دزدی های خانوادگی زعیم ملی کرزی صاحب
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۵/۷/۱۲ کد خبر: 121924 منبع: پرینت

در سال 2005 وقتی حکومت کانادا اعلام کرد که در قندهار یک بند برق می سازد، خانواده کرزی با پیشدستی همه زمین های محل و اطراف آنرا خریداری کرد تا حکومت کانادا مجبور شود که آن زمین ها را دوباره چند برابر قیمت اولی از آنها خریداری کند!!

وقتی حکومت کانادا دید که مشران قبیله همه در چپاول اند از خیر آن پروژه گذشت و آن مناطق تا حال از نعمت روشنایی محروم ماندند! حالا کشران قبیله می گویند که به مشرشان "سپکاوی" شده است! یعنی بی احترامی شده است. هذا مشر هذا کشر!!

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


دزدی های حامد کرزی قندهار کانادا برق قندهار



منان ناصح

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همان مردم گوسفندی همین رهبران به بارمیاید

>>>   از ابتدا معلوم بود که این قوم جز دهشت دوزدی کاری دگرا نخواهند کرد
هارون

>>>   خیلی خوب نوشتی

>>>   دزد های نکتایی پوش و بیشرم!!!

>>>   مداری های قبیله

>>>   گروپی از دزدان بی وطن که نه از امریکا شدند نه از اوغانستان !

>>>   من خودم از جمعيتي بودن خود شرميدم، پسران سقاو و پنچرمين أصلاً مرده استاد را توهين كردند، همان طوريكه در زنده گي اش هم عبدالله و بي قانون بار ها با عث شرمساري استاد و جمعيت شدند. باز هم پسر انسان ، صلاح الدين جان، با اخلاق اسلامي از آغاي كرزي معذرت خواست، و اين توهين را از جمعيت اسلامي نه ، بلكه از پنچرمين ها دانست، راستي كه بسيار جاي شرم بود، افغانها حتي دشمن خود را در خانه و فاتحه خود عزت ميكنند،

>>>   مشکلی نیست اگر کندز، هلمند و قندهار سقوط کرد، طالبان هم افغان و از همین خاک هستند.
از فرموده های کرزی

>>>   کرزی نام ننگین در افغانستان

>>>   اخطاریه اتمر به آدرس مردم مان را محکوم میکنیم

حنیف اتمر مشاور ارشد شورای امنیت ملی با نشر اعلامیه ای : " مرگ به کرزی" در مراسم بزرگداشت شهادت استاد ربانی را بی احترامی به : "زعیم ملی" دانسته است و به اعتراض کنندگان و میزبانان مراسم را اخطار داده است.
اما درین اعلامیه از توهین و تهدید جنرال رازق قندهاری به آدرس اقوام افعانستان و رهبران مجاهدین چیزی گفته نشده است.
هم‌چنان درین تهدیدنامه نامی از کرزی نیست که بحیث لابی طالبان آشکارا اشغال ، کشتار و ویرانی توسط طالبان را بحیث افعان مشروع و حق بجانب می شمارد . این در حالیست که شهر قندوز تازه بدست برادران کرزی سقوط کرده است و کرزی جشن پیروزی گرفته است.

اخطار اتمر و حلقه پشتونیزم در واقع تلاشیست برای خاموش ساختن صدای رسای عدالت طلبی و مقاومت در برابر فاشیزم و برتری طلبی.
به باور من این اخطار ها و تهدیدات دیگر کاربرد ندارند و کسی از آن ترسی ندارد. روز تصفیه حساب با فاشیزم برتری طلب دور نخواهد بود.

>>>   .......به کرزی......

>>>   وقتی شجاعت بی ادبی تلقی و تبلیغ شود روشن است که باید متجاوزین جریتر شوند و تجاوز پیروز!
.... بر بیغیرتان حقیر!

