از پشت پرده حمله بر شفاخانه داوودخان باخبر شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ کد خبر: 130250 منبع: پرینت

1-
حمله در داخل شفاخانه طرح‌ریزی شده بود.
یکی از محصلین که دانشگاه از ولایت خوست، برای اجرای دوره ستاژ به این شفاخانه وارد شده بود، با مهاجمان کمک کرده است اما فعلا مفقود است و جسدش نیز در صحن حادثه نبوده است.
مهاجمین برعلاۀ تیرباران‌کردن برخی از مریضان، با کارد سرِ برخی‌ها را نیز بریده اند.
پس از آنکه قطعۀ خاص برای مهار کردن حمله به شفاخانه می‌آیند، اردوی ملی یک‌ و نیم ساعت اجازۀ آغاز عملیات به آنان نمی‌دهد.
مسوولین در قطعۀ خاص، با بیان اینکه آنان در مهارِ این‌ نوع حملات تجربۀ زیاد دارند، اعتراض نموده و سپس با تماس به لوی‌درستیز، آنان اجازۀ آغاز عملیات به‌دست می‌آورند.
مسوولیت کشف و استخبارات این شفاخانه، مربوط وزارت دفاع ملی می‌گردد که آقای عبدالمنان فراهی، مسوولیت این ریاست را دارد. حالا رهبری وزارت دفاع ملی به‌ ویژه مسوولان ریاست کشف و استخبارات این وزارت، باید به‌ ملت پاسخ بدهند.
با اینهمه تدابیر امنیتی، دشمن چگونه می‌تواند در شفاخانۀ نظامی، نفود پیدا کند؟
اردوی ملی، چرا حدود یک‌ و نیم ساعت، مانع آغاز عملیات قطعۀ خاص شد؟
نعیم نظری


2-
رهبری گروه انتحار کنندگان شفاخانه ۴۰۰ بستر را متخصص ارتوپیدی داکتر ناشر که قبلا در شفا خانه ساحوی قندهار موظف بود و از مدت هشت ماه به اینسو به شفاخانه ۴۰۰ بستر تبدیل گردیده بود داشت و پرسنل همدست وی شامل محصلینی بودند که دوره پرکتیک خود را در این شفاخانه سپری می کردند.
این دانشجویان طب نظامی نبودند بلکه با وجود مشکلاتی که این شفاخانه در پذیرش دانشجویان ملکی دارد نظر به امری که از سطح رهبری دولت به قوماندانی این شفاخانه شده بود مجبور به پذیرش آنها شده بودند.
داکتر ناشر هم در منزل چهارم شفاخانه کشته شد.
نا گفته نماند که خلاف ادعای وزارت دفاع و منابع خبری آن، دروازه های شفاخانۀ چهارصد بستر ارتش به کلی سالم است و هیچ انفجاری و انتحاری در دروازه های شفاخانه صورت نگرفته است.
تروریست ها از قبل، در شفاخانه جای گرفته بودند و مهمات کافی داشته اند که برای هفت ساعت بجنگند...
صبور رحیل


3-
بیاد دارید؟ خانمِ يك افسر وزارت دفاع ملي در نزديكي دروازه ورودي هفت منزله چهارصد بستر، ولادت كرد... كمره هاي امنيتي آن واقعه دردناك را ثبت نمودند و فيلم اش نيز از تلويزيون هاي خصوصي سر درآورد.
حالا چرا فيلمِ جنايت ضد بشري و جنايت جنگي روز چهارشنبه به نشر نمي رسد و از اين طريق جنايتكاران و همدستان شان در بيمارستان و بيرون از بيمارستان شناسايي و معرفي نمي شوند؟
اين را هم اضافه كنم كه سيستم برق در بيمارستان چهارصد بستر بگونه اي تنظيم شده كه هرگاه برق هاي دولتي قطع شود، بگونه اتوماتيك در ظرف تنها سه تا هفت ثانيه برق هاي جنراتوري واردِ سيستم مي شود.
هرگاه جنراتورهاي اولي به هر دليلي از كار بيفتند، جنراتورهاي دومي (ريزرفي) بازهم بگونه اتوماتيك روشن مي شود و در ظرف كمتر از نيم دقيقه برق بخش هاي بسيار مهم (عمليات خانه ها، زيرزميني، كمره هاي امنيتي و مُرده خانه) را تأمين مي كند.
اينكه برق ها اول قطع شده بود، اصلا ممكن نيست بلكه دروغِ محض و مطلق است.
محمد عالم

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شفاخانه
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند روی جنایت کاران آدمکش را سیاه بسازد
ر

>>>   تعداد زیاد مردم خوست مزدوران حقانی پاکستانی هیتند

>>>   منان فراهی یک ادم ..... چاپلوس پول پرست است اعتماد بالای وی خدمت بدشمن است. اگاه

>>>   منان فراهی لیاقت این پست احساس را ندارد فقط پول برایش بده هر چه دلت می خواهد بکن اگر از بیوگرافی منان باخبر شوید شاید به فکر بروید که چطور این آدم به این پست سریده است هرکس از فراه است او را پوره می شناسد

>>>   من با نشر معلومات علنی از وزارت دفاع ملی خواهش نموده بودم که مجروحین طالبان را نباید در شفاخانه نظامی و در زیر یک سقف با مجروحین قهرمان نیرو های دولتی تداوی کند. حد اقل باید آنها را در جای دیگر تداوی نمایند. تشکر از هشت صبح که این موضوع را به رخ وزارت دفاع کشیده است. این فاجعه تحقیقات بسیار عمیق و همه جانبه نیاز دارد.

