنان دوچرخه(بایسیکل) سوار میشن، حتی راننده اتوبوس و کامیون هم میشوند

>>>   این موتور باید با طالبان داده شود که برای انتحاری
و داخیل شان مواد انفجاری قائیم کند

>>>   كدام كارى خلاف اخلاق نيس.

>>>   باسلام
دوستان گرام
موتورسواری خانمها هیچ اشکالی نداره
انها انسان هستند حق دارند
وباید از این حق استفاده کنند
مگر خانم ها زمان پیامبر اسب و شتر سواری نمی کردند؟ اون زمان موتورسایکل نبوده وگرنه سوار میشدن
پس کارنیک است
آفرین
واسع کریمی فراه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است