>>>   آقاى سعيدى از روى سبكسرى جوانان معترض را اوباش خطاب مى كند . انسان هاى كه از كرزى دفاع مى كنند خود .... هاى بيش نيستند .
اين آدم هر روز چهره عوض مى كند. روزى از غنى به دروغ شكوه مى كرد ، وقتى با غنى روبرو شد ، زبانش گنگ شد و به مداحى پرداخت . خداش چنين چهره ها را از خود شان نجات دهد. به آقاى سعيدى بايد گفتن كه اعتراض حق مردم است و اين در كل دنيا رسم است . به اين بيچاره ى ره گم كرده بگويد كه ، محافل سياسى ، مهمانى نيستند و كسى به پلو خورى نمى آيد ، كسانى كه در سياست در حق مردم خيانت مى كنند و در پهلوى دشمنان مردم قرار مى گيرند، آنها نبايد انتظار مهمانى مردم را داشته باشد.
كرزى جايش محكمه ى مردم است ، نه مهمان خانه ها. از تلويزيون ها هم خواهش داريم كه آقاى سعيدى را اينقدر دعوت نكنيد و رسوايش هم ننمايد، به او و آبرويش رحم كنيد.

>>>   به جواب اتمر، معامله گران تاجيك، ساير دلقكان ، يك صدا همه بگويد ؛
رو سيه باد رهبر طالبان « كرزى» . هر جا كرزى را ديديد تخم و بوت هاى عراقى را فراموش نكنيد.

>>>   اگر امثال رازق غیرت میداشتند پنجابی ها را به خانه های خود نمی اوردند.
امید عادلی

>>>   من موافق هستم که به کرزی لقب زعیم دزدان داده شود م بغلانی

>>>   این نتیجه از حکومت داری اشرف و کرزی و قومندانان آنها به دست می آید آدم بی پول و کسی که پولش را از دزدی و قاچاق به دست نیاورده باشد در این دولت هیچ جایگاهی ندارد.

>>>   تاحالا در مورد قهرمانی و جهاد برحق این قهرمان چیزی نگفتم اما با شنیدن اظهارات یک عده ناقلین مجبور شدم.
بزرگترین جهاد بیان حق در مقابل پادشاه ظالم است که این قهرمان انجام داد.
#یما_سیاووش

>>>   تا دیدگاهِ حامد کرزی بر ادارات نظامی و امنیتی ما حاکم باشد، شاهد سقوط کندز ها خواهیم بود.
دکتر محی الدین مهدی

>>>   اینهاپاکستانی هستند نه خراسانی

>>>   اخطار اش فکر میکنند که هنوز هم مامدر خاد

>>>   کرزی طالبان را حمایت میکند واتمر ریس شورای امنیت کرزی را
طالبان در شمال توسط کرزی جابجا شدند وبامعامله ولایت کندوز سالانه اکمال میشوند ودر جنوب هم با واگذاری شهرستان های هلمند این اکمال ادامه چندین ساله دارد
وبرای پس گیری این ساحات هم فرزندان ما به دم تیغ دوستان دولت ودشمنان مردم میروند نمیدانم به ین مزخرفات چه بنامیم وقتی صدا هم بلند کنی اسمان برزمین فرود میاید که فلانی را توهیین کردند
برادر کرزی وطالب اگر قاتل فرزند تو نیست ولی قاتل فرزند من است خیر است که توهم طالبی وهم دولت ولی بگذار من هم تنها صدای خود رابکشم در دولت که نیستم دولت که سهم افغان است نه سهم دیگر مردم این سرزمین که در حراستش در خطوط دفاع از ان سربریده وپوست کشیده میشوند
قدرت از تو
دوطرف جبهه همه از تو
ولی گلوی مرا هم مال خود ندان
بگذار صدا بکشم که مرگ براستبداد وفاشیزم
این وحدت ملی واین هم صلح درکشور ما هرکه جنایت میکند وقتی نوبت بعدی شد قبلی را میبخشد نمیدانم مردم هم درین کشور سهم دارندویا تنها در حفاظتش سردادن وظیفه مردم وحکم روایی اش سهم بخش خاص

