صادق بودن دوستم در برابر مردم اش را نمی توان كتمان كرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۵/۸/۴ کد خبر: 123025 منبع: پرینت

با وجود تفاوت ديدگاهی كه با رويكردها و اتخاذ سياسي جنرال دوستم دارم، اما صادق بودن او را در برابر مردم اش مي ستايم.

من تا هنوز هيچ يك از رهبران سياسي و قومي پسا طالباني در افغانستان را نديده ام كه همانند جنرال دوستم اعتراف به كاستی های خود و انتقاد و افشاگري از نارفيقي و عدم صداقت اردوگاه و متحدين سياسي اش نموده باشد.

مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگرشاه امان الله خان غازی را کافر گفتیم تاحال مسلمانی ماتکمیل شده نتوانس .اگر داکترنجیب را کافر گفتیم تاحال روی عدالت و امنیت رادیده نتوانستیم . حال هم عاقبت ناسنجیده صداقت دوستم راهم تمسخر کنیم غارتگر بدترازین ماراهم تمسخرخواهد کرد.کجاست آقایی که چوکی نرم رامانده به سنگ کوه سربماند ؟
وطندار

>>>   خودش هم چندان متحد قوی برای هم پیمانانش نیست. زمانی نجیب را فریب داد وبعدش هم احمد شاه مسعود را ازعقب خنجرزد. مسعود با جا دادن دوستم درپهلوی خود دشمنی تعداد زیادی ازپشتون های افراطی واسلام گرا ها را به جان خرید اما دوستم خاین به او خیانت کرد. مسعود هیچگاه نخواست شروع کننده جنگ با دوستم باشد ، اما همین دوستم با کمک گلبدین و شیادت صبغت الله وتشویق پاکستان واوزبیکستان بالای نظام نوپای مجاهدین حمله ور شد و مانند گرگ درنده شهریان کابل را قتل عام وبی خانمان ساخت. خدای بزرگ طعم تلخ شکست را برایش چشاند و مسعود بزرگ درس بزرگی برایش داد.
من بالای صداقت دوستم شک دارم وغیرتش را هم بعد از تصرف جوزجان درسال 1997 توسط طالبان دیدیم! فکرنکنید مردم حافظه تاریخی خویش را ازدست داده اند.

>>>   روزگار حکومت موجود کاملا بدتر از اخرین روز های حکومت نجیب است...
کمبود ما فقط کسی است که مسعود گونه عمل کند

>>>   دوستم با هرکس از در صداقت پیش آمده اما دیگران منافقت ودورنگی وخیانت کرده اهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است