>>>   قضاوت به شما، دروغ شاخ دار، این اولاد های ناخلف، نادر غدار، ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد، یک قوماندان گروه داعش که حملات بالای تظاهرات کنندگان جنبش روشنایی در دهمزنگ کابل را سازماندهی کرده بود، در ولایت ننگرهار کشته شد،، خودش حمله را ساز ماندهی کرد!!!

>>>   اگر میخواهید در کشور تان صلح باشد
با دشمنان داخل نظام، مانند من رفتار کنید، اول باید کرزی، کشته شود، حنیف اتمر، کشته شود، استانکزی، کشته شود، اشرف غنی، کشته شود، عبدالله حبیبی کشته شود،

>>>   تمام جنایات را همین داکتران قصابان کرده است.
ع

>>>   در حالیکه در خبر نامه تاند نشر میشود تماما افراد داعش که بر این شفاخانه حمله نموده بودند تاجکها بودند برای همه ما و شما شرم است که بنان تاجک و پشتون همدیگر را بکشیم آخر داکتریکه از جلال آباد کشته شده بود کی بود ؟ این ما بودیم که به دست خود برادران خود را کشتیم شرم باد بر جنایتکاران

>>>   بالای هیچ فردی از این طایه اعتماد نمیشود.
باید چاره اساسی سنجیده شود.

>>>   از كرزى نانى اتمر شادى باز و بنام وزير دفاع اين جاسوس راكتيار را به محاكمه بكشيد. وإعدام شوند. ريس امنيت ملى تير باران شود وزير داخله در محكمه جواب بدهد وبر خورد قانونى مانند ديگر خاينين همرايش شود.

>>>   ایندنظردهندگان اکثرشان بدتر ازطالب وداعش روحیه دارند وجالب اینکه ازهرفرصت برای ریختن زهر تعصب شان استفاده میکنند. روسیاهی دشمنان افغانستان حتمی است

>>>   تلفات حملۀ طالبان داعشی در چهارصد بستر:
بیش از 250 شهید و 400 نفر زخمی

>>>   سوال هم همین جا است. چهار نفر چگونه به آن حد سلاح و مرمی مختلف را زیر چپن سفید داکتران به داخل شفاخانه نقل دادند که هفت ساعت با یک دولت در پایتختش جنگیدند؟

>>>   حمایت گر داعش و طالب ....غنی و کرزی است

>>>   Sata
عبدالله غنی وزیر امنیت وزیر داخله وزیر دفاع ریس شورای امنیت همه باید اعدام شوند اگر واقعا ملت ملت است یک قیام در برابر این ها صورت گیرد

>>>   ما بار ها نظر خود را گفتیم وحالا باز تکرار میکنیم یگانه راه حل قیام عمومی در تمام افغانستان خصوصآ شهر کابل این دفعه نه تنها از غرب کابل که کانتینر مانده شود بلکه از چهار طرف کابل این رهبری کثیف پاین کشانده شوند وعاجل اعدام و دولت نظامی الی صلح و امنیت قدرت را بدست داشته باشد این است راه حل وبس.

>>>   جز قیام ملی راه حل دیگر وجود نداره

>>>   Arif Arif
چهره دیگر عبدالله این است اگر داکتر عبدالله سکر تر اشرف غنی شود بفکر من بسیار خوب است

>>>   غنی یکی از مهره های خاص غرب است پس بدون اجازه بادار خود حتا آب هم نمینوشد
واین چوکی ها فقط تشریفاتی ومصروف ساختن این جنابان است ( امرالله صالح، ضیا مسعود، عبدالله )
مگر قربانی این معامله هارا ملت بیچاره میپردازد وبس

>>>   ﺩﺭ ﭼﻨﺪﻳﻦ اﺩاﺭﻩ ﭼﻨﻴﻦ ﻛﺮﺩﻧﺪ,,
ﺭﺟﺎﻝ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺩﻩ,,
ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﺎﻧﻴﺪﻥ ﺟﻮاﻧﺎﻥ ﻫﺰاﺭﻩ ﺩﺭ ﺩﻫﻤﺰﻧﮓ
ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﺎﻧﻴﺪﻥ ﻧﻆﺎﻣﻲ ﻫﺎﻱ اﻛﺎﺩﻭﻣﻲ ﻭﺭﺩك
ﺗﺮﻭﺭ ﺳﺮاﻥ ﺗﺎﺟﻚ, اﺯﺑﻚ و ﻫﺰاﺭﻩ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ

>>>   کسانی کمی میتوانستند حر کت کنند با مرمی کشتند کسانی که توان راه رفتن را نداشتن با کارت سرشان را بریدند البته اینها چشم دید کسی است که به ما گفت

