رییس جمهور و رییس اجرایی جواب بدهند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۶    ۱۳۹۵/۶/۳۱ کد خبر: 121387 منبع: پرینت

آقایان قاضی القضات، رییس جمهور و رییس اجرایی باید جواب بدهند:

1. یک فرد و یا ده نفر در زمان حاکمیت شما تا هنوز اعدام شده اند، به کدام جرم؟ افغان بودند یا ایرانی و پاکستانی؟ مسلمان بودند یا یهود و نصارا؟

2. لطفا تعریف صلح را بکنید؟

3. طوریکه شورای صلح ایجاد شده، در ظاهر صلح ولی در اصل تا قیامت جنگ معنا می دهد یا خیر؟ زیرا با عنوان کردن صلح، ظلم را نادیده می گیرند!

4. فرض کنیم قاتل 70 هزار نه خودش تایید می کند که 2 و یا 3 هزار نفر در جنگ کابل هلاک شده، دقیق 3 و 2 نه یکهزار نفر هلاک و کشته شده، شهید را یکطرف بگذارید! چطور یک نفر قاتل را منبعد مجازات می کنید؟

5. به خانواده های اعدام شده ها چی گفتنی دارید؟

6. آیا در آمریکا، در عرب، در ایران در... قاتل 1000 نفر بخشیده و با وی صلح می شود ولی قاتل یک فرد باید اعدام شود؟

7. هر کسی قاتل را برائت می دهد و می بخشد آیا انسان است؟ مطمئنا که مسلمان نیست! جالب اینکه کاش سهوا به قتل رسیده باشند!

8. در نظامی که بی عدالتی و بی قانونی باشد عمر خیلی خیلی کوتاه دارد! آیا شما می خواهید آگاهانه ظلم کنید؟

9. هشدار! شما به خروار اگر می بخشید حق فردی اگر دارید ببخشید ولی مثقال مردم را بخشیده نمی توانید!

10. اگر گلبدین هندو و یا به هر دین و مذهب دوم اگر می بود چون مسلمان نیست، مانند یک انسان مجرم دست خود را دستبند زده خود را به قانون می سپرد تا هیچ فرد در آینده از قانون فرار نکند! شما حداقل فیلم های هندی را دیده اید اگر تجربه از زندگی ندارید! در این اواخر فیلم اکشی کمار که در فیلم نام بچه آن (گبر) است، بعد از دستگیری محاکمه و قتل خاینان خود را به قانون و اعدام را قبول و می گوید: "بگذارید قانون تطبیق شود چون من اگر یک قهرمان هستم ولی قبل از قهرمانی یک قاتل هستم" به خوشی و خیلی با افتخار بطرف دار می رود و ریسمان دار را به گردن می گیرد!

11. عجب مملکت و قانون ریشخندی! یک فرد که تجاوز بالای ناموس مردم می کند باید اعدام شود، یک فردی که قتل نکرده بل قاتل را انتقال داده باید اعدام شود، قاتلان بالفعل (ربانی و عبدالله لغمانی معاون امنیت) در انتحار خود را هلاک ساختند، شما کی را اعدام کردید؟ چرا اعدام کردید؟ چرا اینقدر ظالم هستید؟ مردم بیچاره که بخاطر پر کردن شکم اولاد خود قتل می کنند، شریک جرم می شوند، قاچاق مواد مخدر و فروش مواد مخدر را مسوولیت می گیرند، دزدی می کنند و... چرا بندی می کنید؟ اکثریت زندانی های امروزی سال ها به جرمی که انجام نداده اند زندانی و به قتل که انجام نداده اند اعدام می شوند! آیا عدالت در کشور نمی آید؟ آیا تا ابد شما به قدرت خواهید بود؟ کسی که انسان باشد اعتماد به عدالت طبیعت دارد! کسی که از آن بالاتر مسلمان باشد ایمان به هردویش دارد چون ایمان به عدالت اداره کننده کاینات دارد! یعنی عدالت هر دو دنیا عادل اصلی ذات پاک پروردگار است!

