هاشمی: از حرف های جنرال دوستم بترسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۷    ۱۳۹۵/۸/۵ کد خبر: 123130 منبع: پرینت

جنرال دوستم در پارلمان به یک انزوای سیاسی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، شکیبا هاشمی عضو پارلمان افغانستان در صحن علنی مجلس چهارشنبه 5 عقرب 95 گفت: جنرال دوستم نمایندگان فاریاب و سرپل و جوزجان را به حیث رییس و والی منصوب کرد اما امروز خود در پارلمان به یک انزوای سیاسی قرار گرفته است.

هاشمی با تاکید بر تاثیر بعد سیاسی ناامنی ها در کشور گفت: هنگامی که معاون اول رییس جمهور از دولت انتقاد می کند و ریاست جمهوری نیز به دادستانی دستور می دهد تا اتهامات را بررسی کند، نگرانی های زیادی را به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: درست است که آمریکایی ها در کنار اشرف غنی قرار دارند اما باید از صحبت های جنرال دوستم ترسید.

هاشمی بررسی اتهامات دوستم از سوی دادستانی را بی اسای دانست و گفت: دادستانی بگونه ای تحت تاثیر اشرف غتی می باشد و بهتر است تا مطابق با ماده 89 قانون اساسی پارلمان به این نزاع ها و اتهامات رسیدگی کند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حرف خانم محترمه هاشمی وکیل مردم در شورای ملی کاملا درست و مورد تایید است باید این اتهام بندی را وکلای ملت بررسی کنند نه دادستانی کل چون دادستانی زیر تاثیر ریس جمهور است گرچه در شورا هم ریس جمهور نفوذ بیشتر دارد اما با وصف ان هستند وکلای که زیر تاثیر ریس جمهور ویا معاون اول ان نیستند .

>>>   دوستم برای بار چندم خود را ....ساخته ولی اینبار به باور کامل که هیچ هم از دستش نمی اید صرف خود را شرمنده خواهد ساخت زیرا اله دست دیګران است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است