سیمین: بازی کودکانه قهر و آشتی را کنار بگذارید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۵/۸/۵ کد خبر: 123096 منبع: پرینت

از قهر و آشتی مسوولان هر روز یک قصه در مطبوعات روایت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)،سیمین بارکزی عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 5 عقرب 95 در صحن علنی مجلس گفت: به رییس جمهور، رییس اجرایی و معاون اول که هر کدام یک قصه نو در روزنامه ها دارند می گویم که آقایانی که ادعا دارید حق تان ضایع شده ، توجه کنید که مردم دیگر به دوران قوم کشی بر نمی گردند برایش نمی جنگند. شما هم به خاطر قدرت طلبی و چوکی جنجال به راه نیاندازید.

بارکزی خطاب به سران و مسوولان حکومت گفت: اگر واقعا برای ملت دل می سوزانید با داعش بجنگید که هر روز سر جوانان را جدا می کند وا گر ادعای رهبری دارید با طالبانی که سر سربازانمان را می برند بجنگید و از روزی بترسید که قهر این مردم بر افروخته شود.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک سوال برآیم پیدا شد لنگی ملا اشرف غنی را کی میبندد

>>>   کدام تا فاشیست تر از خودش. چرا که می خواهد برایش مثل راچپوتهای هندوستان جغه بسازد اما جنس دستار برای جغه ساخته نشده است و ازینرو پایین می افتد و ریشخندش می کند.

>>>   اين امر از ابتدا واضح بود كه ارگ يعني غني و اتمر و استانكزي و كوچي نه عبدالله نه دوستم و نه معاونين

>>>   حمايت شان ميكنيم...... بر غني وعبدالله وطالب هاي ك.....

>>>   یا درد تقسیم در شراکت است، یا که شاید بیدار شدن و یا ممکن هم عذاب وجدان باشد!
برای نه گفتن به استبداد فاشستی - طالبانی "کرزی- اتمر- غنی" هر صدا یک خدمت و کمک است و ما را بطرف همبستگی در برابر هژمونی قومی نزدیکتر میسازد.

>>>   در حیرتم که چرا قصر سپیداربعد از اظهارات دوستم سیاست سکوت را اختیار نموده است . چرا برای منزوی ساختن بیشتر غنی تقلب سالار، دیوانه سالار، مریض جسمی و روانی و سیاست های قوم گرایانه گروه فاشیستی وی "ادامه دهنده پالیسی کرزی بانی فاشیسم نوین در افغانستان " به فعالیت سیاسی دست نمیزند.
شخص غیر مشروع و متقلب با گروهی از هم تباران فاشیست خود مردم و کشور را به سوی تباهی میبرد و هر روز مردم عزیز ما از کندزو بغلان تا کنر و فراه و فاریاب ، هلمند و بادغیس قربانی میدهند و ریاست اجرائیه مهر سکوت بر لب نهاده است .
ریاست اجرائیه 50 در صد مسئول تمام بر بادی وترا ژیدی ملی می باشد . اسا س مسئولیت ریاست اجرائیه اهمال و غفلت در اجرای صلاحیت 50 در صد، طبق موافقتنا مه سیاسی ، و جلوگیری از اعمال تباه کننده غنی-اتمر- ستانیکزی و آزاد گذاشتن عرصه عمل به این باند قوم پرست جنایتکار می باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است