حمله و گروگانگیری در کابل پایان یافت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۵/۱۰/۲ کد خبر: 125966 منبع: پرینت

حمله مهاجمان مسلح بر خانه معلم میرولی نماینده مردم هلمند در مجلس نمایندگان، صبح امروز پنجشنبه پایان یافت.

شام روز گذشته مهاجمان مسلح که گفته می شود آمارشان به 6 تن می رسید، بر منزل مسکونی معلم میرولی نماینده مردم هلمند در مجلس نمایندگان حمله ور شده و پس از کشتن نگهبان خانه وارد منزل گردیده و تعدادی را به گروگان گرفتند.

شاهدان عینی در محل گزارش دادند که در نخست صدای چند انفجار مهیب که گفته شده حمله انتحاری بوده شنیده شده و سپس صدای پراگنده سلاح سبک به گوش می رسید.

پولیس تعداد کشته ها در این حمله را 5 تن اعلام کرده که حفیظ بارکزی، پسر عبیدالله بارکزی نماینده مردم ارزگان در مجلس نیز در میان قربانیان است.

ميرولی از فرماندهان پيشين حزب جمعيت اسلامی است. دو سال پيش، پسر ارشد او که قوماندان امنیه یكی از ولسوالی های هلمند بود، در نتيجه يك حمله انتحاری كشته شد.
در زمان حمله مهاجمان، میرولی سرگرم گفتگو با شماری از بزرگان قومی هلمندی بوده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واه بیچاره حفیظ اندیوالیم بود.
ع

>>>   چه عجب، پدر عضو پارلمان پسر هم قوماندان امنیه. پدر وزیر و پسر معین در وزارت دیگری.

>>>   ترورستان حدو مرز نمی شناسند و به دستورات دین اسلام واخلاق انسانی هم پابند نیستند ترورستان طالبان چاکران وغلامان پاکستان به هر جا که دست شان برسد از قتل و تخریب و جنایت وخیانت دریغ نمیکنند گروه طالبان جز وحشی حیوان صفت بی غیرت و طنفروش چیزی دیگری نیستند ما از گروه طالبان از اعمال ترورستی شان نه ترس داریم ونه گله ای اما گله ما از کسانی است که با وصف دید اعمال ترورستی طالبان و خاک فروشی و غلامی انها گاه ونا گاه از این گروه مزدور در دفاع قرار میگیرند فکر میشود که چنین اشخاصی که در دفاع از طالبان قرار میگیرند یا از جمله همان گروه مزدور هستند ویا جاسوس پاکستان میباشند که با استفاده از ازادی بیان در افغانستان بنفع ترورستان طالبان یاوه سرایی میکنند .

>>>   بسیار خوب شد باشد تا از دل مردم عام بیایند

>>>   چی یک عضو پارلمان بی غیرت افراد مسلح داخل خانه اش شدند او از ترس از طریق خانه همسایه اش فرار کرد و ناموس خودرا در اختیار افراد مسلح گذاشت هرچه میکنند. در صفحه فیس بوک حفیظ بارکزی رفتم بسیار از جوانی اش تاسف کردهم اما از مرض تعصب که اورا گرفته بود به آسانی مرگش سکوت کردم و با خود گفتم ای کاش همه کسانی که تعصب دارند و خودرا بهتر از دیگران فکر میکنند مان حفیظ بارکزی راهی جهنم گردند چون متعصب و قوم پرست همه از امت پیغمبر نسیتند . شما یکبار به صفحه حفیظ بارکزی پسر این نماینده خودساخته چقدر با مرض تعصب و قوم گرایی دست و پنجه نرم میکرد تا قربانی مفکوره های فاشیتی خود گردیده در ایام جوانی با ملا عمر و ملا منصور ملحق شد.

>>>   در قدوم اول عرض تسلیت و غم شریکی به خانودهای قربانی وبعدش این ها از خود بی خبر اند یک کسی که خود را نگاه کرده نتواند چه قسم میتواند دیگران را حفاظت کند، قراریکه در گزارش ها آمده در دروازه وکیل محافظ ومحافظ بازی هم بوده پس چرا مثل عیسی خان لغمانی شجاعت نکردند درین نقطۀ حساس کرزی ملامت است...فرمولست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است