در بازار بوش چه می گذرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۵/۹/۱۴ کد خبر: 125082 منبع: پرینت

با نام بازار بوش در کابل بسیاری ها آشنا هستند، بازاری با کوچه های تنگ و فضای گرم داد و ستد در قلب شهر. آنچه در این بازار به فروش می رسد بیشتر کالای قاچاق و غیر قانونی اند، مانند مواد مخدر، اسلحه جارحه، تجهیزات و البسه نظامی که ظاهرا پولیس با فروش آن کاری ندارد.

نقش موثر فعالیت این بازار در افزایش جرایم امنیتی و جنایی خیلی ها جدی است و ساله است تبهکاران از همین مکان امکانات مورد نیازشان را بدست می آورند. شاید بطور معمول گزمه سیار پولیس هر نیم ساعت یکبار از این بازار می گذرد و تمام روز شاهد فروش کالای قاچاق است اما تنها چیزی که پولیس با آن مبارزه می کند توقف بیجای موترهای مشتریان است که به جرم توقف غیر قانونی پنچر می شوند و گاهی....

چند روز قبل پولیس در همین حوزه شهر درب شماری از قیلون خانه ها را به جرم استفاده از مواد مخدر بست اما گویی با نام و مکان این خرابکده آشنا نباشند.

مسوولین وزارت داخله باید در این مورد رسیدگی کنند.

فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بله موافقم

>>>   سیاست و ماموریت همه و همه بگیر وبستان است . هیرویین هم درتاقچه خانه کشت نمیشود بلکه به هکتارها زمین میدانی کشت میشود که موتر آقایان هم درعبور و مروریگان پیاله چای از آنجا میخورند .یعنی معامله درهرسطح ادامه دارد .
وطندار

>>>   من با نظرتوموافق نیستم چراکه خودم افسرارتش هستم هرسال برای منسوبین اردوی ملی (یک )ویا(دو)جوره دریشی میدهند این لباس هااصلا قابل استفاده نمی باشند ازنزد خارجی ها وزارت دفاع پول آنرابنام اعلی میگیرند اما وضیعت این وطن برهمه معلوم است که چه حالت روان است خودم احتیاجات نظامی خودراازهمین بازارمیگیرم>>>
عسکر وطن

>>>   معلومات بیشتر: از همچو لوازم مانند ینفورم نظامی، برچه،دربین های سلاح تکتیر انداز،زانوبند و آرنج بند های نظامی،از مواد مخدر مانند تابلیت(K)تابلیت های تقویه کننده مسایل جنسی غیر معیاری .... ،چرس شیرک ،وبسیاری اشیای دیگر غیر قانونی داد و ستد میگردد. آدرس اول بازار بوش آدرس دوم مقابل سفارت تاجکستان نیز از همین مزایا برخوردار است برای جزیات بیشتر خود تان بروید از نزدیک بیبنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است