هرقدری جست و خیز می زنید بزنید آخر بدست قانون و عدالت می افتید، چون شما وعده های دروغ دادید عدالت و قانونیت را نتوانستید بیارید و نمی توانید قانون را در مملکت تطبیق کنید! شما بین شهروندان کشور فرق قایل شدید، یک فقیر و مسکین باید مجازات شود ولی یک رهبر ولو خودش به زبان اقرار کند که بیشتر از یکهزار نفر را کشتیم باید تحت نام صلح برایش امتیاز بدهید! با همچو بی عدالتی باید درب زندان، درب دادستانی، درب محکمه را ببندید!

در نهایت افراد همچو مرا در بند بسازید تا از حق حرف نزنیم و یا اعدام کنید، چون از عدالت حرف می زنیم! راحت به کارتان و امور دولتداری دیکتاتوری و ظالمانه ادامه دهید!

ایمل معانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر تاریخ شگوفان ما ازین گپ ها پر است گفتن ما چیزی را تغییر نمیدهد

>>>   حقا! آفرین به تو وقلم تواناات -پدر کس ترازندانی نمیتواند.
عبدالرووف لیوال

>>>   معانی صاحب
سلام
فکر کنم وقت بسیار گران بهائی ات بی جای مصرف کردید.
در کدام کتاب در کدام نظام و در کدام محکمه جهان این روا است در مملکت که گروپ های مختلف به ضد اشغال شوروی جنگ کرد و بلاخره در وقت پیروزی در بین خود جنگ را آغاز کرد و به هزار های نفر را کشتند و به لک ها را آواره و مهاجر کردند. بعد از مدت یک شان قهرمان ملی شد، دیگر اش قهرمان صلح شد، دیگر اش شهید ملت شد و دیگر اش مچم چی شد ولی یک آنها خاین ملی شد. زمانیکه حرف از خیانت میزنی تعصب را کنار بگذار و فکر کنید که یک هفته بعد نزد خداوند میروی و جواب گوی میباشد و بعداً برای مردم نوشته کنید.
تشکر
احمد از کابل

>>>   كاملا به جاه، هيچگونه حرفى براى تبصره وجود ندارد!!!

>>>   بهترین حرفها را گفتی ، جان برادر خبر خو دارید اشرفغنی نوکر سی آی ای،کرزی غلام پاکستان و گلبدین نوکر هر دو سازمان استخباراتی. وقتی بادران شان تصمیم میگیرند نوکران تعمیل میدارند.اشرفغنی حالا ضرورت دارد برادران هموطن مارا از طریق گلبدین زیر نام قوم وزبان به جان هم باندازد، واین پلان از طریق همین خاینین تطبیق شدنی است . عدالت چطور تطبیق شود.

>>>   چرا جواب بدهند چى مسوليت دارند اگر ميداشتند دراين دو سال تمام چوكى هاى دولتى نفر ميداشت وبيكار نميبود وزروشان هم به زياد كارها نميرسد ،،،، در اين اوخر يك نفر را از شهر كابل كدام جنرال پنجشيرى اختتاف كرده واو را پيدا كردن كه در يك فلم است وتمام كوچكيها شايدى داده اند كه همين نفر است باز بر قوماندنى كابل گفتن باز وزير داخله به قوماندان شهر گفته كه به او زرو ما نميرسد هرچى كه خودت تاميكنيد بكنيد يعنى كه هرقدركه پيسه خواسته برايشان بدهيد،ديگر حكومت مثل يك مولى وار است وبنام است حالا مجبور يك چنددانه كانتينر را ببرند در چهار طرف خانه همان جنرال بگزارند ديگرخوبالا كدام كار كرده نميتوانند يا ازجان كري پرسان كنند واجازه بگيرند ٠. م ى

>>>   اشرف غنی چوکی های خالی را در طول دو سال گذشته برای طرفداران گلبیدین خالی نگهداشته است تا انها را در بست های خالی جابجا کند این پلان ریسجمهور غنی بود وبه همین مناسبت نادری را برعلاوه وظایف دیگراش در ارگ بحیث ریس اصلاحات اداری بعوض داکتر مشاهد مقرر کرده است تاطرفداران حزب اسلامی گلبیدین را طبق دستور اشرف غنی بجا های لازم مقرکند البته بودناخذ امتحان که از دیگران گرفته میشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است