به حکمتیار مصونیت قضایی و سیاسی داده می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۵/۶/۳۱ کد خبر: 121393 منبع: پرینت

افغانستان تعهد کرده است تا در صورت آتش بس با حزب اسلامی، مصونیت سیاسی و قضایی را شامل این گروه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، حکمتیار و گروه موسوم به حزب اسلامی سال ها است که در لیست سیاه آمریکا و سازمان ملل متحد قرار دارد و آمریکا نیز برای سر او جایزه تعیین کرده بود.

حال دولت افغانستان در متن توافقنامه خود متعهد به انجام اقداماتی شده است تا برای این گروه امتیازاتی از جمله تلاش برای رفع تمامی تحریم‌ های بین‌ المللی علیه گلبدین حکمتیار و سایر رهبران حزب اسلامی، به رسمیت شناختن این حزب به عنوان یک سازمان سیاسی مطابق قانون و حق فعالیت سیاسی آن در کلیه زمینه‌ های سیاسی مانند شرکت در انتخابات قایل شود.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این دولت پوشالی ، تقلبی ، تک قومی و فاشیست چی کاره است که مصونیت قضایی به قاتل کابلیان بی دفاع میدهد ، گل بی دین باید محاکمه شود و به دار آویخته شود ، او بود که روزانه هزاران راکت بالای کابلیان بی دفاع و غیر نظامی شلیک میکرد ، او و حزب منفورش بیشترین کشت و کشتار را دربین جامعه تحصیکرده گان پشتون ، تاجیک ، ازبک ، هزاره و دیگر اقوام و قبایل این کشور راه اندازی نمودند و هزاران بیگناه را به جرم با سواد بودن و مکتبی بودن سر به نیست کردند ، نه غنی ، نه عبدالله و نه پارلمان غیرقانونی این حق را دارند که به گل بی دین و حزب منفورش مصونیت قضایی بدهند ، بل این تصمیم را باید مردم کشور با آرای شفاش خود ، بگیرند ، حکومت پوشالی می خواهد به چشم مردم خاک بپاشد و موضوع امضاء تفاهم نامه با حزب اسلامی را بزرگ جلوه دهد . روی همین ملحوظ رسانه های نوشتاری و دیداری پراست از خیر گفتگو با حزب اسلامی درحالیکه حزب اسلامی به صد ها پارچه تقسسم شده و در حال حاضر فقط گل بی دین است و با پسر وداماد چند تان ازاقوام نزدیکش .
کابلی

>>>   وقتی دزدان "کبیر" القاب "قهرمان ملی"
"قهرمان صلح" شهید ..... را انحصار خود سازند!! و در روز روشن در همین شهر کابل "مردی" پیدا نشود که به قاتلین "ده ها انسان بیگناه" بگوید که در روی تو خال است!!! بگذار به گلبدین هم مصئونیت قضایی داده شود. همین اکنون در سراسر افغانستان جنایتکارانی وجود دارد که بیش از 2000 گروپ مسلح "غیرمسول!!!!!!!!!! را به بهانه مصونیت شخصی خود و بنابر علتی که ده ها انسان را کشته است از ترس انتقام مردم برای خود نکهداشته اند و در تمام دولت مرجعی وجود ندارد برای این جنایتکاران بگوید که" بلایم ده پس تان که مصونیت ندارید اولاد مردم را نمی کشتی. آنها حق دارند که اکنون بخیر از جانب شان کشته شوید!!!!!! شما میدانید و دشمنان تان!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است