ماجرای قصابی در شفاخانه 400 بستر کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ کد خبر: 130170 منبع: پرینت

چهار مهاجم به راحتی می روند داخل شفاخانه 400 بستر در کابل و بالاتر از صد نفر را قصابی می کنند، مقامات امنیتی در ابتدا می گویند حمله کار این طالبان بی حیثیت بوده که اصلا شعور ندارند که کمی زنگ تفریح کنند و اینقدر آدم نکشند بعد فکر می کنند که نمی شود همه چیز را سر طالبان بیندازیم و هر روز یک فیلم اکشن شش ساعته پر کنند و به نام طالبان تقدیم کنند به ملت قهرمان ما، همین شد که اعلام کردند این آرتیست بازی ها کار داعش بوده و اینها هم کار بدی کرده اند که این همه جنایت انجام دادند. حالا که همه را کشتند ما فهمیدیم که اینها داعش بودند و لعنت بر پدر و مادر اینها که اینقدر زود به افغانستان حمله کردند و منتظر نشدند که ما گارد مار و میمیون بگیریم.

داکتر عبدالله رییس اجرایی پس از تغییر البسه و همرنگ کردن با فضای رویا برانگیز و زیبای جنگ ستاره گان به محل حادثه رفت و گفت؛ ماشاء الله قهرمانان ما وارد عمل شدند اگر وارد عمل نمی شدند کشته ها بیشتر می شد و ما نمی توانستیم تعداد زیاد کشته ها را بشماریم و این وقت ما را می گرفت و حالا که عملیات بخیر تمام شد امیدوارم لایک های فیسبوک نسبت به عکس قبلی ما بالاتر شود و در دو بهترین یک بهترین شوم.

اشرف غنی رییس جمهور نیز درحالیکه در روز هشت مارچ بصورت آنلاین با زنان در ارگ صحبت می کرد گفتند که حمله به شفاخانه حمله به زنان است و هر کس به زنان حمله کند حتما به شفاخانه حمله می کند. در اینجا هیچ کسی غیر از خود رییس جمهور نفهمید که ماجرای حمله و شفاخانه و زنان چیست اما زنان داخل مراسم با دست و پا و چپلک و بوت شان بصورت برق آسا چک چک کردند.

آنطرف قضیه مردم هم مدام می پرسیدند که تروریستان چطور رفتند داخل شفاخانه و هفت ساعت جنگیدند. اینها که جیمزباند نبودند که پرواز کنند پس این همه مرمی از کجا کردند که زدند به سینه و شکم و فرق مردم و آنها را کشتند. طالبان هم اعلام کردند به جان ملاعمر قسم که کار ما نبوده؛ ما آدم های خوبی هستیم و آزارمان به مورچه نمی رسد، باور نمی کنید از خود اشرف غنی بپرسید تا بفهمید که ما دروغ نمی گوییم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   برادر های ناراضی همه بیمار میباشد
چرااز زنده بودن زندگی بیزار میباشد
جاغوری

>>>   Haroon Mutaref
ديروز جنايت جنگي بي سابقه اي رخ داده است. در بيمارستان ٤٠٠ بستر فاجعه خيلي گسترده بوده. از كنار اين فاجعه اي انساني بي تفاوت نگذريد. حقيقت پنهانِ جنايت ديروز چيزي نيست كه انعكاس داده اند. بايد وضع تغيير كند. بايد ملت تصميمي بگيرد. بايد كاري كرد....

>>>   یک پرسش کوچک :
این مجاهد فی سبیل الله افغان با این قواره وحشی چگونه تا کابل آمده و بعدا به داخل شفاخانه ۴۰۰ بستر رفته ؟
تنها هم که نبوده ، شاید مجاهدینی که با این وحشی همراه بودند هم همین قواره داشته اند . کی برای این غیرتی ها مهمات جنگی مهیا نموده ؟
کسی است پاسخ بگوید ؟

>>>   تا که مردم همی قسم جاهل باشند قربانی میدهند.
دست بسته و با احترام در مقابل عاملان کشتار بی رحمانه همکاران بی گناه و خدمت گار خود ایستاده اند.
باید از یخن این دو ناکاره دروغ گو می گرفتند. اینها را باید از دهلیز ها کشان کشان دور می انداختند.

>>>   من با دیدن این تصویر و جاهلیت و دنباله روی این ملت که میبینم هر نوع موجود بالای این ملت گوسفندی حکمروایی کرده میتواند.

>>>   داعش! نام ديگرى حلقه خاص در شوراى امنيت، تحت رهبرى حنيف اتمر و عضويت اكرم اخپلواك، سلام رحيمى، معصوم استانكزى، غنى احمدزى، قومندان گارنيزيون كابل و

>>>   اكثريت مردم افغانستان اوغان نيستند ، افغان هويت قهقراى و فاقد تمدن است و تاريخش پر از قتل كشتار ، دزدى ، رهزنى است .

>>>   هر چيز كه به نفع شما گفته نشود، تفرقه اندازى است. حكومت را كدام قوم غضب كرده؟ گروه هاى تروريستى از كدام قوم است؟ چرا نمى پذيريد كه محكوم و ملامت تاريخ هستيد؟ آيا كشتند شهروندان درست است؟ آيا جنايت ديروز بيمارستان ٤٠٠ بستر را كدام قوم مرتكب شد؟ چرا؟

>>>   تبارافغان اوغان ، نه هویت ایشان با این سرزمین پیوند تاریخی دارد ، ونه خون ایشان . ازهمین بابت است که آنها در فرآیند تاریخ فرمانروایی خویش، پیوسته بکمک خارجی ها همچویک مهاجم ومهاجردرنابودی هویت ملی وتاریخی این کشور بی باکانه ووحشیانه عمل کرده اند.