>>>   Jon Kabul Jon
به همین دلیل است که دفعتا چندین تن از فروخته شده‌ گان تاجک ووو را در چند مقام مهم حکومتی مقرر ساختند..تا باشد که در دهن ....انداخته شده باشد... کاملا همانند ضیاء مسعود. ..قانونی...عطا. .اسماعیل خان. ...خلیلی....محقق ...ربانی...فهیم.. و دها ....فروخته شده دیگر. ..که مارا به دو پیسه اوغان بی هویت و پاکستانی ها فروختند

>>>   در هلمند ، مناطق سرحدی و تمام کشور اکثریت مردم تاجیک و هزاره کشته میشوند،
هلمند بزرگترین کشتارکاه مردمان فارسی زبان میباشد.

>>>   Amin Zarif
ای حرف واضع است ما که سالها داد میزنیم کسی قبول نمیکند برادران تعرض قبیله بالای تاجکها است از هر زاویه که نگاه کنی فرهنگی زبانی دینی ناموسی و اشغال زمینها بگرام باریک آب بغلان تخار مزار شریف کیله گی و جاهای دیگر هما متعصفانه از رهبری تاجکها بجز مامله چیزی دیگه جور نمیشه

>>>   ه آماری که از شهدا ارائه شده است، توجه کرده اید؟ اکثریت شهدا تاجیک بوده اند و پشتونهایی هم اگرکشته شده باشند، در اثر گسترش جنگ بود و شکل گزینشی نداشت. هدف تروریستها تاجیکان بودند. هم مریضان و هم دوکتورانی که به دست تروریستان شهید شده اند، اهداف از قبل تعیین شده اند

>>>   وظیقه صالح معامله گر هم مانند وظیقه دوستم در رژیم کثیف کرزی است دوستم را کرزی ریس ارکان سرقوماندانی اعلی قوای مسلح ساخته بود و اون خام تا اخر روز های رژیم فاسد ...ندانست که وظیقه چه است چه کار بایدکند به امر و نهی دفتر اش کجا است یک چوکی یا وظیقه خیالی و بالای ابر های آسمان خدا جان .
و حالی نوبت جناب چرخه گیر خان چاپلوس بی هویت صالح نا صالح رسیده تا چوکی خیالی و پایه هایش روی ابر های آسمان داشته باشد .

>>>   بگذاريد تا صف ها مشخص شوند ، آنهاى كه شوق ماموريت و استحكام اقتدار قبيله را دارند و آنهاى كه براى تغير اقتدار كمر بسته اند و انسان درجه بودن را نمى پذيرند ، دغدغه شان همانا يك مقام حكومتى بود مهم نيست اين مقام را براى شان كرزى مى دهد و يا غنى ، اينها كمر مزدورى بسته اند و همت سر بالا ندارند ، ديروز هم چنين كردند ، امروز هم مى كنند و فردا هم . نسل جديد بايد در اين حد شعور رسيده باشند و بدانند كه كى كيست !

>>>   ملتی که اوج ابراز محبت شان به هم؛ مردن، قربان شدن، فدا شدن، صدقه شدن و... است، انتظار دارید دل و زبان شان یکی باشد؟

>>>   من پنج نفر از اعضاي خانواده ام را در جنگ ها تحت فرمان و هدايت امر صاحب شهيد از زمان روس تا طالب از دست داديم و افتخار هم ميكنم كه امر و فرمان روا ام مسعود بزرگ بوده چون راه ان مرد به ناكجا اباد نبود.
اي پنج نفر اعضاي خانواده ام را بخاطر اي از دست نداده بوديم كه بعد از شهادت امر صاحب شهيد شما ها از فروش خون ما به پول و لكسس و قصر هاي مجلل برسيد و در برابر طالب حزب اسلامي خاموشي اختيار كنيد.. دهن تان را مردم پاره ميكنند.

>>>   Salehzadh
تو باش كه اينها هر دول وطني ي كه زدند ما رقصيديم، حالا دل شان است كه به ساز جيمي جيمي هم برشان برقصيم.
تقبيح ميكنند، ....

>>>   Hamdard
زنده باشى وطندار خاموشى اين جبونان ملت باشرفى رانابود ميكند وافتخارات قهرمان ملى وشهداى مارا برباد مينمايد . مردم ما بايد يخن اين افتخار فروشان را پاره كند . درود برشما .

>>>   من به کسی تاپه نزده ام واینها خود هستند میخ وطنفروشی به فرق خود زده اند ؛ اشتباه نخواهم نمود که اگر بگویم که من این شخص را ازهمه بهتر وخوبتر میشناسم ..وقتی یک تاجیک بیایدبگوید که افتخار من افغان بودن است , دراینصورت برای من حد ومرز وجود ندارد؛ حالا شما در این صفحه میباشد ویاخیر برای من مهم نیست ومن شما را هیچگاهی مجبورنکرده ام به نبشته هایم توجه کن . من ودوستانم 16 سال قبل علیه جنایت فاشیزم فریاد میکشیدیم ولی بودند تاجیکان مثل شما که میگفتند: نگویید که وحدت وبرادری ما با اوغانها خراب میشود وگاهی مارا به یک تاجیک عقده متهم میساختند ولی بعد از 16 سال معلوم شد که بلی ما برحق گفته بودیم. همه درمقابل فهیم - قانونی _ امرالله.....

