دوربین های نظارتی روسیه بر شهر قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۷    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127728 منبع: پرینت

والی پیشین قندوز ادعا می‎کند، روسیه با نصب دوربین های نظارتی در مناطق مرزی تاجکستان با این ولایت، تمام حرکت‎ها را زیر نظر گرفته‎است.

به گزارش تمدن محمد عمر صافی والی پیشین قندوز به تازگی ادعا کرده‎است که ممکن روسیه در ترمیم برخی وسایط نیروهای افغانستان که نزد طالبان است، همکاری کند.

آقای صافی که امروز دو شنبه با رسانه ها صحبت می‎کرد ادعا نمود که روسیه از ترس داعش در مناطق سرحدی میان قندوز و تاجکستان حضور پیدا کرده و گاه‌گاهی میان طالبان و روس‎ها دیدارهای نیز صورت می‎گیرد.

این مقام پیشین ولایت قندوز همچنان می‎گوید، روس‎ها از ترس داعش حتی شهر قندوز را از طریق دوربین های نظارتی زیر کنترول دارند و تحرکات ضد روسیه را با طالبان شریک می‎سازند.

او افزود: در مناطق که جدیداً تأسیس شده یک ولسوالی به نام کلباد در آن‌جا طالبان یک برنامه‌ریزی خوب دارند و ترینینگ‎های شان ادامه دارد، روس‎ها هم از نزدیک‎های جنگل یک منطقه که به نام قلم گذر است در آن منطقه‎ها گاه‌گاهی عبور می‎کند و با این‎ها ملاقات‎های دارد و این‎ها حمایت مستقیم روس‎ها را دارند و روس‎ها در آن طرف مرز سیستم‎های بسیار خوب سی سی تی وی را نصب کرده‎اند که تمام حرکت‎ها را تا شهر قندوز بسیار به خوبی مطالعه می‎کنند و می‎بینند.

سفارت روسیه در این‌باره چیزی نمی‎گوید، اما محمود دانش سخنگوی والی قندوز در مورد گفته‎است که تا هنوز حکومت محلی در اینباره به اسنادی دست نیافته‎است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ میگوید ولایت خبیث قبلی ولایت کند هردو جاسوسان پاکستان و از غلامان برجسته خارجی هستند اما خود جاعل وبی کله مانند کل مرغ بابا

>>>   دوربین های امریکائی هر روز برفراز ارگ توقف وترصد میکنند همان بالون سفید که از استقامکت بالاحصار می اید
ر

>>>   دروغ میگوید. چرا در زمان که والی برحال بود صدیشه نبرامد؟
بدخشانی

>>>   امریکا ازچندین قاره به افغانستان آمده وخودرا خود رامستق کنترول تمام مسایل افغانستان میداندبناءً روس ها هم خودرا حق بجانب میدانندکه درمسایل افغانستان درشرایط فعلی کنترول داشته باشدبخاطرکه باافغانستان هم مرز میباشد

>>>   افسوس که عبدالرحمان ''کهن دژ'' پر از را پراز قوم ناقلين افغانى کرد. اکنون استانى بنام ''دزد قند'' قندوز نمى داشتيم.
دروغ , جعل و تقلب و دزد ... کار کيست?
استاندار پیشین قندوز
از نام ات شان ات آشکار!
عجب تجزيه و تحليل
کن تجزيه ستان افغا ن
تجزيه افغانستان آرامى مردم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است