>>>   این حرف داکتر صاحب اشرف غنی درست است که حمله به شفاخانه در حقیقت حمله به زنان افغانستان است.
زیرا در اثر حمله به شفاخانه افراد کشته و زخمی میشوند و در نتیجه نفوس کم میشود.
پس کی باید دوباره ین کمبود نفوس را احیأ کند؟
آیا کدام مرد قادر است که نه ماه را در جای خودش بگذار، یک ماه یک طفل را در شکم اش نگاه کند؟
باز چه خاصا که وقت ولادت شود. آیا یک مرد تحمل ولادت را خواهد داشت؟
آنقدر چیغ خواهد زد که صدای آذان ملای مسجد از لاسپیکر مسجد نیز در مقابل چیغ اش محو خواهد شد.
پس واقعأ حمله به شفاخانه در حقیقت حمله به زنان است

>>>   داعش و طالبی که در افغانستان جنایت میکنند نه به انسان و انسانیت ونه به قران ومسجد و نه به مکتب ومدارس ونه به شفاخانه وشیرگاه هاو نه به غریب وبیچاره فقیر درمانده انها به هیچ دین و ایین پابند نیستند هردوی این تیپ جنایتکار از یک ابخور اب میخورند واز یک جای دستور انجام جنایت در کشور ما برایشان داده میشود و از همان یک جا کمک مالی ونظامی و لوجستیکی میشوند که همان پاکستان دشمن افغانستان است کسانی که پرچم داعش را با خود حمل میکنند طالبان جدا ساخته شده از جانب ای اس ای پاکستان و نظامیان انکشور از صف طالبان است نه ان داعشی که در عراق و سوریه جنایت را انجام میدهند .

>>>   حکومت باید این کار اشرار را باشدید ترین الفاظ که ازان شدید تر تاحال هیچگاه استعمال نکرده باشد بکار بردومحکوم کند
ر

>>>   وقتي مجموع ملت تسليم چند رهبر نماي بيخرد و اجير باشيم روز همه بدتر از اين خواهد بود. ما هميشه ظاهر بين و بيگانه پرور هستيم ، از اشرفو طرفداري كرديم با اين فكر كه اين جناب خانم خارجي دارد و از غرب آمده و نماينده امريكا است با عث امنيت و بهبود زنده گي ما خواهد شد، و حالا ميبنيم كه زير پلو ملي بر آمد. بخدا قسم تا وقتي إيمان ما كامل نباشد، و دوستي و دشمني ما بخاطر خدا نباشد حقيرتر از اين خواهيم شد، ملت بايد منسجم شويم و تقدير خود را خود بدست گيريم.
خدا به آن ملت سر و كاري ندارد كه دهقانش براي ديگران كشت،
به آن ملت سروري داد كه تقديرش بدست خويش بنوشت

>>>   رئیس جمهور و رئیس اجرائیه با شدیدترین الفاظ این حملات را محکوم کردند دیگر چه میخواهید آیا همین کافی نیست . اصلا بخود هیچ تشویش راه ندهید در آینده هم هر گاه اینگونه حملات اتفاق بیافتد باز به شدید ترین الفاظ تقبیح میشود پس هیچ غم نخورید.

>>>   بی کفایتی این حکومت به اوج خود رسیده ع و غ باید در مقابل مردم ، در مقابل جهان و در برابر باداران غربی خود جواب بدهند یک روز در زیر چوکی والی اش بم انفجار میکند ، یک روز در مسجد انتحاری صورت میگیرد و روز دیگه در شفاخانه نظامی اش تروریستان داخل میشودواز همین درامه ها ده ها و صد ها .
این دو جناب با این ساز و برگ امنیتی خود مصروف کدام کار بزرگی درین کشور است به غیر از دامن زدن به اختلافات قومی و فساد داخلی خود. ذهن و روان این ها شب و روز مصروف مقرری های افراد وابسته به خود شان که افراد فاسد و ناکارا است وبس. و نتیجه اش این مظالم که باعث گردیده تا هرروز خون نا حق بریزد و تلفات مردم بی گناه را که به خاطر یک لقمه نان خشک سرگردان و پریشان اند سبب گردد.

>>>   یک شهروند عادی نیز میتواند نظر دهد که چطور باید کار های صورت بگیرد که تروریستان نتوانند به آسانی داخل یک ارگان دولتی شوند اما این حکومت با تمام طول و عرضش نمیداند چه کند یا نمیخواهد تدابیر درست بگیرد. پس همه ی ما در جمع چوب سوخت استیم و تا همینطور گنس و گول باشیم هر روز خواهیم مرد......

>>>   جهادتنها وظیفه ما افغان است؟؟؟؟

>>>   شرافت از کابل :
تاکه ریش و پکول است دنیا در کشت و خون است و گنس و گول است .....

>>>   کرزی درین قتل ها شریک است. اینها را کرزی از و اشرف غنی از زندان ها بخاطر قصابی مردم بیگناه رها ساخته اند.

>>>   به جاغوری:
زملک بی کسی بوری که بوری
بسوی جاغوری بوری که بوری.
مالستانی توب پای


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است