نجرابی: با عذر و کلام نرم جنگ پایان نمی یابد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۱    ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ کد خبر: 130643 منبع: پرینت

تاکنون در تاریخ افغانستان دیده نشده است که کسی بخاطر ناتوانی از سمتش استعفا بدهد و یا معذرت خواهی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، میرداد نجرابی، رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان در برنامه محور در خصوص افزایش ناامنی ها گفت: در بخش جلوگیری از ناامنی ها متاسفانه حکومت افغانستان با گذشت هر روز وعده های چرب و نرم تر به مردم خوراند اما با گذشت هر روز اوضاع امنیتی بدتر و نگرانی ها جدی تر شد.

رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس می گوید: دولت بیشتر از اینکه روی مسایل چگونگی تامین امنیت، گزینش افراد توانمند و جلوگیری از نفوذ و گسترش دشمن تمرکز کند به دنبال افراد مطیع و فرمانبردار به خودشان می اندیشند و درگیر مسایل درونی و تقسیم قدرت هستند.

وی، درخصوص ناتونی مسوولان امنیتی و دلیل ابقای آنها در مقامشان اظهار می کند: تا کنون به جز سه مورد استعفا در تاریخ افغانستان دیده نشده است که کسی بخاطر ناتوانی از سمتش استعفا بدهد و یا معذرت خواهی کند، چه در سطوح بالای امنیتی و چه در سطح قوماندان ها و قول اردو ها این اتفاق رخ نداده است و اشخاص ضعیف که توانمندی تامین امنیت، پلان گذاری ها و برنامه ریزی ها را ندارند در سمت هایشان باقی می مانند و به همین دلیل حوادثی که هر روز رخ می دهد، مطمئنا آخرین رخدادها نیستند.

نجرایی خطاب به رهبران حکومت وحدت ملی می گوید: سال 1396 پرچالش ترین سال برای مردم کشور خواهد بود و رهبران هوشیار باشند برای تامین امنیت با وعده های میان تهی در مصاحبه ها و کنفرانس ها مشکل حل نمی شود. بجای شعار به پلان های جدید و تمویل و تجهیز اساسی قوت ها بیاندیشند که در غیر این صورت جنگ هیچگاه با عذر و کلام نرم به پایان نمی رسد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استعفی یک نفر و دو نفر را خو به جای خود بان،تا بحال در تاریخ افغانستان دیده نشده است که پارلمان افغانستان دوسال از دوره کاری اش گذشته باشد،اما هنوز هم به کار خود ادامه بدهد.

>>>   کرزی در نقش دیگر ظاهر می شود، قابل یاد آوری میدانم که :کرزی از درگاه امریکا رانده نشده درسناریوی فلم جدید درمورد کشور ما برایش سازمان سیاه نقش دیگر برای بازی کردن انتخاب کرده است .
نقش جدید کرزی بسیار مهم تر وخطرناک تر از نقش قبلی اش درسمت دست نشانده ای امریکا به کرسی قدرت است ، این نقش بسیار ویرانگرتر است نسبت و نقش پیشینش

>>>   ریاست هژده امنیت ملی، در ماه جوزا سال 1387 یک گروپ اختطاف چی را به رهبری ساتنمن "محمد سالم الماس " گرفتار کرده بود. با آن که این مسأله درآن زمان به زبان رسانه ها افتاد، تلاش هایی در سطوح مختلف به کار گرفته شد و سرانجام، سالم الماس بیش از سه ماه در زندان سپری نکرد. وی دوباره به وزارت داخله برگشت و اخیراً به پیشنهاد تاج محمد وزیرداخله، به رتبه جنرالی ارتقا یافت جنرال میشود و به تازه گی با فرمان رئیس جمهور با لقب جنرال سالم الماس در پست " ریاست تحقیقات جنایی و لایت کابل " منصوب شده است.
رزاق مامون

>>>   اقاى نجرابى شما نيز نرم صحبت ميكنيد دشمن به دهنم ميزند ومن برايش ميكويم بخشيد نزنيد ميخواهم صلح كنم اكر در كوجه يا بازار يكسى بيايد به موجب بر ويم بكس بزند من برايش نميكويم ببخشيد نزنيد من دو بار برويش ميزنم كه بداند نه اينطور نيست حال شما ازين دولت مردان توقع داريد كه امنيت بياورند اين دلقك ها تاكه باداراش اجازه ندهد كارى كرده نميتواند شما در داخل اين دولت هستيد يا اينكه خبرنداريد يا خودرا به (كوجه حسن جب زده ايد) اين ها بالاى مردم تجارت ميكنند اكرجه تجار اموال خودرا نكهدارى ميكند
فقيرى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است