هشدار حزب جنبش در خصوص بستن بندر تجارتی آقینه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ کد خبر: 130634 منبع: پرینت

در صورت بی توجهی دولت به خواسته ما، مردم دست به اعتراض خواهند زد.

بشیر احمد ته ینج، سخنگوی حزب جنبش در صفحه شخصی خود نوشت: ولايت خواستن به معنی دشمنی نيست. با وجود شرايط قانونی خواست مردم ما ناديده گرفته می شود، مردم از وعده خسته شدند و دست به اعتراض می زنند.

وی در ادامه هشدار می دهد که در صورت عدم ارتقا اندخوی به ولايت از سوی حكومت، بزرگراه و بندر تجارتی آقينه را خواهند بست.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برو طفل هیچ کاری کرده نمیتوانی
اینه بدماشی قرن 21 هنوزدلشان یخ نشده

>>>   حزب وحدت كريم خليلي اعلان كرده است كه تا أوائل سال جديد ١٢٠٠ رأس مشاور و ٤٥٠ رأس معاون را تربيه و در طويله ها آماده فروش خواهد داشت. سخنگوي جنبش ملي در اين باره گفته است كه اگر حزب وحدت چنين رقم بزرگي را وارد بازار نمايد قيمت معاون و مشاور بيشتر ازين هم پائين خواهد آمد. هنوز هم جمعيت اسلامي با داشتن بيشترين رقم معاون، مشاور و كمپاين چلان كنترول بازار مواشي را در دست دارد.
منبع: اتحاديه صنفي پرورش دهنده گان معاون و مشاور.

>>>   اين تشكيلات اداري فعلي به نفع هيچ كس نيست، بايد چندين ولايات فعلي مدغم شود و متباقي شان به ولسوالي بدل شود، مانند گذشته هاي قديم، لوي پكتيا، كه شامل پكتيا، پكتيكا، و غيره، لوي ننگرهار شامل جلال آباد، لغمان، كنرها، قطغن و .... ، حتي ولايات وردك و لوگر بخش كابل ميبودند. حالا تفرقه از سطح سمت ولايت به ولسوالي و قريه رسيده است. متحد شويد همديگر را بپذيريد، در غير آن طالب و يا داعش به داد تان خواهد رسيد.

>>>   بستن راه تجارتی افینه بیشتر ضرر ان بمردم کشور و تجار ماست نه بدولت و اینکار دشمنی با مردم است بعوض بستن راه تجارتی اقینه اگر واقعا زور تانرا بدولت نشان بدهید بیاید راه دروازه ارگ را ببندید و حق تان را تا نداده راه را رها نکنید زور هر قدرت طلب و زور گو بر بالای مردم بیچاره وغریب میرسد راه تجارتی تورخم و اسپین بودک را پاکستان بسته کرده و راه تجارتی اقینهرا شما زور گویان بروی مردم بسته کنید تا ضرر بیشتر برمردم وارد گردد تا دل پاکستان را خوشحال شود ته ینج جان هنوز هم بفکر بچکی ات هستی کمی عقل بخرید .

>>>   هرات ومیمنه تا ملک اندخوی
سمرقندوبخارا تابه چارجوی
سراسیرملک عالم رابگردی
نیابی مثل ومانند سیاه موی
جلالی

>>>   تعفن جنايات رهبر بدماش وكلم خودرا تصفيه نماييد بعد اخطار بدهين كابلي

>>>   انچه واقعیت دارد فاریاب یک منطقه ای وسیع وبا نفوس بوده تقریبا باچند برابر پکتیا وپکتیکا وپنجشیر همسری مینماید این منطقه بجای یک ولایت باید سه ولایت باشد اندخوی ودلت اباد وشرین تگاب هرسه ولسوالی بزرگتر از هر ولایت دیگر است درزاب وکرزیوان وکوهستان بازهم از هر ولایتی دیگر بزرگتر میباشد قیصار والمار وناموسی قلعه و... خود یک ولایت بزرک است اگر قصر سفید به این پیشنهاد موافقه نمیکند در حق این ملت جفا مینماید
مولوی جنبش

>>>   بدماشی کن بشرطیکه بازنزد باداران خود فرار نکنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است