ترور احمدشاه مسعود 2 روز قبل از 11 سپتامبر
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۵/۶/۲۱ کد خبر: 121006 منبع: پرینت

ترور شدن احمد شاه مسعود 2 روز پيش حادثه بزرگ در تاریخ امریکا و ترور کردن ديگر سران جهادی و طالبی تا به امروز

ابرقدرت های جهان صدها سال است، که به شکلی می خواهند در افغانستان پایگاه های نظامی داشته باشد و چندین جنگ در افغانستان سپری کرد ولی بلاخره امریکا، ابر قدرت جهانی عصر نو، چون با خود تمام دنیای غرب را دارد، توانست به این مقصد با پلان های بسیار طولانی و مصارف هنگفتی، با قربانی دادن هزارها امریکای در امریکا و اففانستان، توانست پایگاه های نظامی خود را در افغانستان برای دایم به شکل قانونی جابجا کند.

تمام گروه ها و تنظیم های جهادی خاص بخاطر به مقصد رسیدن امریکا خود امریکا با کمک مزدور خود پاکستان، بمیان آورد تا از طریق همین تنظیم ها و گروهای جهادی، وطن را آنقدر ویران کند که نه تنها افغانستانی ها، بلکه تمام جهان خواستار نیروهای امریکای برای افغانستان شود، تا این تنظیم ها و گروهایی که خود ساخته دست خود امریکا بود و است، از بین ببرد، به شمول طالب ها.

امروزه مشخص شده است که حملات 11 سپتامبر یک پروژه امریکایی بود، چون به این اندازه یک پلان تروریسی، از قدرت القاعده که در افغانستان بود، نبود.

بنظر بسیاری از تحلیلگران جهانی، این همه یک پلان استراتیژیکی امریکا بود، تا خود را به افغانستان برساند، در غیر آن چطور امکان داشت که امریکا بخاطر یک شخص بن لادن، صدها هزار نیروی خودرا به افغانستان بفرستد؟ همه می دانیم، که القاعده را خود امریکا به میان آورد و خود بعد از به مقصد رسدن خود، از بین برد.

احمد شاه مسعود را امریکا دو روز پیش از 11 سپتامبر از بین برد، چون می دانست اگر احمد شاه مسعود بعد از آمدن امریکایی ها به افغانسان، دخیل سیاست آینده باشد، مشکل بزرگی را خلق مي كند چون همه می دانند که احمد شاه مسعود آدم خودخواه و نشنالیست بود و در وقت زمامداری خود هیچ کسی دیگری را قبول نداشت.

تمام سران جهادی که قدرت نظامی داشت و قوم پرستی و زورگویی می کردند، امریکا در طول 13 سال ترور کرد و هنوز هم جریان دارد، چون امریکا و جهان می دانست در موجودیت اینها، ملت را نمی تواند بسیج بسازد.

آمدن امریکا در افغانستان تصادفی نبود، این یک پلان ده ها ساله امریکا بود که چطور راه را برای جابجا کردن پایگاه های نظامی خود در افغانستان را پیداکند. آمریکا برای دایم در افغانستان می باشد و به همین منظور باور بر این داشته باشیم که دیگر افغانستان را کس نمی تواند به زانو بشاند، مثل وقت جهادی ها و طالبان.

آزادی بیان، یکی دیگر از برنامه های امریکا بود که در افغانستان بمیان آورد، چون خود آزادی، بسیار خوبی و خرابی جامعه را نشان می دهد و در عین حال مردم آگاهی پیدا می کند و اشخاص نژادپرست، بیگانه پرست، قوم پرست، سمت پرست، وطنپرست، آزادی پرست، روشنفکر و در کل خوب و بد را نشان می دهد و می توانیم تشخیص دهیم و اشخاص خوب و بد را بشناسیم.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب تشکر خوب شد که یاد اوری کردی

>>>   احمدشاه مسعودوطنپرست بودازبین رفت اماکسانیکه بخاطرادامه غارت ملت خوددست به معامله وطن و دیانت زده مورداعتمادملت افغان و ناتوهم نیست چون کسی به وطن خیانت کند به بشرصداقت نمیکند.
وطندار

>>>   ادم باید خدا پرست باشد نه وطن پرست

>>>   جای حکمتیار درین تعاملات در کجاست، این عروس خوشنام و نشان حالا با دستان خینه کردچه خوش می خرامد از راه لوگر شریف می آید، دوستدارانش اتن کنید.!!
راحت جان از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است