>>>   قرار گزارش هاي تأييد ناشده
در شفاخانه ٤٠٠ بستر ٣٥٨ نفر شهيد و يالاتر از ٥٠٠ نفر زخمي شده اند
بايد اين موضوع پيگيري شود
گفته ميشود كه تنها چهل نفر شهيد از ولايت بدخشان بوده است
نسل كشي شاخ ودم ندارد

>>>   Hakeemzada
همانطور که رجال برجسته خواستن از یک قوم خاص پا کاری به همان رقم بیمارستان ۴۰۰ بستر ره هم کردن

>>>   اسفند یاری
قرار معلومات وگزارشات فردی .....افراد مسلح پنج نفر به شمول یک دوتا داکتر ازهمان اوایل درمنزل اول فیر وکشتار را شروع نمودند وموتر شان با شیشه ای سیاه که در نخست مملو از مواد وتسلیحات بوده خودشان و حامیان شان را مسلح نمودند ....بعدا همان موتر شیشه سیاه ای به نحو دولتی را انفجار دادند تا شناخته نشود ....بعدا از منزل اول الی چهارم همه مریض وداکتر وزنده جان را به گلوله بستند ودر نهایت قبل از ورود کماندو ها حتی خیلی ها ذبح نموده اند ....و تا حدی مهمات داشتند که شش الی هفت ساعت مقاومت کردند هنوزهم مهمات داشتند خیلی سوال بر انگیز است اصلا عقلانی نیست ....

>>>   Kabuli
درست فرموديد محترم قوماندان :
فاشيزم دروجود تروريستهاى طالب وبااستفاده ازستون پنجم منسوبين شفاخانه را قبلاً از لحاظ مليت وقوم تثبيت نموده بودند ودرآن روز فاجعه فاشيستان تروريست دست به نسل كشى مليت تاجك زدند.
نفرين برحاميان طالبان وحشى وظالم .
نفرين برفاشيستان جاهل وشوونيست .
نفرين بر بربريت ،
واين نسل كشى توسط تروريستان درهمكارى با حاميان شان در بدنه' دولت ضعيف كابل وستون پنجم ادامه داشته ، بايد دربرابرشان بخاطرتحقق عدالت اجتماعى ايستادگى كرد وجلوه جنايات نابخشودنى اين وحشيان وفاشيستان كثيف وقوم پرست را گرفت .

>>>   بستي كه آقای صالح در آن تقرر يافته است، يك بست تشريفاتي و فاقد صلاحيت‌هاي اجرايي مي‌باشد.

>>>   راويان از شفاخانه ٤٠٠ بستر چنين حكايت مي كنند

پاسپورت داران جنت يك نفر شان كلاشنگوف ومتباقي تفنگ امريكايي در دست داشتند وانقدر با مهمات ونارنجگ زياد مجهز بودند كه بالاي هر فرد از دو سه الي هفت مرمي خالي مي كردند وبعد در اطاق هاييكه تعداد مريضان كم بود همه را به مرمي مي بستند ودر اطاق هاييكه مريضان زياد بود يك نارنجك هم پرتاب مي كردند ودر منزل پنجم همه را با چاقو ذبح كردند .

سوال اين جاست كه اين افراد با اين قدر مهمات واسللحه ونارنجك بصورت اني ويك دفعه يي داخل شفاخانه شده بودند ؟
كه اماكان ندارد
زيرا در هر چند قدمي تعقيب وتلاشي وجود دارد،حتي در روز ملاقات ،پايوازانيكه اطاق مريض خود را ندانند ،بداخل اجازه داده نمي دهند، پس اين قدر مهمات واين اسلحه در چند روز واز كدام طريق وتوسط چه كسي ويا كساني به شفاخانه اورده شده وذخيره گرديد واين ذخيره گاه در كجابوده ،؟ حدس من اينست كه انتحاري ها چون از منزل دوم شفاخانه شروع به كشتار نموده اند ،واز منزل اول كه بزرگان دران سكونت دارند گذشته مداخله نكرده اند علت ان اين بايد بوده باشد كه محل ذخيره وديپوي مهمات شان در منزل دوم قرار داشته واين مهمات در طول مدت زيادي اهسته اهسته توسط افراد داخل شفاخانه جابجا شده ،لذا لازم است ارگان هاي كشفي وامنيتي اين موضوع را از ياد نبرده ،درپي پيدا كردن شركاي شان از داخل شفاخانه شوند.

