آمریکایی ها به طالبان موبایل توزیع کردند !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۳۸    ۱۳۸۹/۵/۵ کد خبر: 12618 منبع: پرینت

در ولایت لوگر ولسوالی خوشی به تعداد صد ها پایه موبایل به افراد کلیدی طالبان توزیع گریده است.
به گفته مردم محل ، این موبایل ها بصورت علنی از سوی نظامیان امریکایی به عنوان تحفه به طالبان داده شده است.
منابع مردمی در ین ولایت حکایت می کنند که تعداد زیادی از مردم نیز که به طرفداری و ترس از طالبان انجا حضور دارند از موبایل ها استفاده می کنند.
این حرکات تازگی نداشته قبلا هم اخباری مبنی بر کمک رسانی ناتو و نظامیان آمریکایی بصورت مستقیم به طالبان رد رسانه ها نشر شده بود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هم وطنان عزیز دران مبایل ها .............. تا طالبان اصلی پیداشود نگران نباشید .
به مچی ازلوگر

>>>   سلام!
جای شک و تردید نیست در مورد شک کردن کناه بزرک است همه میدانند اگر این امریکائی ها و متحدین شان صادق می بودند جنک در برابر یک گروه که سراپایش از چند هزاری تجاوز نمی کند کار بس ساده است. دوستان بلاخره هر کسی هدفی دارد به منظور رسیدن به آن باید حیله و نیرنک بازی کرد.
دانش - کابل

>>>   بیشک زنده باد شیطان بزرگ . تا پشتونها هستند امریکا مبایل توزیع خواهد کرد ...للمه از پنجشیر

>>>   موبایل ها وسایل خاص دارد که همیشه زیر کنترول می باشند.
زیرک

>>>   تمامش شایعه بی اساس است!!!

>>>   از بد و تا سیس مشتا ق روزنا مه افغا ن پیبپر استم بخدا بسیار از طا لبا ن بد م می اید لاکن از آغاز تا حا ل که گا هی مو ضوع مثلا" ( یهو دی سا زی پشتو نها ) و ( نشا ن داد ن پشتو نها بمیزا ن 30% ) و (تجزیه کشور ) یا ( تغیر نا م افغا نستا ن )
که همه آن شعوری دیکته میشود و نه حقیقت بوده و نه حقیقت خواهد شد در آنصورت میگو یم زنده با د طا لب !!! بلی زنده باد طا لب و طا لب با ید با شد . حضور طا لب چه د رحکو مت چه خا رج حکو مت بسیا ر ضروری است .
نا بغه شر ق از کا بل

>>>   چیز واضح و روشنی است که آمریکا طالبان را حمایت میکند!
صابر، هرات

>>>   حالي شماره چي او برادر ؟

>>>   ای برادر : موبایل سخن چندانی نیست .زیرا از توزیع اسلحه کرده مبایل ضررش کمتر است .

>>>   شما دیر خبر شدید!
هراتی...

>>>   عجب مردمی امریکا به طالبان موبایل توزیع میکند خی چی کند هرچه کرد شکست شان داده نتوانست نه به پول نه به قدرت نه به عذر و زاری حالا میداند که اوغان موباییل را زیاد دوست داره برایشان موباییل میته که اگه کمی متوجه موباییل شوند و از جنگ دست بردارند و امریکایی ها و متحدین اش را از بین نه برد

>>>   من صرف برای خواننده گان مینوسم که بیائید با یک صدا زنده باد افغان زنده باد افغانستان مرگ به نشنلیستان ( قومی ، منطقه ئی ، زبانی و غیره ) صرف و صرف افغان

>>>   این امریکایی ها کاری نمی کنند که در آن یک ترفند شیطانی نباشد- آنها در آن موبایل ها موادآرسنیک دار رادیو اکتیف گذاشته اند که خود بخود تشعشع کرده و وقتی داخل بدن شود هرگز خارج نمیگردد و بتدریج آدمی را نابود میکند.
م، س از دانشگاه صنعتی اصفهان

