حکمتیار راه بازکن طالبان و داعش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۵/۶/۳۱ کد خبر: 121385 منبع: پرینت

پیوستن حکمتیار با حکومت افغانستان و آمدن او به کابل باید مورد همه پرسی قرار گیرد.

ایتلاف با حزب اسلامی و آمدن حکمتیار به افغانستان که سالها است با حکومت و مردم افغانستان دشمنی داشته و هزاران افغان غیر نظامی را به قتل رسانیده است، خشم و نفرت میلیون ها افغانستانی را مجددا برانگیخته است. این سوال مطرح میباشد که با ایتلاف حزب اسلامی و آمدن حکمتیار به کابل چه انتظارمثبت می رود؟

ایدیولوژی افراطگرایی، نفرت علیه بانوان، مخالفت با آموزش دختران افغان، مخالفت با آزادی مطبوعات و تشکل نهادهای جامعه مدنی، موضوعاتی می باشند که تفاوتی با طالبان نداشته و دراسید پاشی بر بانوان و دختران افغانستانی، افراد حزب اسلامی همیشه نقش داشته اند. افراد و شورشیان ملا عمر، حزب اسلامی و گروه حقانی در یک مدرسه آموزش دیده و تفکرشان در اسلام افراطی، با هم پیوند خورده و آنها در آینده برای اهداف مشخصی در تبانی افغانستان، متحدا اقدام خواهد نمود و به عبارتی می توان گفت که حکمتیار راه بازکن طالبان، داعش و گروه حقانی در افغانستان خواهند بود.

به گفته آگاهان سیاسی، نفرت حکمتیار علیه بانوان افغانستان همچنان پای برجاست و درحزب و تمام تشکیلات حزب اسلامی یک خانم وجود ندارد. آیا گمان می برید که اگرحکمتیار به کابل بیاید، محافظان و بادیگاردهای حکمتیار از اشرف غنی بیشتر خواهد بود و وضعیت کابل متشنج تر خواهد شد و چه مقامی برای حکمتیار درنظر گرفته شده؟

حکمتیار زمانی پس از جنگ های خونین بیشتر از دو دهه گذشته صدر اعظم افغانستان شد؛ او هیچگاه به کابل نیامد و به اصطلاح حکومتش از چارآسیاب شهر کابل جلوتر نیامد و حالا چه کسی میتواند باور و اطمینان داشته باشد که مجددا افغانستان شاهد جنگ های خونینتری درکابل نخواهد شد.

جناب اشرف غنی؛ اتمر، استانکزی، احدی و ده ها مقام ارشد حکومت که پاسپورت هایشان در جیب و هر لحظه امکان فرارشان میسر میباشد ولی مردم شریف و با غیرت افغانستان مجبور خواهند شد به کوه ها پناه برده و علیه دشمنان افغانستان به مبازره روی آورند.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نمیدانم چه فرقی میان راکتیار، طالب و داعش وجود دارد. همه آدم کش و آدمخوار استند.و همه از یک قوم!!!!!

>>>   ههههخ تحمت دروغ افترا جناب هیوان زاده کمتر دروغ بگوید حکمتیار خواهد آمد و شما را خداوند خواهم شرماند
جوزجانی

>>>   ای قومی انتحاری را خدا گم کنه.

>>>   ما مخالف آمدن حکمتیار نیستیم اماکسانیکه جنایت کردن مردم افغانستان را بخاک او خون کشاندن نباید مصونیت قضای داده شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است