>>>   از زبان بيننده وشاهد قضيه شروع جنگ در منزل دوم حكايت كرد كه دو كارتن بوتل هاي سيروم را باز كردند ودرون ان نا رنجك پر بود ،من فرار كرده از منزل دوم خود را پايين انداختم وچيغ وفغان كردم كه انتحاريست ،بعد مرا براي تداوي برده معاينه كردند ،درون كوب شده بودم فعلا همان شخص در خانه استراحت است

>>>   معامله‌گران و فرصت‌طلبان !
شوونیست ها به درستی تشخیص داده اند آنهای که دنبال وزارت و سفارت و ولایت اند خطری نیستند و در نهایت با کرسی و مقامی رام میشوند و دست خدمت بر سینه میگذارند. از برنامه و اندیشه ای میترسند که بنیان های وجودی شان را آماج قرار داده است و در نهایت برنامه های شان را نقش بر آب میکند. شوونیست ها تاریخ مبارزات دادخواهانه ی ملی را میدانند و نیز میدانند که چی قامت های بلندی در این راه به خاک و خون افتاده اند.
لطیف پدرام

>>>   فکر میکنم بست اقای صالح با بست احمدضیا خواهر برادر اند وظیفه شان سربام است اسمان را نظارت میکند ورنه داخل نظام خو صلاحیت ندارند

>>>   مردم افغانستان باید بدانند که برای ادامه جنگ هفت ساعته چقدر سلاح و مهمات در کار است ، چون یک شاجور در نیم دقیقه کمتر خالی میشود ،درین جنگ تنها از سلاح سبک کار گرفته نشده و چگون تروریستها حتا با کلشینکوف داخل شفاخانه شدند، از راکت و بمب و خونپاره هم بگذریم کلاشینکوف قلم نیست که در جیب باشد. معلوم است که جبهه خانه قبلن برای تروریستان در داخل شفاخانه آماده شده و بعدن تروریستان در لباس داکتران بداخل شفاخانه آورده شده اند .

>>>   در این نظام دهها وزیر، معین، جنرال، قوماندان، رئیس، مدیر ووو (غیرپشتون) در ارگان های مختلف دولتی کار می کنند، اما هیچ یک در «مراجع تصمیم گیری» قرار ندارند...
برعلاوه، هیچ یک از اینها نه صلاحیت اجرائیوی دارند و نه استقلال فکری... فقط از امتیاز چوکی، معاش، موتر، دفتر، سکرتر ووو استفاده می کنند و گوش به فرمان تیم غنی - اتمر اند

>>>   او برادر ضعف اصلی در ۴۰۰ بستر از پرسونل کثف و خصوصا دگروال میر احمد مدیر کشف است تمام پرسونل صحیه اردو او را به تمام معنی می شناسند از روزی که پای شوم وکثیف این مرد ....در صحیه امد تا امروز به جز از نفاق افگنی توطیه دامن زدن به مسایل قومی سمتی لسانی کار دیگر ندارد اگر دارد لطفا خودش و یا یکتن از همکاران عزیزم نوشته مرا رد نمایند کار کرد هایش در زمان موسی وردک به همه پرسونل صحیه همچون روز روشن است ودر زمانش در سایت وزین افغان پپر به نشر رسیده تمام بیگرافی اش روابط نا مشروع اش با جنرال سیفور و بلاخره ازدواج با دختر جنرال سیفور در ارشیف سایت شما موجود است و لازم به تذکر نیست میر احمد یگانه وظیفه اش این بود که اداره را در مقابل پرسونل بی اعتماد بسازد و تمام روز به قوماندان صحیه راپور دهد که فلانی داکتر فلانی زن را در اطاق خود برد و معتمدین بخش های مختلف حق بگیرد و کسی که برایش حق کمتر داد مانند بهاوالدین معتمد فارمسی برایش دوسیه بسازد قوماندان صحیه پروفیسور سیاووش با وجود شماخت همه جانبه که از موصوف داشت و تکرار بار بار هیت رهبری در رابطه به میر احمد و به رخ کشیدن عمل کرد های منفی اش در روز های اول در جلسات علنی نمیدانم روی چه علتی بزرگترین اشتباه دوره کاری خود را کرده و بالای این انسان کثیف اعتماد نمود که برای همه همکاران و دوستان سیاووش صاحب جای تعجب است همچنان منان ریس کشف که یک ادم خوش گزران همیشه دختران مقبول از طریق میر احمد برایش تدارک دیده میشود و به همین منظور از میراحمد پشتیبانی میکند و تا حال از وی منحیث مسول درجه اول کشف صحیه تحقیق نشده که این از نگاه استخباراتی کفر است اگر نیست در موضوع نشر فلم ولادت در چرا دگرمن فرهاد به تحقیق محول و حد اقل از شفاخانه بر طرف شد اما میر احمد وظیفه اش به تعلیق نمی اید و همچنان مثل مورچه گک بی گناه به وظیفه خود ادامه میدهد اگر نوشته من غرض الود و جانب دارانه است لطفا جنرال صاحب زمری خان از کشف و استخبارات وزارت دفاع نوشته ام را تکذیب کند و بگوید که دروغ است
موتر کرولا سرخ که در پارک شفاخانه انتحار نموده است چرا از کتاب ثبت کارت و استعلام های شعبه میر احمد پی گیری نمی کنید به بسیار زودی پیدا میشود اگر میر احمد بخواهد
موضوعات است که بعدا در رابطه به این مرد ....خواهم نوشت

