همجنسگرایان در کشور افزایش می یابند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۵/۱۲/۹ کد خبر: 129663 منبع: پرینت

انگلیس پناهجویان همجنسگرای افغانستانی را اخراج می کند و گفته است که آنها مجبور هستند هویت همجنسگرا بودن خود را در افغانستان افشا نکنند و بروند با خیال راحت در آغوش ملا راکتی آخوند راحت لالا کنند.

حالا از شما می پرسم: مگر می شود؟! مگر امکان دارد اینجا کتمان هویت کنی؟! نام خدا همجنسگراهای کشور عزیزمان چنان حس بویایی عجیبی دارند که همین حالا می فهمند که با کدام پرواز و در کدام تاریخ و کدام ساعت اینها به افغانستان پرتاب می شوند.

حالا شما فکر کنید که فیروز جان قندوزی چه خواهد گفت! موضوع آبروی ناموسی در کار استٰ. انگلیس هم این افراد همیشه در صحنه را پشت نخود سیاه روان کرده است تا فرزندان ملکه الیزابت از دست اینها راحت باشند. بگذریم از اینهایی که واقعا همجنسگرا بودند و نگران از دست رفتن هیچ چیزی هم در نقاط مختلف وجودشان نیستند. وای به حال آنانی که از نزدیک شدن به همجنس خود ده کلیومتر فرار می کنند تا یک بغل کشی قولنج آمیز همراه با تخلیه سیستم هوا کشی نداشته باشند.

حالا بخاطر زندگی در بریتانیا یک چیزی گفتند و همه عفت و عزت و ناموس مردانه خود را به قمار گذاشته و بخواهند برگردند پیش کسانی که در سطح کلان کشوری و بین المللی دستاوردهای بزرگ و قابل افتخاری به همراه داشته اند که نمونه اش هم یکی همین ایشجی.

من واقعا نگرانم اینهمه حقوق بشر می گویند همه اش خلته چکه بوده است و هیچ...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   راكتيار چى بلاى بر سر خود مياورد.

>>>   مهدئ جون تشويش نكن جانم. اينها براي فرار از دست توحش و بربريت فرار كرده و به بهانه قبولي و دريافت مدرك به خود تهمت نموده اند. خداوند لعنت كند راكتي و ماكيتي آش را. شما اگر تعصب نداريد, چرا نگران كون همجنسبازان استيد؟ بگزاريد كه هر كس زندگياش را نمايد.
تشكر
ج

>>>   بیایند و زیر سایه همجنسگرای بزرگ یعنی آقای دوستم زندگی نو را آغاز کنند.

>>>   انګلیس میداند که همجنسګرا را در افغانستان کسی نمی کشد اګر طالب است اګر داعش است اګر حکومت است چون انها از این طبقه زیاتر حمایت میکند که در هر حالت از انها کار ګرفته میتواند حتا در جبهات جنګ برای رفع خستګی افراد جنګی چون حالا در افغانستان دیمکراسی از حد خود بالا رفته

>>>   ممکن فایده به آغوش ملا راکتی نداشته باشد چون اکثر اینها هزاره ها هستند که برای قبولی در آنجا ګفته که را را پشتونها کون میکرد ازین خاطر اینجا امده ایم. اما اکثر اینها در بین پشتونها نبود معلوم میشه که اګر کون شده باشد در بین خود شان هست.
۹۰ فیصد هزاره ها که عمرشان از ۳۵ پاین هست همین دوسیه را بخود انداخته شما در مالیزیا در استرلیا یا جاهای دیګر دیده میتوانید.

>>>   نصف مردان افغانستان همجنسگراه و نصف دیگرش کودک آزار اند، ورنه این همه "بچه بازی" و عروسی با دختران خوردسال برای چیست؟

>>>   خوشم نامد

>>>   در انتخابات گذشته اینها به اشرف غنی رای داده بودند

>>>   اگر از حقیقت نگذریم خوب وخراب تر هر منطقه وولایت وجوددارد مثلا در مورد قندهار،لوگر ،بغلان ،ارزگان از قدیم الایام چیزهای در مورد همجنسگرایی زمزمه میشد که در این مناطق زیادتر ملیت پشتون زندگی میکنند

>>>   هاهاهاها، این پدیده جدید که نیست ، این پدیده ، از خیلی وقت ها است اما حالا به اوج ترقی از برکت حضور خارجیان زیاده هم شده ، چه گی بازی و چه لزبین ،اما انها را نباید بیلیم کرد ، یک سلسله مواد های شمیایی بدن ، انعرافات فکری و بعضی عوامل محیطی و... با عث این ترشح این هورمون ها می می گردد این که شخص مورد نظر؟؟؟ از بعضی چیز ها لذت ببرند این قانون انسان ها نه بلکه ،همه موجودات زنده جهان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است