بشیر احمد ته ینج از مردم افغانستان عذرخواهی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۶/۱/۸ کد خبر: 130962 منبع: پرینت

بشیر احمد ته ینج از رشوت خوری هم صنفانش عذرخواهی کرد.

این نماینده مجلس و سخنگوی حزب جنش در صفحه شخصی خود نوشت: در جلسه استیضاح وزیران شرکت نداشتم و از موفق بودن یا ناکام بودن آنها نیز بحث نمی کنم.

وی در ادامه می گوید: از هم صنفی بودن با تعدادی از وكلای رشوتخور خجالت می كشم و از ملت افغانستان معذرت می خواهم.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برعلاوه از اعمال وحشيانه رهبرنام نهاد جنبش هم بايد عذر بخواهيد بايد رهبري يك مليت باعزت به انسان متعهد و شخصي كه كرامت انساني رادرك وبان بابند ميبود سبرده ميشد نه به يك دايم الخمر بيسواد جنايت كار معامله كر جاهل ومتكبر. كابلي

>>>   نخیر آقای تینج! معذرت نخواه! مردم نادان نیست، اگر راستی اینگونه صداقتمند استی باید در جلسه حاضر میبودی، با حاضر بودن تو و کسانی مانندتو در پارلمان، شاید در نصاب رأی دهنده گان تغیر میآمد، غیابتت خودش یک طرفه رفتن از مسئولیت است و مردم فریب این عذر خواهی را نمیخورند، اگر معذرت میخواهی، برای معذرت خواستن دلایل بزرگتر و بیشتری وجود دارند که توسط شما در طول تاریخ انجام شده اند اما فکر نمیکنم تا آن حد صادق باشی!
اگر معذرت میخواهی، برو از اکبر بای معذرت بخواه که همتبارت است، برو از ایشچی معذرت بخواه که آبرویش را بردید و برو از هزاران یتیم و بیوۀ حد اقل جوزجان معذرت بخواه که از دست شما این سرنوشت به آنان رسیده است. شما دروغ میگویید.
میهن زرغون

>>>   اینست عذربدترازگناه چراحاضرنبودی وچرا درغیرحاضری ازبیت المال معاش میگیری این معاش برایت حرام است چرادرین روز به بی مسؤلیتی خود مینازی
واه واه تمام همصنفان رشوت خور ویکنفر پاک اینه قضاوت

>>>   وزیردفاع گفت: اکثریت اعضای مجلس حربی شونزی را خوانده اند ، چی زمانی این کمیشن کاران درس وتعلیم نظامی خوانده اند؟؟؟
حرف های وزیر دفاع درهیچ چوکات برابر نیست
ر

>>>   استعفابدی.
ع

>>>   از جناب وکیل صاحب تشکر که از مردم حد اقل معذرت خواست ای کاش که ازین .... رشوت خور نام می بردی کرچه مردم ما این چهرهای خاین را مثل آفتاب می شناسند

>>>   Farid
دولت ، قانون ، مردم ، امنیت و مسولیت پذیری در کشور ما بر باد رفته اند . سرا پای جامعه و ساختار سیاسی آلوده با ویروس بی تفاوتی و فساد شده است . آنچه امروزدر پارلمان گذشت بیگانه با حال و هوای حاکم بر جامعه و ساختار سیاسی کشور نیست . این ساختار پیش نمیرود ، فرو می رود . مردم و نیرو های سیاسی نیز به این فرو رفتن و از هم پاشیدن نگاه نمی کنند . افغانستان و دولت افغانی همین است که برای ما ساخته شده است . باید برای تغیر و دگر گونی های ژرف و جدی فکر شود . جوانانن باید بیشتر و بهتر بسیج گردند و مسولیت دفاع از قانون و تغیر و تحول را به عهده بگیرند .

>>>   افرین

>>>   باز هم از گلبیدین کرده با دانش و برده بار تر هستی که حد اقل در برابر خطا کاری های همصنفانت از مردم عذر خواهی میکنی گلبیدین و پسرک ان حبیب الرحمن همین شهامت را هم ندارند که از اعمال گذشته خود شان که مرتکب کناه و خیانت در برابر مردم شده اند حد اقل یک معذرت خواهی خشک و خالی کنند که این کار شان مبین غرور بی جا و متکبر بودن انها را نشان میدهد برای بعضی ها مانند گلبیدین و پسرک ان عذر خواهی و معذرت خواهی بمعنی خورد شدن انها در برابر مردم است درحالیکه چنین نیست عذرخواهی و معذرت نمایندگ از شخصیت والای ان میکند نه نشان ذلت و خورد شدن انرا .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است