خاموشی نهادها نسبت به اخراج مهاجران از آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۵/۸/۳ کد خبر: 122988 منبع: پرینت

از دو روز بدینسو در بعضی از کشورهای اروپایی علیه اخراج اجباری مهاجران افغانستان تظاهرات صورت گرفت. خاموشی نهادهای ملی و مردمی افغانستان بخاطر اخراج هموطنان شان قابل سوال است درحالیکه افغانستان نسبت به هر زمان دیگر نامطمین و ناامن تر است کشور که تا هنوز درگیر جنگ داخلی با طالبان و گروه های تروریستی دیگر است.

هنوز خون و خونریزی در آن وجود دارد مردم که در داخل کشور هر روز مورد حمله های انتحاری قرار می گیرند و صدها هزار تحصیل یافته گان در رنج و مشقت بیکاری دست و پنجه نرم می کنند حکومت کابل و اروپایی ها قرارداد را امضا نموده که مهاجران ما را برگردانید و پول هایی را که به آنها مصرف می کنید به ما بدهید ما برای آنانیکه باز می گردند زمینه کار و مسکن را آماده می سازیم. تو بیرون در چه کردی که در درون خانه آیی.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بگذارید که همین همو طنا ن ما دوباره به کشور بر گردند تا کشور اباد شوند

>>>   چند روز میشه مه ازالمان امدم عجب جای عشقی است. فقد چند بهانه امنیتی به کاراست که قبول شوی و عشق دنیا را کنی. افغانستان دوذخ است.

>>>   سعیدی صاحب شما تجربه دارید که
بودجه دولت کرزی را دو تابعته ها با تاراج بردند و فرهنگ خودخواهی، بیسوادی و پوکی را به افغانستان وارد ساختند پس اینها هیچ اهمیت برای افغانستان ندارد جز ازدیاد درد سر و مشکلات بنا اگر اروپا یا امریکا اینها را اخراج میکنند خانه شان آباد اگر نکنند نیز خانه شان آباد. ماباید متوجه جاسوسان ،متعصبان و دزدان باشیم و از طرف دیگر نیروهای قهرمان امنیتی خود را حمایت کنیم اوقات را به دیگر چیزها ضایع ساختن به نظر بنده کار عقلانی نیست.
بااحترام
باتور خان نرم خوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است