چالش های حکومتداری در وحدت ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۵/۱۰/۹ کد خبر: 126355 منبع: پرینت

هنوز بحث زرداد و ایشجی و دوستم نخوابیده بود که حکومت یک فکرایی برای بهتر شدن وضعیت دشت برچی کرد و قرار شد چالش ها از این منطقه برداشته شود، همین شد که برادران تروریست آستین بالا کردند و اولین چالش را برداشتند و زدند موتر فکوری بهشتی را به آسمان فرستاند و خودش را هم به شفاخانه انتقال دادند.

دوستان دیگر هم دیدند که آتش بازی زیاد شد، زیر پل سوخته را آتش زدند و چیزی معتاد را به بهانۀ کریسمس از زیر پل به روی پل اخراج کردند؛ معتادها که بیرون شدند دیدند بالای پل سوخته بدتر از زیر پل سوخته آلوده تر است و این شد که حال شان دگرگون شد و همگی معراجی گردیدند.

دانش بختیاری مشاور اسبق حامد کرزی پیشنهاد کرد، حالا که هوای شهر کابل آلوده شده است بیایم پایتخت را زیر بغل مان بگیریم و ببریم پنچشیر؛ آنطرف تر شاعرمان نجیب بارور یک چیزی مثل شعر فرمودند که پنچشیر جای بازی های کثیف سیاسی نیست.

داکتر عبدالله همچنان خاموش است تا ببیند که عطا چه می کند و عطا منتظر وضعیت جنرال دوستم و جنرال دوستم هم می گوید به قرآن که من حتی به ایشجی دست نزدم و حکومت هم گفته است که ما تحقیقات مان را روی ایشجی شروع کردیم. این موضوع سبب شد که دیلی استار ادعا کند که پوتین بسیار وقت کشته شده است و به جایش یک خلیفه رحمیداد روسی که همچهرۀ پوتین است آمده برای تمام دنیا فیلم بازی می کند. هنوز در مورد این ادعای دیلی استار انجینیر خان محمد معاون اول داکتر عبدالله لب باز نکرده و قرار است طی یک مراسم خاص دیدگاه زرداد فریادی را در مورد سینه بغل ملکه الیزابت بپرسد که ایا هنوز در لندن هوا بارانی است یا بارش می بارد.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای ثاقب چندان کیف نداشت

>>>   بسيار عالى است محترم تشكر ( عاقلان پى نقط نروند)
پروانى از آلمان

>>>   ازآقای دوستم چی خبر
ع

>>>   ما دیگر کار نداریم حالا تمام روز را به تحقیقات در مورد ........ ایشچی کنیم .
برو برادر این ایشچی و دوستم از سال ها قبل رابطه داشتن حالا کدام بی فرمانی دوستم را کرده که به چنین حالت دچار شده . ر از شهر نو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است