>>>   بنطرمن باید پشتونهارا درتمام ادارات دولتی منع قراردهند.
ع

>>>   از روزیکه روسها از یک تعداد از وباشان شورای نظار که در اصل رهبری مخفیانه با ترورستان تاجک وازبکها را رهبری می کنند واز طرف دیگر تمام اوباشان شورای نظار در رده های مهم امنیت ملی خاد استخبارات وزارت دفاع امنیت و پولیس وتمام پنجشیری ها و یک تعداد از وگلم جمان که وارد کننده اصلی ترورستان ازبک و تاجک اند در تمام ریاست کشف و جنایی پست های مهم دولتی را بدست پنجشیری و دیگر اوباشان امرالله نا صالح مانند دارند عامل اصلی این حادثات و دربدری و کشتار و می باشند اینها هستند که معاش نان وتمام هست بود سلاخ مرمی سربازان بیچاره را دزدی و به جیب های خود می زنند یک روز هم کسی صدای خودرا بلند نمی کند زیرا که اینها مزدوران و جیره خوران اصلی بان های تبهکار مافیای اند که رهبری اینها را پسران واولاد های بینی .... فهیم و دیگر اوبا شان شورای نظار دارند

>>>   تا چی زمان این خیانت وجود داشته باشد که خود عساکر دولت مردم را به فروش برساند چرا اجازه عملیات را نمیدهند در صورتیکه جان صدها هموطن ما در خطر باشد از قانون جنگل هم بدتر شده وضع قانون افغانستان

>>>   سوال این جا است که چطور داخل شفاخانه شدن؟حتما کدام راه بوده که پنهانی شب داخل شدن و باید زمان که داخل شدن دفه تن جلو اش گرفته میشد شاید او وقت یک ده نفر زخمی میشد به جای حقدر تلفات

>>>   بیادران کابلی در پس همه ترورها و انتحارها دست امنیت ملی و شورای امنیت ملی پنهان است. مردم بدست برادران کرزی و غنی کشته میشوند.

>>>   دقیقا، کمبود ما عدم آگاهی و جرآت و شهامت پیش شدن، بسیج مردم و بخصوص نسل جوان ما و مبارزه و مقاومت تا پیروزی است...
قبیله در حاکمیت چسبیده است، به هیچ معیار دموکراتیک و ارزش انسانی باور ندارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست آن را از دست بدهد...
لذا وظیفه نسل جوان ماست به عوض اینکه در خانه یا اداره یا شفاخانه یا مسیر راه کشته شوند، مسعود وار به پا خیزند و سرنوشت خود را بدست خود گیرند...
مگر مسعود بزرگ کدام فاکولته سیاسی یا اکادمی نظامی را خوانده بود؟
برعکس، او فاکولته را رها کرد، در بین مردم خود رفت، آنها را بسیج کرد و به مبارزه و مقاومت پرداخت...
مسعود الگوی زنده نسل جوان ماست!
مگر داود برای مسعود امتیاز پیشکش نکرد؟
مگر روس ها برای مسعود پیشنهاد وزارت نکرد؟
مگر نجیب برای مسعود پیشنهاد اشتراک در دولت نکرد؟
مگر طالبان برای مسعود پیشنهاد اشتراک در قدرت نکرد؟
ولی امروز پیروان و رهروان او چه دکان های باز نکرده اند؟؟؟

>>>   فكر ميكنم در اپوزيسيون حكومت جز ما كسى ديگر نماند:)

>>>   (جایزه نوبل امسال بایدبه دانشمند افغان داده شود )
در طی چند دهــه حوادث غیر عادی در مثلث برمودا واقع شد کشتی ها جت های جنگی طیارات مسافربری آنها در اخرین تماس خود می گفتند : همه وسایل از کار افتاده فطب نماها کارنمیکنند همه8د چیز از کنترول ما خارج شده لحظات بعد برای همیشه ارتباط ملوانان پیلوتان و ناخدای کشتی های مسافرکشی قطع میشد ، برای آخرین مرتبه پنج جت جنگی مدرن امریکائی به پرواز در آدند تا از سرنوشت طیاره غیب شده دران محل معلوماتی بدست آرنددر لحظات آخرین ارتباط خودبا مرکز میگفتند همه چیز ازکارافتاده اکنون مابه آب های سفید نزدیک شده ایم نمیدانیم درکجا هستیم < صدای شان آهسته آهسته ضعیف شده رفت تا آنکه خود دچار آن سرنوشت شدند وبه کاروان غیب شدگان پیوستند ، دانشمندان مختلف در ین مورد نظر دادند انواع مختلف دلایل ارائه کردند مانند اینکه یکی از دانشمندان گفته : دران محل در قسمت های تحتانی بحر گاز متان موجود است واین کشش وسقوط طیارات وکشتی هاراباعث میشود.....
اما هفته گذشته محترم انجنیر عبدالله کندهاری دلیل اصلی این معمارا کشف کردند واز طریق رادیوی ملی افغاستان نشر شد:
منجم محترم افغان گفت: چون غربی ها با اختراعات ووسایل مانند طیارات فوق سرعت صوت وموشک ها وراکت ها وتکنالوژی خود مغرور شده بودند لازم بود تا اندکی تکان بخورند وحد خودرا بشناسندوبدانند که با همه این تخنیک وپیشرفت خود درمقابل قدرت کردگار بازهم یک موجوئ ناتوان بیش نیستند وحوادث مثلث برمودا در حقیقت در سی بود تا بندگان مغرور بدانند که با همه پیشرفت ودست آورد های علمی وتخنیکی وتکنالوژی در مقابل ذره ازقدرت خالق خود هیچ هستند چنانچه در عمل ثابت شد این دلیل اصلی مثلث برمودا است
گیلگمش

