آمدن حکمتیار، کلکسیون جنایتکاران تکمیل می شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۷    ۱۳۹۵/۶/۲۹ کد خبر: 121337 منبع: پرینت

حزب اسلامی از تلاش حلقاتی در داخل حکومت برای ناکام ساختن روند مذاکرات صلح میان این حزب و حکومت سخت انتقاد می کند و بر امضای زود هنگام توافقنامه صلح تاکید دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیلی غفار سخنگوی حزب همبستگی افغانستان، گفت: آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر همیشه دست نشانده و دست پرورده های خود را مانند غده های چرکین نگاه می دارند و وقتی به آنها ضرورتی احساس کردند از آنها استفاده می کنند.

وی افزود: آنها اگر احساس کردند که در افغانستان به چهره ای خونخوار نیاز دارند افرادی مانند حکمتیار را برجسته می سازند و به صحنه باز می گردانند. ارگ هم هرقدر که از تفاهمنامه با حزب اسلامی حرف بزند ما نبابد بوی صلح از آن بشنویم. چرا که ارگ هم می خواهد بوسیله افرادی چون حکمتیار زهر چشمی به رقیبان خود نشان دهد و بگوید که در اطراف خود افراد مختلفی دارد.همانطور که در انتخابات از چهره ای به نام دوستم استفاده کرده است.

غفار گفت: امروز، آوردن گلبدین حکمیتیار هیچ سودی به حال مردم افغانستان ندارد. غیر از اینکه کلکسیون جنایتکاران را تکمیل کند دیگر هیچ فایده ای به حال مردم افغانستان نمی تواند داشته باشد و این افراد فقط دست آی اس آی پاکستان را در افغانستان بیشتر باز می کند. چرا که آنها نوکران چهل ساله سیا و آی اس آی هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چوب راآب فرونبرددانی زچیست؟
شرمش آیدازفروبردن پرورده خویش
ر

>>>   سیلی جان غفار!
نوشته اید که: "آوردن گلبدین حکمتیار هیچ سودی به حال افغانستان ندارد"
بی بی جان!
حکمتیار را برای سود مردم افغانستان نمیآورند، برای ترساندن گلمرجان میاورند!!!

>>>   کلیکسون جنایتکاران تکمیل و با کمال تاسف که هر کدام یک پسوند قهرمانی را یدک می کشند و این جنایتکار هم خود را از دیگران کم ندانسته(قهرمان جهاد) خود را میخواهد ثبت کند، این در حالیست که تقریبا تمامی نسل اول و دوم دوره های جهاد هنوذ جنایات را فراموش نکردند و مانند روز روش است.

>>>   به خدا صد فیصد راستی است باید البوم اش چاپ شود ودر رس مردم قرار گیرد .
م ی

>>>   واقعا گلبیدین نوکر وجاسوس ای اس ای پاکستان بوده ودر ایدنه خواهد بود امدن دفتر گلبیدین بمعنی امدن دفتر ای اس ای در افغانستان است .

>>>   یکی گفتی و گل گفتی !
انشاالله همه شان به جهنم نزد عبدالعلی مزاری بی ....فرستاده میشوند

>>>   گلبدین حکمیتیار بابا افتخار ى ديگر اوغان - راکتيار تيزاب پاش

>>>   نسل جوان روشنفکر و نترس تاجیک به خاطر زنده ماندن فردا امروز باید جنگید
باید درس عبرت گرفت از آنهاهیکه صد سال پیش به نام ناقلین در ولایات شمال آورده شدن
اول بلند شوید به دهن بزرگان معامله گر خود بزنید تا دیگر با خون تان معامله نکنند و شمالی را زیر نام شهرک مهاجرین نفروشند و کمپ تروریست های کوچی داعشی و طالبی و گلبیدینی نسازند.

>>>   خبرعاجل
اطلاعات موُثق میرساند کسانیکه بنام بازگشت ویااخراج گویا مهاجرین« افغان » ازپاکستان به وطن بازمیگردند ، ۹۵ درصد اینها قبلا شهروند این وطن نبوده ونیستند که اکثرشان افغانهای قبائلی اند ، که حاکمیت فاشیستی موجود ارگ کابل باروش تازه درصدد عملی کردن همان سیاست«نظامنامه ناقلین » بخاطرتناسب قومی درزمینه کمربسته است واین خود تداوم یک فاجعه بزرگ دیگری را رقم میزند. تجربه فازاول اسکان ناقلین درمدت قریب به ۸۰ سال نشان داد که هرگز اینها نه برادرونه هم همشهری من وتومیشوند.پاکستان هم ازاین وضعیت برای مداخلات بعدی خویش استفاده میکند. ودرضمن این صحنه سازی های فریبکارانه ائیکه که شباهت به بازی موش پشک بین کابل واسلام آباد جریان دارد ساختگی وموسمی است.

