درگیری پلیس با مردم ساحه مکروریان کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۸    ۱۳۸۹/۵/۹ کد خبر: 12735 منبع: پرینت

بر اثر تصادف یک موتر نیروهای خارجی با یک موتر شخصیحوالی 3 بعد از ظهر روز گذشته (8 اسد) ، 4 تن از افراد ملکی کشته و دو تن دیگر زخمی گردیدند.
این رویداد باعث خشم مردم ساحه مکروریان کابل شد و معترضان یک موتر سفارت امریکا را به آتش کشیدند. این اعتراض به درگیری با نیروهای پلیس منجر شد.
 

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421228.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125423232.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421578.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125424590.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421765.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421825.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421531.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125422087.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421808.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125422962.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125421747.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125424281.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125424273.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125424522.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007311125424256.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فرین بر مردم که از حق دفاع میکنند و آفرین بر پولیس کشورمان که وظیفه خ.د را انجام میدهند.
سرباز اردو

>>>   این مردم بی عقل را ببینید!!!
یک حادثه ترافیکی بود و به خشونت کشیده شد. و آفرین عسکر بیچاره که باز هم این مرد را به شفاخانه انتقال میدهی.
مردم ما باید از احساسات کارنگیرند.
طالبان بی غیرت ازین موقع استفاده میکنند.
آریائی جان

>>>   سلام عزیزان!!
یک باری دیگر باید امریکاهی ها بدانند که مردم افغان چطور متحد هستند درمقابل کفار چناچی در مقابل انگلیس وشوروی....
وسلام
شوربولاقی.

>>>   آریایی جان!
تو از متحد بودن افغانها نسبت به یکدیگریشان و احساس همدردی نسبت به یکدیگریشان خبر نداری وای برتو واری افغان.
وسلام
شوربولاقی

>>>   مردم برحق بودند تا ضد این جانوارن مظاهره کردند.
پولیس هم کار خود را بدرستی انجام دادند. وظیفه آنها جلوگیری از انتشار تنش بود که بدون کشتن و زخمی کردن کسی انجام شد در مدت کم. آفرین شان

>>>   برادران عزیز !
آیا فراموش کردید که همین امریکاییان بودند که ما را ازطالبان وحشی نجات دادند، یک حادثه ترافیکی را یک وسیله تبلغاتی برای مخالفین نسازید ورنه هم مانند دوران روسها پشیمان میشوید که آنگاه سود نخواهد داشت، پاکستان وپاکستانی ها این را ازخدا میخواهند. غرور ملی آبادی مملکت است نه یاغی گری وخود سری ما باید برتری خود را درتحصیل دانش وپیشرفت جستجو کنم نه در حریق ساختن و ویرانی.شما که درکابل هستید چنین میکنید پس از مردم سنگین، برگ متال وغیره که هیچ گلایه نیست.
دوست شما م. ح. داود ازکابل

>>>   به جواب آقایاخانم شوربولاقی باید گفت که :
بلی مردم افغانستان متحد هستند برای خراب کردن مملکت خود , بخاطریک حادثه ترافیکی جان صدها تن دیگررابخطرانداختن ومملکت خودرا بدست خود ویران کردن وواردکردن خسارت به مردم , واقعا کاراسلامی وقهرمانی مردم افغانستان است ؟!
تاسف بحال تان

>>>   احتمالاً این مردم در سرگزر بیکار بوده کار گیرشان نیامده پیش خودشان گفته حالا که بیکاریم بریم از این تصادف یک تفریح مفرح درست کنیم هم فال است هم تماشا !؟
سردار

>>>   ایمان مردم ما در برابر نشه یی های امریکایی که از غرور کارمیگرند پابرجایی است انشاالله در مقابل هر کفر ما یکی هستم انشاالله و اسلام پیروز است.

>>>   مردم خود را به ناحق در بلا می اندازند، از این چه سود؟ هر قدر افغان کشته شود به نفع استکبار است.
یک کشور اشغال شده، و مستعمره که این حالت را دارد. آنهم مستعمره استکبار جهانی چون امپریالیزم خونخوار آمریکا.
کریمی

>>>   انشالله همه کسانی که از آمریکا حمایت میکنند خدا آنها را در آخرت هم گردن و هم عاقبت بگرداند.آمییییییین
شرم به شماهایی که . . .
آریایی نام ! اسم آریایی ها را بد نکن !
م.ح. داود ! کمی فکر کن پسان گپ بزن !
سردار ! انشالله سر تو را بر سر دار ببینم !
شوربولاقی ! زنده باشی و سلامت . . .
مسلمان

>>>   چرا این مردم در مقابل سر بردن مظاهره نمی کنند .
چون می ترسند طالبان سرشان را ببرند اما از یک تصادف جنایت می سازند زیرا مطمئا هستند که هر چه به امریکایها مخالفت کنند یا شهر را به اشوب بکشند پولیس بیشتر از چند روز زندانی مجازات دیگری نمی کنند .

