اگر شرم ندارید هرکدام شرم را از بازار بخرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۸/۴ کد خبر: 123037 منبع: پرینت

زمستان پروسه صلح راه اندازی می شود، بهار، تابستان و خزان پروسه جنگ راه اندازی می شود. این پلان و رهبری به دست کیست؛ معلوم است که پشت پرده این برنامه دست های توانمند استخبارات پاکستان دخیل است.

سوال ما از رهبران و دولتمردان افغانستان این است که همه ساله شما را از یک سوراخ مار می گزد؛ به معنی این است که می گویند آدمهای احمق را از یک سوراخ دو مرتبه مار می گزد اما رهبران افغان را از یک سوراخ تاکنون ده ها مرتبه مار گزیده است نام این حکومت را چه می گذارید؟

من سوال دیگری نیز از این رهبران پول پرست دارم؛ آیا شما رهبران در مقابل خون سربازان افسران افراد ملکی، جوانان، مو سفیدان، اطفال، عامه مردم هیچ مسوولیت احساس نمی کنید؟ شما به آخرت ایمان داریید؟ نزد خداوند و مردم چه جواب دارید؟ درمقابل خون مردم چه گفتنی داریید؟ شما رهبران شرم داریید؟

اگر ندارید هرکدام شرم را از بازار بخرید!

مولاداد نیرو


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شایدزمستان اکمالات برای استخبارات خارجی دشواربوده دولت هم حوصله میکندتا استخبارات دربهارکمربسته شوداز خوددفاع میکند امادر زمستان که عاجزاست لحاظ دارد .
وطندار

>>>   تاريخ دارد در حال تكرار شدن است و تحولات به سمت سال هاى نود عيسوى بر مى گردد، با كمى تفاوت كه مجاهدين ديگر از جهاد دست كشيده اند و متحد استكبار اند ، و دوستم هم آن ساز وبرگ نظامى را ندارد و امريكاى ها در كنار گوشش با B52 ايستاد اند.
اگر مردم شمال همت كنند زمان براى قيام و ختم سلسله ى احمد زى پخته شده است ، حتمى نيست با توپ و تانگ باشد ، دستان خالى هم مى تواند صدا در آورند.

>>>   به فکر من اقوام افغانستان بلخوصوص غیر پشتونها بجایکه سری یک دیگر انتقاد کنند باید عملی کار کنند و اگر میخواهید زندگی صلح آمیز داشته باشند همه با هم به یک صدا بگویند حکومت فدرالی و همه بخاطر یک هدف مبارزه کنند واگر نه همه از بین خواهند رفت .

>>>   ترکیب ضیا مسعود، دوستم و محقق که در تفاهم با استاد عطا شکل گرفته بود و با دسیسه عبدالله و حمایت عطا از هم پاشید، یک ترکیب سرنوشت ساز برای کشور بود.

>>>   کجا شرم دارند. اگر شرم قابل خرید هم باشد. اینها نمی خرند. ورنه شرم هم چیزی خوبی است.
شمس الدین محمدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است