واکنش وزرای دفاع و داخله به اظهارات قهرمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۵/۱۲/۸ کد خبر: 129627 منبع: پرینت

وزارت های دفاع و داخله، ادعاهای مسوول عملیات های هلمند را در پیوند با دست داشتن مقام های امنیتی در تداوم جنگ هلمند را رد می کنند.

به نقل از آریانا، این وزارت ها از عبدالجبار قهرمان خواستار ارایه سند شده اند.

مسوول عملیات های هلمند با پافشاری بر گفته هایش می گوید که ضرورت به سند نیست بلکه سرمایه و موترهای زرهی این مقام ها نشان دهنده سود آنها در تداوم جنگ هلمند است.

باورها بر این است که اگر دست مافیا از این نبرد کوتاه شود، شاید از شعله نبرد هلمند کاسته شود.

مسوول عملیات های هلمند به آریانا نیوز گفته بود که وزیران، معینان و رییسان نهادهای امنیتی و برخی مقام های حکومت محلی هلمند در تداوم جنگ کوچه به کوچه این ولایت به طور مستقیم دست دارند و سود آنان در جنگ نهفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاملا این گفته ها واقعیت دارد .
آرزو

>>>   جبار قهرمان گور مرده هایش است این شخص در زمان حکومت کمونستی از جمله اعضای برجستهحزب خلق بود که در زمان جنگ های تنظیمی با حزب گلبیدین حکمتیار پیوست و در سرک چهلستوت با همکاران اش بود و مردم را اذیت وازار میکردند فابریکه جنگلک و افغان ترکانی را و ریاست میخانیکی و تخنیکم را چور و چپال همراه با اعضای حزب اسلامی کردند و به پاکستان بردند و فروختند قهرمانی ادم کشی را در زمان حزب خلق کرفته بود این شخص غیر از دروغ و لاف و پتاق دیگر کاری ندارد وبا همین لاف و پتاق خود را مسول نظامی هلمند ساخته تا بیشتر شکم را چاق کند و هر روز این شخص در بد نام ساختن نظامیان کشور بخصوص هلمند زبان باز کرده است .

>>>   چه روزی درین کشور آمده؟؟!! دو تا دزد که در زمان "وحدت مولی" وزیر شده اند، در مقابل جبار قهرمان "گپ میزنند!!!"

>>>   تبلیغات هدف مند یک ضرورت است!
تبلیغات برای زیر فشار قراردادنِ دشمن و با استفاده اي معقول از آن در جهت ذلیل ساختن و بی مقدار جلوه دادن و مشروعیت شان را زیر سوال بردن در اذهان عامه، یکی از روش ها و تاکتیک های نظامی و استخباراتی در تمامی کشورهای دنیا به حساب می رود و یک امر معمول می باشد که دولت افغانستان نیز از این شیوه تبلیغ استفاده می کند و در شرایط حساسی که ما قرار داریم ناگزیرن باید هم این کار انجام شود؛ اما تا جایی که این روزها تبلیغات دولت و شیوه های کاربردی آن علیه دشمنان را از طریق رسانه ها مشاهده می کنم و می شنوم، بیش از آنکه به ضرر دشمن تمام شود و دشمن را ناچیز نشان دهد، برعکس به نفع آنها تمام می شود. چون از یک طرف دشمن را به مثابه یک واقعیت انکار ناپذیر و یک قدرت شکست ناپذیر در افکار عمومی معرفی میکند و از سوی دیگر وحشت و ترسی را که دشمن در پی آنست متاسفانه از طریق همین تبلیغات به نحوی در جامعه تزریق می گردد.
همچنان همانگونه که می دانید در افغانستان به آن اندازه که تبلیغ می گردد و در حلق مردم فرومی برند، داعش به معنی واقعی کلمه وجود خارجی ندارد و بیشتر از نام آن برای توجیه اعمال تروریستی کارگرفته می شود، اما متاسفانه در تبیلغات دولت، داعش جای بیشتری را اشغال می کند و خلاف واقع بزرگتر از گروه طالبان قرار داده می شود.
بنا تبلیغات علیه دشمن باید به گونه تهیه و آماده گردد که دشمن را ناچیز، بی مقدار، حقیر و شکست خورده معرفی كند نه اینکه آنان به مثابه یک واقعیت و نیروی شکست ناپذیر معرفی و ترس بیشتر آنان در دل مردم جا بگیرد.
هارون معترف

>>>   اشرف غنی احمدزی به مجرد پیروز شدن توب دنده پیام فرستاد .
اما در این گزارش شما تماشا نمایید سربازیکه جان شیرین خود را از دست داده به شهادت رسیده یک هفته در پاسگاه امنیتی است حتا شهید را به فامیل اش کسی تسلیم نمی دهد .
اسرف غنی خود را سر قوماندان عالی قوای مسلح می نامد .
وزیر دفاع خود یک طالب ....است .

>>>   یک زمانی این قهرمان کاغذی از طریق یک چینل تلویزیونی میگفت اگر شصت هزار نفر من داشته باشم پاکستان را فتح میکنم باز ای لافوک را چه شده که تنها یک ولسوالی هلمند را از تصرف چند طالب خارج کرده نمیتواند

>>>   جبار قهرمان واقعا قهرمان وطن است، جای شک وتردید وجود ندارد.دزدان وراهزنان که تمام هست وبود وطن،وتاسیسات زیربنائی،ونظامی را نسیت ونابودکردند وبادار وفادارخود نواز شریف را خوشحال نمودند،وجنرال حمید گل رئیس ای،اس،ای رامشاور خودانتخاب نموده بود.امروز هم برای انها خدمت مینمایند معلوم وهویدا اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است