>>>   سلام دوستان نمیدونم چه و قت انسا نیت را یاد مگیرم؟؟؟؟؟؟ یک تصادوف معمولی که نبا ید به تجمو خیابانی کشیده شه!!!! انو که همه مردوم خوده مون میدونه مه قضیه سگ وه استخون!!!!!

>>>   امریکایی ها بخاطری اهداف خود آمدن نه بخاطری خدمت به ما
می بینید که در دین ما مداخله می کنند در عزت فرهنگ ما در هر عرصه ما باید در برابر آنها ایستاده گی کنیم و نباید به کشو ر عزیر خود نقص وارد کنیم به مردم خود نقص وارد کنیم .
اسدالله

>>>   خدا کنه وقتی اعتراض کننده به دست پلیس دستگیر میشه.او مورد ضرب وشتم قرار ندن.بخصوص در اینطور موارد که باعث بی اعتمادی مردم نسبت به پلیس میشه . و به مرور زمان حق اعتراض به حقوق قانونی انها از انها گرفته مشه.در ضمن تصویر اخر متونه تصویر هفته بشه.
ج از المان

>>>   لعنت براین پولیس های خائن که به جای دفاع ازکشور ومردم وطن مادری خودشان ،به دفاع ازکفار حربی که کشور مارا اشغال کرده اند می پردازند .
تازمانی که مردم ما با این طرز تفکر منفعلانه زندگی می کند کشوروملت افغان ازاین وضعیت اسفناک نجات پیدا نخواهد کرد
درود بر این مردم غیر نظامی که با دستان خالی به مقابله بااین کفار می پردازدند وازهموطنان مظلوم خود دفاع می کنند.
دره صوفی

>>>   با این مردم نادان پولیس هم در عذاب میماند. با دیدن این عسکر بچه های جوان پولیس در این حالت با چنین مردم متاسف شدم مگر اینها اولاد این وطن نیستند که اینقدر سنگ و چوب شما در سر و کله شان میبارانید؟ چی حاجت مظاهره است فقط اینقدر نازدانه هستید و گویی این اولین بار است که چنین حادثه رخ میدهد . هر روز به گونه های مختلف هزاران افغان میمیرد تا چی وقت مظاهره میکنید. خود را اصلاح کنید .
شهلا کابل

>>>   از بزرگي منقول است كه : اي آزادگان بپاخيزيد ،قدرتهاي شرق و غرب ميخواهند شما را در زيرچكمه ها و چنگالهاي .... و خونين خود خورد كنند .
ما ملت بايد آگاه باشيم كه جريان كاپيتولاسيون در افغانستان تكرار نشود ( ....آنها امنيت داشته باشد و افراد ملكي ما در كشورمان نتوانند با امنيت زندگي كنند )آمريكاييها بر گرده ما سوار شده اند و ما بايد هيچ نگوييم اگر حادثه ترافيكي بود چرا بعد كه زدند فرار كردند و استاد نكردند .
كابلي

>>>   معاش پليس كشور ما را آمريكاييها و كافران ميدهند و انتظار بيش از اين نيست كه اين كارها را با مردم ملكي نكنند . پليس فكر ميكند كه اين وظيفه خوبي است كه اينطور با مردمش عمل كند . پليس بايد مردمي باشد و طرف مردم و فاميل كشته شدگان را بگيرد. تكليف اين مردگان چيست ؟ چه كسي جواب ميدهد .
كابلي

>>>   بجواب تاسف بحال تان
بچیم تو شکمت چرب است و کدام عزیزت را از دست ندادی، اگر د جمع کشته شده ها یکی از اعضای فامیلت میبو باز میدیدی که چی میکردی، این کار مردم واقعاً قابل تقدیر است.
مرگ بر اشعالگران
عباس

>>>   این است شعار پولیس خدمت به مردم عملا تطبیق میگردد
واه پولیس مردمی که به برادر غرق درخون خود درماتم نشسته وتو حق اه کشیدن را به منظور خوش خدمتی بادارانت بالای این مردم از مرمی استفاده مینمایی .وفرق تواین باندهای تبه کار مافیایی درجیست فرق تو واین نیروهای شریر درچیست شما داعیه مهربانتر از مارد وپدر به این مردم مظلوم خودرا جلوه میدهید ان قسم خدمت به این وطن کجاست ویا انانیکه غرق درخون درپیش چشمانت افتیده است هموطن تونیست درست است که فرزند ات نیست چرا اعمال ناشایسته شما الگوی برادری دراین جهان ختم کرد وهیج کس امروز نظر به اعمال شما نهال برادری را ازریشه میکند وبه مانند شما خفاشان سنگ نوکری وغلامی اجانب را قبول میکنند که مسول اینوضیعت اشفته شما هستید شما هستید که خون هموطن خودار بدست جلادان اجنی مهر صحه میکذارید به راستی من واقعیتی را فراموش