>>>   مگه خبر ندارید رئیس امنیت ملی گفته فارسی ننویسد مواظب باشید اگه نه با شما بر خورد می کنه ههههههههههههها امشب خیلی خندیدم این مردک را بیبینید زهر کفک می شوید چه رقم ادم ها ی را خدا خلق کرده

>>>   خاطر جمع باشید . امریکا میداند چه میکند ،فکر کنم موبایل ها را به نام جعبه شیطان مثل تلویزیون نشکند ؟

>>>   ای بخدا تازه خبر شدید از همان اول معلوم بودکه باطلان -طالبان مزدور یهودیت هستند تازه شما میگویید که امریکایی ها به طالبان مبایل میدیهد.
جمشید

>>>   نابغه جان تو که پشتون هستی حضور طالب به تو ضروری است نه به کل ملت افغانستان.
حاجی راز

>>>   بله درافغانستان پشتون قهرمان هم جنگ می کند و هم موبایل می گیرد. شما چرا .... تنگ شده افغانستان فقط وطن افغانان قهرمان است دیگران بروند گم شوند. ما بیشتر از این شماره تحمل نمی توانیم اگر خودتان از وطن ما گم نشوید ما رنگ تانه گم خواد کدیم .
عبدالوکیل مرویس قندهار کلان.

>>>   حاجی راز:
محترما حضور طالبان با پشتون ها ربطې ندارد، چرا در بدخشان امنیت خراب است انجا خو طالب سابق هم نرفته بود.
این وطن فروش ها وقتی ګرسنه شوند ګاهی خود را به دامن امریکا می اندازد و ګاهی به دامن روس.
اولا این را بګويد که امریکا را کی به افغانستان و از کجا اورد.
م ع

>>>   از موبايل کده ويديو گم ميداد که سرگرم ميشدند .
انسان

>>>   بهر تعداد که موبایل توضیح کرده به طالبان ،به همان تعداد مشاور
کار داره که طالبان را خر فهم کند ، که چی قیسم از موبایل استفاده شود ، فعلآ وسیله خبررسانی طالب ها ( کبوتر ) است
خودم از کابل
خواهش میکنم نشر کنید

>>>   ولا شاید دروغ باشه اگر حقیقت داشته باشد بس آن ام طالب نیست بلکی مانند دیگران بخاطر منافی شخی خود باناتو در گیر است نه برای ملت افغانستان ویا برای مسلمانان!
محمود از مزار

>>>   موبايل چيست؟ بادار گل حتى سلاح و پول و نقشه و طرح انتحارى هم برايشان هديه داده اند.

>>>   این دور از واقعیت بوده نمیتواند زیرا که ما در جریان بودیم که امریکایها همراه با چرخبالهای شان در جنگ ولایت بغلان که دولت و امریکایها و قوای ناتو با طالبان جنگ داشتند در ماه ثور سال 1389 طالبان را در ولایت بغلان اورده و در زمان شکست طالبان نیز انها را توسط چرخبالهای شنان به دیگر جای انتقال داد تا انها از خطر محفوظ گردند

>>>   جناب عبدالوكيل اكر بشتون ها قهرمان هستند براي جه به ..... شان امريكايي ......ميكند و درمقابل شما ......افغان هاي بي كناه را به قتل مي رسانيد
و جيزي ديكري كه شما فرموديد اينكه افغانستان وطن افغان هاي قهرمان هست بياد داشته باشيد اين سرزمن سرزمن همان أريايي ها وخراساني هاي هست كه در تاريح نام دارد شما در اين سرزمين از جند سال بدين سو تاريخ داريد ؟
و از زمانيكه شما نام اين سرزمين زيبا را افغانستان نهاديد اين سرزمين درمنجلات بد بختي فرو رفته و بهتر هست كه شما از اين سرزمين خارج شويد اين ديار هتمن أرامش خود را بدست مي أورد
عبدالرزاق (ساحل) دبي

>>>   مرگ بر امریکا مرگ بر طالبان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است