>>>   Salam
حال اين آدم وزير شود يا دبير كجا را مى گيرد، فقط همين قدر مى شود كه دشمنى پاكستان با تاجيك ها تشديد مى شودو بس . اين ها تا اكنون كجا به منافع شما فكر كرده اند كه در آينده كنند ، ديروز به تار موى كرزى قسم مى خورد ، امروز به تن غنى قسم خواهد خورد ، او براى افغانيت جان مى دهد و هم نشين يون ، سليمان لايق و ديگران است . غنى مى داند از مهره هاى مزدور در كجا و براى چه استفاده كند. كسى كه جنايت هاى قبيله را در كندز پنهان كرد ، كسى كه بدون كرزى ملت را تباه مى ديد ، كسى كه غنى را متفكر و بنيان گذار تفكر نوين در افغانستان مى خواند و كسى كه به نام امريكاى هاى قسم مى خورد مگر از شما است ! اينها ديروز هم مزدور بودند و امروز هم هستند ، هيچ چيزى فرق نكرده است . كسانى كه هنوز هم از اين طايفه مزدور انتظار دارند ، بايد به تعقل شان شك كرد.

>>>   أر اين موضوع درست پرسان نميشود معلوم است كه رهبري دولت در اين قضيه دست رد ،
پارلمان بايد بدون در نظرداشت پول و غيره فورا هرسه وزير امنيتي را برطرف نمايند ،
شوراي امنيت بايد پاسخ دهد ،
اين ها طالب بودند كلمه داعش كاملا ساختگي است
نوت
أر پارلمان توجه نكند پستي و ذلت خود را به مردم ثابت خواهد نمود
فايق

>>>   کار اوغان های آدمکش انتحاری و وحشی است. کرزی رهبر این عملیات تروریستی ناشر را که قبلن بخاطر ارتباط تروریستی اش زندانی شده بود از زندان قندهار آزاد کرد. صرف بخاطر ارتباط قومی اش او را رها کرد چرا که اوغان خودش بود. این کثافت ها هر درجا به همین شکل جابجا میشوند و فرزندان اصیل و بیگناه کشور را میکشند، در اردو در پولیس و حالا در بیمارستان ها.