>>>   مگر کرزی همان کسی نیست، که ده ها مورد به نقض قانون اساسی متهم است، و در افکار عمومی به عنوان "خائن ملی" شناخته شده است؟ مگر کرزی هما کسی نیست، که با سیاست های غلط خویش، دروازة افغانستان را بر روی استخبارات پاکستان گشود و جنگ را به سراسر افغانستان گسترش داد و هزاران زن و کودک این مرز و بوم را به خاک و خون کشید؟ مگر حامد کرزی همان کسی نیست، که افغانستان را به مزرعة تریاک تبدیل کرد و نام افغانستان را در صدر جدول زرع کنندگان مواد مخدر قرار داد؟ مگر کرزی همانی نیست، که با سیاست های نادرست خویش افغانستان را صاحب فاسدترین دولت جهان معرفی داشت؟ مگر کرزی با سیاست بازی های غلط خویش دوسال و نیم قبل افغانستان را در سرحد رویا روئی قومی خونین قرار نداد؟ مگر کرزی همانی نیست، که سیزده سال تمام افغانستان -بویژه غرب و جنوب کشور- را به حمام خون بدل کرد و مصیبت های جانکاهی تحویل آن مناطق داد؟ مگر کرزی همان کسی نیست، که دروغ، دو روئی و عوامفریبی را در سیاست افغانستان عریان و رسمی ساخت؟ او که لقمه از کاسة این می گرفت و جرعه از بادة آن می نوشید!

>>>   اگر اعتراض نکنید بدان معناست که روشنفکران ما ب.....شعور و فلج و مردم ما یک هستی مرده و سزاوار حکومت ( غنی حکمتیار) اند.

>>>   امروز دیدگاه کار شناسان غربی را می خواندم، در مورد ساختار سیاسی و اجتماعی-فرهنگی افعانستان. باور غالب شماری از غربی ها این است: افعانستان به لحاظ فرهنگی در برابر پدیده های نو واکنش جدی نشان می دهد، معمولن با تفنگ. این جامعه (افعانستان)تغییر سریع را نمی پذیرد.
یکی از نویسنده ها (که اسمش یادم نیست)سال ها در یو اس آیدی کار کرده است و ناظر انتخاب پارلمانی 2010 نیز بوده است، کمک های جامعه جهانی به ویژه آمریکا را به افغانستان بی هوده می خواند. او می نویسد اگر اداره ی اوباما افغانستان با ثبات و جهان امن می خواهد باید به تغییر ساختار سیاسی در افغانستان فکر شود تا دیساند نیروهای نظامی و پول های هنگفتی که به جیب مافیا می رود. او، برای افعانستان فدرالیسم را بهترین گزینه می داند.
پ.ن: اگر فرصت دست دهد مقاله اش را به فارسی برگردان خواهم کرد

>>>   غربى ها به حكومت دلقك خود شان سالانه سه مليارد دالر كمك مى كنند. غربى ها اگر صادق بودند از دلقكان خود مى پرسيدند كه مليارد ها دلار كه در اين بيش يك دهه كمك شد كجا شدند و در كجا به مصرف رسيدند و چند فيصد مردم افغانستان از آن مستفيد شدند ؟
غربى ها با سرازير كردن پول هاى فزيكى در اين سيزده سال فرهنگ مافياى اقتصادى را تقويت كردند و يك نسل اليگارش را تربيه كردند. اين پول ها مانند سابق در جيب باند مافيايى غنى ، اتمر و كرزى و چند مافياى ديگر خواهد افتيد و در پروژه هاى تخيلى مصرف خواهد شد. اين پول ها مربوط به مردم عادى غرب است كه كار مى كنند و ماليه مى پردازند. در اين پول ها سهم ماليه من هم شامل است ، اينرا به غنى و كرزى نمى بخشم

>>>   از مالیه شما و دیگر و طنداران ما و غربی ها برای انتحاری های پشتونیزم به مصرف میرسد باید گفت تاریخ با احترام به ریش تان ایستاده خواهد شاشید

>>>   کرزی، طالب ترین طالب!
از اشخاص بسياري شنيدم كه كرزي را طالب ترين طالبان داعش ترين داعشيان ، فردي متعصب و قوم گرا ، قاتل استاد رباني ، قاتل كاظمي و همراهانش قاتل جنرال دااود ، قاتل مولاناي سيد خيلي ، قاتل مارشال فهيم ، و زمينه ساز تقلب در انتخابات و فردي مكار و نيرنگ باز در تاريخ افغانستان مي دانستند آيا افرادي كه چنين باوري دارند همه به خطا رفته اند ؟
عمر مهربان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است