نشست لندن به نفع افغانستان نخواهد بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۶/۱/۲ کد خبر: 130730 منبع: پرینت

نشستی سه جانبه متشکل از پاکستان، افغانستان و انگلیس در لندن برای بهتر نمودن مناسبات میان افغانستان و پاکستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زکریا زکریا، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «حاشیه خبر» در خصوص نشست هایی که تابحال در مورد افغانستان و پاکستان برگزار شده است بیان داشت: کسانی که دراین مسافرت ها می روند باید با خود مشاورینی را ببرند که اینها از این بازی هایی که آی اس آی به راه می اندازد، می فهمند، اتمر آدم هشیاری است و همه چیز ها را همه جانبه فکر می کند اما پاکستان زرنگتر از آن است، این کشور با پشتیبانی کشورهایی چون انگلیس و آمریکا به راحتی می تواند کارهای خود را به پیش ببرد و سیاست های خود را اجرایی کند.

وی افزود: در این میان اصلا نفع افغانستان مطرح نیست. آمریکا توسط پاکستان است که می تواند اهداف خود را پیش ببرد و افغانستان برایش اصلا مطرح نیست و اهمیتی به اندازه پاکستان ندارد. به همین دلیل این نشستی که در لندن برگزار شد، به نفع افغانستان نخواهد بود بلکه اگر نگاهی بیندازیم باز هم در نهایت به نفع پاکستان خواهد بود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سالها قبل حامد کرزی یکی از خاین ترین چهره های دست نشانده ی غربی ها به عنوان ریس جمهور اوغانستان فعلی،(خراسان) آینده، فرمانی را صادر کرد که در تذکره ها پیش روی ملیت (افغان) بنویسند.آن زمان فرمانده نترس الحاج محمد بهلول "بهیج" سمت والی ولایت پنجشیر را عهده دار بودند‌.بعد از اصدار این فرمان خودسرانه و مستبدانه، فرمانده بهیج ریس ثبت احوال نفوس را به دفتر ولایت فراخوانده اظهار داشتند: "اگه ده تذکره ها "اوغان" نوشتی کِلک هایت را می بُرم". تا الحال در ولایت پنجشیر در تذکره ها پیش روی ملیت"تاجیک" نوشته میشود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

حکومت دست نشانده و مزدور بداند!

ما پنجشیری ها می میریم اما هویت اوغانی را قبول نخواهیم کرد.تحمیل هویت جعلی اوغانی بر تمام ساکنان این سرزمین خیزش عمومی را در پی خواهد داشت،خیزشی که منجر به سقوط حکومت و تار و مار شدن حامیان بین المللی شان خواهد شد.

>>>   خود کرده را نه درد است ونه درمان"......!
حمله به پارلمان انگلیس در لندن نتیجه حاصل کشت خودشان است وآنرانباید زیاد جدی بگیرید ..، زیرا اینها فرزندان دست پرورده ناخلف خودشان اند که دربعضی اوقات سرکش وناشنوا میشوند ، ودر حقیقت ممکن است این درگیری یک شکر رنجی دربین پدر و فرزندان خون گرم رخ داده باشد تا یک حمله تروریستی...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است