>>>   رویداد چهارصد بستر، از زبان یکی از پزشکان این شفاخانه که اتفاقا زنده بیرون شده است؛
ساعت 8:30 به شفاخانه رسیدم. امروز برخلاف معمول همسرم و پسرم را برای انجام معاینات با خودم به شفاخانه آورده بودم. شفاخانه حال و هوایی هر روزه را داشت، ما چند دقیقه ای صحن شفاخانه را قدم زدیم، هیچ چیزی غیر طبیعی به نظر نمی رسید.معمولن وقتی به شفاخانه می رسیدم، پیش از اینکه به دفترم بروم، یکبار به مریضان سر میزدم، و جویایی احوال شان می شدم، اما امروز از خاطر همسر و فرزندم، مستقیم به دفترم در طبقه ششم رفتم. هنوز دقایق از حضور مان در دفتر کارم نگذشته بود که صدای شبیه صدای گلوله از منزل پایین شنیده شد، ابتدا فکر کردم که ممکن است صدا دروازه باشد، اما لحظه نگذشته بود که برق رفت و دوباره صدای گلوله باری بلند شد، و به دنبال ان انفجاری سنگینِ شفاخانه را لرزاند. من دیگر مطمین شدم که اتفاق دارد می افتد، عاجل لوحه نامم را از عقب دروازه کَندَم، و همسر و پسرم را در اتاقک خورد کنار دفترم جای به جای کردم. در همین وقت همکارم از اتاق پهلو تقاضا کرد که با ما باشد، او را هم داخل اتاق ساخته و دروازه را از عقب بستم. به کمک همکارم میز و الماری ها را به پشت دروازه انتقال دادیم، چند#توشک_جراحیکه امریکایی ها داده بودندرا هم به منظور جلوگیری از شدت انفجار به پشت دروازه انتقال دادیم، تفنگچه خودم را گرفته و در کنجی اتاق کمین گرفتم، که اگر داخل شوند، پیش از اینکه به من شلیک کنند، حتمن یکی شان را مردار خواهم کرد.پس از انفجار، صدای رکبار گلوله نزدیک تر و نزدیک تر شنیده میشد، تا این که صدای گلوله باری از منزل ما بلند شد. تروریست ها هر اتاق را جداگانه می گشتند، و هر کی سر راه شان می امد را می کشتند. در اتاق ها به الماری لباس ها گلوله باری می کردند، تا اگر کسی داخل شان پنهان شده باشد، نیز نابود شود. با تمام کنج و کنار اتاق ها بلد بودند، هیچ جای از چشم شان پنهان نمانده بود. تا اینکه صدای قدم ها شان به نزدیک دفتر من شنیده می شد، و ما راحت صدای شان را می شنیدیم. با هم به زبان پشتو حرف می زدند، و بیخیال قدم زنان اتاق ها را باز کرده و بر هرچه دم چشم شان می امد، گلوله می پاشیدند. در این لحظه چیز که برای من تعجب اور بود، صدای بود که حس می کردم، من میشناسم. صدا خیلی برایم اشنا بود. چون برای چند لحظه صدای گلوله باری خاموش شد، و صدای سه ادم را ما می شنیدیم که حرف می زدند، و دو صدا برای من و همکارم اشنا بود، مطمین بودم که صاحب این دو صدا را می شناسم، به دلم امد که نشود برای نجات ما امده باشند. تا اینکه باز گلوله باری شروع شد. در منزل ما اتاق های که به راحتی دروازه های شان باز نمی شد، نارنجک می انداختند و دروازه را باز می کردند. تا این که به دروازه اتاق ما رسیدند، چند بار فشار اورد که دروازه باز شود، اما نشد، قفل دروازه ما خیلی محکم بود. روی به همان صدای اشنا کرد و گفت که بند است، او در جواب گفت "بمب واچوه"، بمب انداخت، منماماده شلیک شدم، اما نمی دانم چرا بمب دستی انفجار نکرد، تا اینکه یک اتاق دورتر از ما صدای چیغ و فریاد زنان بلند شد و همه شان به طرف ان اتاق رفتند و همه را به گلوله بستند، و همین طور اتاق های بعدی را گشتند و دو باره طرف ما نیامدند.ما چهار نفر اتفاقن از این جنایت زنده بیرون شدیم، ساعت ها منتظر ماندیم تا نیروهای امنیتی از راه رسیدند، و ما بیرون شدیم، اما هیچی آباد نبود، به بیمار ۸۰ ساله که یک مادر بود، گلوله زده بودند، همه جا خون بود و وحشت؛ و از ان صاحب سه صدا هم خبری نبود، فرصت هم نبود که بگویم، من صاحب ان دو صدا را می شناسم، و ان دو از جمله کارمندان رسمی این شفاخانه است.من مطمینم که نهاد های امنیتی و کشف تا حال فهمیده اند که پشت این جنایت بشری چه کسانی تمام قد ایستاده اند، من مطمینم که میدانند!
کیومرث‌ آذریان

>>>   جز قیام ملی بر ضد این وطنفروشان وجنایتکاران راه دیگری وجود ندارد . اگر تماما مردم افغانستان قتل عام شوند برای دولتمردان بی تفاوت است . اینها در خارج قصر ها دارند وهر لحظه که بخواهند می توانند فرار نمایند . اگر دنیا را اب بگیرد مرغابی را تا بند پایش است . عساکر ما دیوانه اند که بخاطر حفاظت این ها در بدل صد یا دوصد دالر جانهای شیرین خود را فدا می نمایند .

>>>   پشتونهاهمه خاین ملی هستند.
پنجشیری

>>>   فعلا پشتونهای طالب زیر نام داعش جنایت میکند چند سال قبل که نام داعش در افغانستان نبود هم در همین شفاخانه حمله صورت گرفت ومردم عادی قربانی شد ..

>>>   وای به حال ملتی که رئیس جمهورش را امریکا، هویتش را انگلیس، وزیر دفاع و رئیس امنیتش را پاکستان انتخاب کند
عسکریار

>>>   به لحاط خدا مخو دیوانه میشم او برادران تاجیک هزاره وازبیک بالای پشتون ها هیچ باور نداشته باشید بخدا قوم انتحاری انفجاری آدمکش وبی رحم هستند 99 فیصد شان همسو وهم نظر باطالبان هستند
بیچاره

>>>   رییس بیمارستان سردار داوود، مهمان تروریست بود.
داكتر شاكر عامل هماهنگى شبكه طالبان در شب حادثه داكتر سياوش ريس شفاخانه را در قرباغ مهمان كرده بود و به بهانه شكار مصروف ساخته بود ، ريس تا ساعت ده روز حادثه در قرباغ بود ، حال اين را پيدا كنيد كه دشمن چقدر نفوذ كافى بر رهبرى داشته يا رهبرى در دستان عاملان تروريستى به بازى گرفته شده اند يا شايد بحث ديگرى در ميان باشد . قضاوت با شما و اگر اقدامى نشد شايد تا ...درين جنايت شريك باشند . در ساحه اى جنرال اردو در قرباغ شب را سپرى كرده در روز افراد مهم رفته نمى توانند.
جاوید کوهستانی

>>>   فدا محمد تورانیان
شهرستان قره باغ کوهدامن در گرو ناقلین و تفنگ سالاران بی فرهنگ خیل خیل و زی زی ......


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است