ما حاضریم والی قندوز را مبادله کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۷    ۱۳۹۵/۷/۱۹ کد خبر: 122313 منبع: پرینت

ما حاضریم برای تنوع هم که شده والی قندوز را با یک آدمی مثل جری لوییس، کمدین امریکایی مبادله کنیم که ایشان یعنی والی قندوز بروند کمی حرف های خنده دار و عجیب و شاخ دار برای مردم فلوریدا و نیویارک و واشنگتن بزنند تا همه امریکا برای سه سال بدون سوژه نمانند و بخندند و از طرفی ما نیز به همه ثابت کنیم که افغانستان یک آدمی فراتر از جری لوییس دارد که می تواند هر کشته ای که شد به گردن خدا بیندازد و تمام.

دیروز هم والی قندوز به تعقیب فکاهی های خودش گفته بودند "قندوز سقوط نکرده فقط طالبان با لبخند ژکوند دم غروب پاییزی به قندوز تشریف آوردند و با قدوم سبزشان شعله های آتش را به حکم الهی ایجاد و به دستور خداوند برخی ها را کشتند"... و امروز هم والی قندوز بعد از یک وقفه بازرگانی می فرمایند که قندوز سقوط کرده اما اینبار توسط خدا سقوط نکرده بلکه سقوط قندوز زیر سر این جنرال مراد علی مراد است؛ مراد علی مراد که طالبان را برای هشتاد و هفت مین بار شکست داده بود فکر نمی کرد که این اتهام را به او زده باشند به همین خاطر نگاهی به جمعه خان همدرد کرد و گفت شما مراد علی مراد هستید؟ جمعه خان همدرد هم گفت: نخیر من جمعه خان هستم؛ مراد علی در شورای امنیت ملی نشسته و با امین کریم روی سرنوشت خریداری تفدانی های هیات حزب اسلامی بحث می کنند.

از آنطرف جنرال دوستم لبخند ملیحی زد که نصف یارانش با یک لبخندش تمام میمنه و فاریاب را چراغان کردند و بعد از ختم شادمانی و پایک زدن؛ دوستم با لحن جدی گفت: ساده ها کسی را که شما در مورد آن بحث می کنید مراد علی مراد نه بلکه حنیف اتمر هستند که در شورای امنیت ملی وظیفه دارد در ضمن به من هم اجازه ندادم تا بروم پوست کله طالبان را در قندوز بکنم و اگر اجازه جنگ دادند باز مشوره ذکی را گرفته تمام قندوز را سرشان خراب می کنم و اگر اجازه نداند تا یک اجازه ندادن دیگر در معاونیت اول ریاست جمهوری به این فکر می کنم که سرور دانش در آینده چه کاره خواهد شد؟

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مه حاضر هستم سالم خان کندزی را بدهم به کندز ووالی موجوده را اخذ کنم وبکشم حتی اگر دربین صندق هم باشد

>>>   مرد ها را قول است
نامرد ها را خاموشي
آزمون جنرالان شمال؛ اين جرئت رفتن و آن جرئت گفتن را پيدا خواهد كرد؟
جنرال دوستم: به كندز رفته و جنگ را رهبرى خواهم كرد.
جنرال مراد: به كابل آمده راز سقوط كندز را افشا خواهم كرد.
#مسلم_شيرزاد

>>>   من حاضرم که والی کندوز را به یک بز تبدیل ومعاوضه کنم میدانم که کسی دیگر اورا به این قیمت نمی خرد . برای کسی که اورا معاوضه میکند هم مفاد است وبرای من هم مفاد است زیرا من کمی گل کاری دارم بالای او گل میارم وبالایش بارکشی میکنم به من هم مفاد است . اگر کسی دیگر اورا به قیمت گزاف میخرد تردید ندارم.

>>>   زندگی با اوغان همینگونه خواهد بود۰ اوغان وحشی های هستند که رحم و انسانیت و احترام به دیگران را نمیدانند و فقط قتل کشتار و زورگوئی بلد هستند۰
غیر .....همه یکجا شوید و حساب تان را از اوغان و جنگ و وحشت دائمی او برای همیشه جدا کنید۰ این کشور باید بین اوغان و غیر اوغان ها تجزیه شود۰ دیگر راهی نیست۰

>>>   انتخاب خاص غنی کوچی متپکر گوسفندی است۰ چه توقع دارید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است