از مرگ کاسترو 90 ساله تا هک سایت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۳    ۱۳۹۵/۹/۷ کد خبر: 124799 منبع: پرینت

فیدل کاسترو 90 سال منتظر ماند تا اسراییل بسوزد و نظام امپریالیزم آتش بگیرد. وقتی هم اسراییل آتش گرفت فیدل کاسترو رهبر کمونیست کیوبا هم با خیال راحت مرد تا در آن دنیا همراه چرچیل و استالین و لنین و ماوو و یک مقدار واشنگتن ملاقات کند که سوسیالیزم خوب است یا کاپیتالیزم؛ مردم افغانستان هم محاسبه کردند که وقتی کاسترو مرد پس چرا صبغت الله مجددی هنوز مثل شاخ شمشاد چشم در چشم حضرت عزراییل دویل می کند...

اشرف غنی هم با رییس شواری ریاست جمهوری بوسنیا هرزگووینا در خود ارگ ملاقات کردند؛ داکتر عبدالله هم دید که رییس جمهور معادله حکومت وحدت ملی را رعایت نکرده و حداقل دیدار با هرزگووینا را به او تفویض می کرد رفت چیزی اطفال روی سرک بود به کاخ سپیدار آورد و به کوری چشم اشرف غنی به زور هم که شده در دهان هر کدام از این اطفال کیک و کلچه و شیر و شربت ریخت و چند عکس فیسبوکی گرفت که منتقدین مکتب ویصل آباد و دوغ آباد از زاویه های مختلف ایشان را نتقد و بررسی کردند و حتی تا ایزار کشی پیش رفتند.

هنوز موضوع داکتر عبدالله داغ بود که که برخی از مقامات محلی و ریش سفیدان و علمای دینی در گردیز جمع شدند که طویانه را از دو میلیون افغانی به چهارصد هزار افغانی پایین کنند و تهدید کردند که هر کسی بخواهد روی نرخ و نوا که ثابت تعیین شده است، جگره و چانه زنی کند به حضرت پیر بلند که که جریمه نقدی می شوند و آنگاه حق شکایت ندارند و دست همه خلاص تا بی بی گل و اشرف غنی...

این موضوع سبب شد که داعش نیز بیانیه شماره صفر خود را در مورد طویانه از بغداد صادر کند و بگوید که ما از همین حالا طویانه را تبدیل به جهاد النکاح می کنیم؛ شورای امنیت هم خواست در رد فرمایشات گروه داعش در وب سایت چیزی بنویسد که دیدند هکرهایی به نام ارتش سایبری هزارستان سایت شان را هک کرده و همه اعضای امنیتی را عضو داعش معرفی کرده اند.

شورای امنیت هم رفتند هزارستان تا ببینند که کی و برای چی و چرا سایت را هک کردند اما کسی در خانه ها نبود چون چند زن و بچه در زیارت سخی و چند نفر دیگر در مسجد باقرالعلوم کشته شده بودند و احتمالا هکرها در خود لندن یعنی در پایگاه مشترک هر دو گروه موضع گرفته بودند که چطور می شود یک آتش بازی خوب مذهبی در افغانستان به پا کنند و در اخیر اینکه کمشنران سابقه کمیسیون انتخابات برای اینکه از بیکاری دچار افسردگی نشوند و راز بقا نیز همچنان تداوم یابد، بعنوان مشاوران رییس جمهور آغاز بکار کردند که در کنار چند هزار مشاور دیگر مصروف خدمات شبانه روزی در محوطه حویلی ارگ ریاست جمهوری برای دیدن آفتاب و مهتاب باشند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه اخبار هفته درین متن جاداشت ، شعار اشرف عنی تحول ونداوم بود

>>>   همین چند وقت پیش بود فیدل کاسترو ۹۰ ساله شد
به مناسبت 90 سالگی «فیدل کاسترو»، رهبر سابق این کشور سیگار برگی به طول 90 متر به وی هدیه داد.
حالا شنیده شده کاسترو ازین سیگار ۹۰ متری ۴۵ مترش را مصرف کرده دود کرده کاسترو وصیت کرده که
۴۵ متری انرا به صبغت الله مجددی هدیه دهید
جاغوری

>>>   درود به شما خیلی عالی بود جناب ثاقب

>>>   يعنى که اوغان ستان هم يک «فیدل کاسترو» دارد که ازهمان سیگار برگی 45 مترى بخششى براى خود چلتار بسازد که نزد يزيد , احمد خان ابدالى و عبدالرحمان خان , هيتلر و دوچه و پينوچيت مشرفياب شود و در ملاقات با دونالد ترامپ در مسکو به پوتين گويد که بچيم ما وهابيت بود که سوسياليسم را از بين برد ومن مجددا استخاره گرفتم و گفتم اى نگار من پيش از اينکه از اين دنيا روم کلوخ وهابى پوف کردم و کلوخ وهابى پوف کردم و در گوربا چوف انداختم و و گورباچوف و يلسين پدر سياسى پوتين خورد. يلسين هميشه خمار از گورباچف , نجاتدهنده گورباچوف شد و اتحاد کشور هاى فدارلى شوراها را به اتحاد کشور هاى .... تبديل کرد.
صبغت الله مجددی گفت من هستم که طالب را پول دادم که در روند صلح بيايند من مغز متفکر درجه يکم. غنى خو يک دفه مردم را بازى (تقلب انتخابات) داد. من عزراییل را چندين بار!
عمر مرده رستاخيز درازتر است

>>>   کاسترو شخصیت انلابی جهان که افغانستان به کاستروها و چه گوار ها از دام فاشیست ها ضرورت است . زره

>>>   ازهگ سایت خیلی خوشم آمد.
ع8


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است