>>>   موضع أمريكا در برابر مخالفان صلح با حكمتيار:
يا با روند مصالحه با حكمتيار و امريكا هستيد و يا در برابر ما!
موضع جديد دولت أوباما با واكنش بوش بعد از يازده سپتامبر 2001 مانند است؛ بوش در آن زمان گفته بود يا با ما يا با تروريست ها.
اين خط و نشان كشي و پيام هاي محتوي هشدار و تهديد به مخالفان صلح با حكمتيار از سوي أمريكا، بيانگر راه اندازي و تحقق پروژه جديد در بازي بزرگ افغانستان و منطقه و معادلات سياسي و قومي در كشور است.
اكنون زيگنال و پيام أمريكايي ها در پروژه صلح با حكمتيار، يكجانبه و تعيين كننده مطرح شده است.
أمريكايي ها به برخي ها، گفته اند كه هر كي در برابر اين روند قرار بگيرد، در واقع در برابر ما قرار گرفته است.
با وجود همه گمانه ها و فهم ها از اين پروژه، واقعيت مسأله اين است كه بسياري ها از ماهيت و چگونگي بازي جديد آگاهي ندارند.
اينكه أمريكا و تيم بازيگر داخلي، واقعا از اين مهره سياه و سوخته چي مي خواهند، زواياي گنگ آن را گذشت زمان پاسخ خواهد داد.
اما.....
زهي به آزادگي ات و زهي به رهبري و صداقتِ ادعاهايت حكمتيار!!!
و زهي به شعور! رهروان و فدائيان اين قائد آزاده!!!مبارك! است صلحي كه بعد از آمدن قائد سربلند و مستقل! در كشور محقق مي گردد...

>>>   بی بی سی: "دولت افغانستان به حکمتیار مصونیت قضایی می دهد."
مگر حکمتیار بیچاره چه کرده است که برایش باید مصوونیت قضایی بدهند؟ آیا گناهان و جرایمش اینقدر بزرگ اند؟

>>>   اگر چنین احمقان وجود داشته باشد، نه در افغانستان آرامی می آید ونه در جهان.
زیرا که بجز خودش دیگر فرد را نمی خواد.
از سلها است که از دست چنین افراد خودخواه وخود کامه به ستوه آمدیم!!!!
از چنین افراد بیزاریم بیزار!!!!!!!!!!!!!!
>>>   کشور ما 30 ملیون نفوس و15 تا رهبر هر رهبر 2 ملیون طرف دار اگر گلبیدن نیایه 2ملیون ناراضی فکر کنین دیگه زود تر قناعت داد افسوس این خاک که هنوز هم گیاه در او میروید.

>>>   از کودتای ننگین ثور وتجاوز شوروی به کشور ما همه کسانی که در راس قدرت قرارگرفتند همه جنایت کردند که به مرور زمان بعد مردن شان حالا دارند لقب قهرمانی میگیرند هرکسی که در این کشور خون یک انسان را به ناحق ریخته ومیریزاند ولو از هر گروهی که باشد جنایتکار است

>>>   اين كلكسون هم ساخت بإدارهايتان است كه تا ديروز بيش تانك هايشان رقص بشبو وشادى بكر بازى مى كرديد وبه سرشان كل مى باشيديد.

>>>   آزموده را آزمودن خطا است. گلبدین تمام عمرش در خدمت آی اس آی و سیاه بوده است. او کسی بود شهر کابل را با خاک یک سان کرد. او کسی بود که برای رسیدن به مقصد شوم خودهمه جریانهای سیاسی دیگر را در کشور فریب می داده است. مصداق روشنش جریانهای جنبش و حزب وحدت بود که به دام خود انداخته و از آنان بر علیه دیگران استفاده می کرد. امروز هم این مکار عرصه سیاست از طریق دولت غنی که پشتونگرایی در آن غوغا می کند می خواهد رقیبان گذشته خود را کنار زده و حاکم علی الاطلاق باشد. او هر گز دموکراسی و اقوام دیگر را در کنار خود بر نمی تابد. او به جای قلم تفنگ به دست گرفته و جان مردم را می گیرد. او از گذشته خ.ود نه تنها توبه نکرده است بلکه قصد دارد که گذشته خود را این بار از داخل دولت قومی دوباره زنده کند. در ذات او نفرت و بدبینی وجود دارد که هر گز از او جدا نخواهد شد.

>>>   سفله با بال نیز هیچ کس است
مور اگر بال بر آرد مگس است
بیدل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است