>>>   خداوندا ما نمی توانیـم به درگاه تـو دعا کـنیم تا جنگ را پایان بخشی،زیرامی دانیـم دنیا را به ایـن شکـل آفـریده ای و انسان خود قادر است جادۀ صلح را هموار کند.”
“خداوندا ما نمی توانیم دعا کنیم قحطی و گرسنگی را از بیـن ببـری،زیرا مـنابعی به ما عـطا کرده ای که در صـورت استفادۀ عاقلانه از آن می تواند تمام دنیا را تغذیه کند.”
“خداوندا ما نمی توانیم دعا کنیم تبعیض نژادی را ریشه کن کنی، زیرا به ما دیدۀ بصیرت داده ای تا بتوانیم خوبی ها ی تمام انسانها را ببینیم.”
“خداوندا ما نمی توانیم به درگاهت دعا کنیم به ناامیدی هایمان پایان بخشی،زیرا توانایی از بین بردن نابسامانی ها را به ما عطاکرده ای.”
“خداوندامانمی توانیم دعاکنیم بیماری را ریشه کن کنی،زیرابه ماقدرت تفکرداده
ای تابه وسیله ای راه علاج بیماریها راکشف کنیم.”
بنابراین به درگاهـت دعا خواهـیم کرد،به ما شـهامـت،قـدرت،اراده،آگاهی ،عـزمی راسـخ،صبـر،ایـمان وتاب تحمـل سخـتی ها را عطا کنی تا دیگـرلازم نباشـد بگوییـم،خدایا ما را به آرزوهایمان بـرسـان
مرغلی تنها

>>>   به جواب م ح داوود: خوب شما بگویدبرادر عزیز که طالب کیست؟ حکومت فعلی کیست؟ و امرکایها کیست؟

>>>   بازهم به پولیس ملت باید افتخار کرد درست است که مردم در حساسات افغانیت خودند مگر پولیس هم به خاطر امنیت مردم است

>>>   الحمد لله که ملت ما در مقابل کفار با هم متحد اند.

>>>   شهلا جان اگر خودت در عین صحنه میبودی چه میگردی ؛اکر برادرت یا خواهزت را کسی لت کند شاید سرت را از کوچه بکشی که (خاک به سرت جرا ایره زدی |)درست است نی؟.....
شخصآ منحیث یک دختر افغان اگر مه میبودم به دست برادر های خود سنگ میدادم .
پولیس ای ملت افغان همیشه حمایت کنید برادر های خود را نه کافران را .

>>>   درود بر آمریکا مرگ بر طالبان

>>>   لعنت خدا بر سر آنانی که از همچو اعمال بی شرمانه امریکایی ها این دشمنان اسلام را تکذیب نمی کنند و از آنان دفاع می کنند . و آرامش و آسایش خود را در موجودیت یهود و نصارا میدانند و از خداوند که پادشاه حقیقیست منکر اند من منحیث یک مسلمان این عمل مردم را یک قهرمانی میدانم. ومن الله توفیق برادر تان سید طارق سادات از کابل

>>>   خاریجیهان به آن فکر نباشند که هر چه که دلشان خوست انجام میدهند و به آن فکر و مفکوره نباشند که تمام مردم افغانستان مانند مقامات دولتی امروزه وطن فروش و خاین نیستند. اگر دولت افغانستان جلو همچو رافتار ...... کفار را در اینده نگیرد در آنصورت تمام مردم مسلمان افغانستان به یک اقدام سرتاسری دست خواهیم زد آن وقت کسی جرهت نخواهد توانست که از آن جلو گیری نماید . اقدامات روز جمعه یکی از نخستین کارهای بود که عملی گردید و متحسفانه پولیس (یعنی غلامان امریکا ) از آن پشتی بانی کرد و قاتلین مسلمانان را جان به سلامت کشیدند .

>>>   سلام به همه!.
این..........که نام.......اش را دور از مسلمان به اصطلاح مسلمان گفته است! را ذکر نکرده است و بیشرمانه گفته است که فلان کس در دوزخ بسوزد گویا اگر از امریکا حمایت کنند، عزیزم شما آنعده افراد دوزد و کیسه بر های حرفه یی هستید که به شر اندازی، منافقت، آتش زدن و خراب کردن دیگر کاری ازیتان ساخته نیست! من از شما یک سوال دارم که آیا غیرت این را داشتید که در مقابل اعمال غیر انسانی طالبان ظالم صدای اعتراض بلند نمائید؟؟!
وطن دوست

>>>   ای مردم عزیز دولت را بکار خوب بان وا لطفا با دولت همکاری کنید
میرویس ناصری

>>>   زنده باد مردم باغیرت افغانستان ما زنده باد -
جاویدعزیزیار کابلی

>>>   پو لیسی که زخمی را پشت کرده و به شفا خا نه میبرد باید برایش مدا ل و تقدیر نا مه داده شود و خدا کند تما می ارگا ن پو لیس ملی ما این روش را یا د بگیرند .
خو شحا ل لغما نی

>>>   او خدا این مردم.......... را به بین که چگونه با دستان........ خود شهر و دیار را خراب میکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا یا این مردم را هدایت کن یا........................
انقلابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است