گفتگوی تلفنی ترامپ با نظامیان آمریکایی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۵/۱۱/۲ کد خبر: 127583 منبع: پرینت

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ بانوی نخست آمریکا، با سربازان آمریکایی مستقر در افغانستان از طریق یک ویدو کنفرانس صحبت کردند.

به گزارش سی ان ان، ترامپ به نظامیان اش در افغانستان گفت که در جنگ با تروریزم برنده خواهند شد.

تروریزم تنها بهانه ای بود که نظامیان آمریکایی را وارد کشور کرد، این در حالی است که حدود 16 سال از ورود سرباز های آمریکایی به افغانستان می گذرد اما نه امنیت کاهش یافته بلکه روز به روز نا امنی ها در کشور رو به افزایش است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با ديدن اين تصويرِ ماندگار كه قطعن به عنوانِ شرم آورترين و خجالت آورترين تصوير، ثبتِ تاريخِ افغانستان خواهد شد؛ چنان عرقِ شرم بر جبينم آمد كه سرماي زمستان را كاملن فراموش كردم.
اگر من رييس جمهور بودم، سفير را بخاطر اين كار شرم آورش همين امروز به كابل فراميخواندم.
#سلفي_با_سايه_ي_ترامپ_از_فاصله_صد_متري

>>>   یک مریض که پیش داکتر میرود، اول داکتر از او میپرسد که چه تکلیف داری؟ بعد چند سوال دیگر راجع به عوارض جسمی او میپرسد. بعدأ با گوشکی معاینه میکند و فشار او را میبیند و اگر ضرورت بود معاینات لابراتواری و عکس اکسری از او میگیرد و بعدأ که مطمئن شد که تکلیف اش چه است، برایش دوا می نویسد.
حالا در مبارزه علیه روریزم، اول باید پرسیده شود که تروریزم چرا بمیان آمده است؟ دلیل اش چیست؟ در کجا لانه دارند؟ از کجا تمویل میشوند؟ و از همه مهمتر آیا از بین بردن کامل آن به نفع مااست و یا نقص ما؟
بعدأ در قسمت از بین بردن آن اقدامات لازمه بعمل آید.

>>>   تروم برا ی سربا زان خود گفت دیگر ضرور نیست که در افغا نستا ن با قی بمانید در ایندهخ نزدیک شما دوباره به کشور خو اهد امیدید
بگزار ع وغ که امنیت خود را خو د شا ن بگرد

>>>   دولت مردان افغانستان ناحق به اين حرف هاى كه ترمب به عساكر خود كفته دل خوش كرده اند زيرا وى كفته كه دالر هاى أمريكايى ديكر صرف در داخل كشور كردد . و أولين بيامداش هم همين بود كه معاش سى هزار عسكر وبوليس را بإدارشان قطع كرد . بنظر من بايه وأساس دولت دست نشانده افغانستان بر دالر بنا يافته وقتى كه دالر قطع شود من يقين دارم كه اين دولت مزدور خود بخود سقوط مى كند .

>>>   دولت مردان افغانستان ناحق به اين حرف هاى كه ترمب به عساكر خود كفته دل خوش كرده اند زيرا وى كفته كه دالر هاى أمريكايى ديكر صرف در داخل كشور كردد . و أولين بيامداش هم همين بود كه معاش سى هزار عسكر وبوليس را بإدارشان قطع كرد . بنظر من بايه وأساس دولت دست نشانده افغانستان بر دالر بنا يافته وقتى كه دالر قطع شود من يقين دارم كه اين دولت مزدور خود بخود سقوط مى كند . زيرا اين دولت بايه اى دالرى دارد نه مردمى .

>>>   اگر ترامپ بتواند تمام نیروهای خودرا از افغانستان اعراق و دیگر کشورها به وطن خود برگرداند این دست نشانده و ها و دلقکان ارگ ما چی خواهند کرد ؟ تا بحال به امید امریکا زنده بودند شاید دست به دامان روسها و چین بیندازند تا حکومت قبیلی و فاشیستی غیر رسمی ۲۵۰ ساله خودرا ادامه دهند.

>>>   فکر کنم آقای ترامپ قرار گفته های خودش صداقت را دوست دارد . شاید دست از شیطنت های کشورش در دیگر کشورها بخصوص افغانستان دست بردارد و راه صداقت را پیشه کند اما تاسف که ترامپ تنهاست سیاست امریکا از قبل طرح ریزی شده است. اگر قرار باشد امریکا راه صداقت را پیشه کند کرزی و اشرف غنی که دلقکنان امریکا هستند شرمنده و روسیاه خواهند شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است