شماهم از دخالت های بانوی اول در وزارتخارجه بگویید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۵/۶/۲۱ کد خبر: 120995 منبع: پرینت

وزير خارجه كشور از انحصار قدرت و استبداد ارگ و حلقات آن در خيمه مجلس نمایندگان كه بمناسبت پانزدهمين سال ياد شهادت احمد شاه مسعود تدوير يافته بود، شكايت نموده و خواهان جلوگيرى آن شد.

جاى تعجب ندارد كه وزيرخارجه كشور از مداخله حلقات مربوط به ارگ شكايت نكند. اسنادى كه بدست آمده، از مداخله خانم رييس جمهور در كارهاى وزرات خارجه حكايت مى كند.

دفتر خانم رييس جمهور وزارت خارجه را وادار به ارايه گزارش از دستاوردهاى دو سال اخير حكومت وحدت ملى نموده است.‎

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


حکومت وحدت ملی رولا غنی وزارت خارجه پانزدهمین سالگرد احمد شاه مسعود



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما مردم خواب برده افغانستان خبر ندارید از ملکه بی بی غنی که جانشین و تاجدار ملکه الیزابت انگلیس و ملکه ثریای افغانی میباشد تمام قدرت مملکت در همین بانوی اول اسرایل الصل است اشرف غنی در پیشروی پرده است درعقب پرده همه کار ها را همین ملکه بی بی گل همراه ذهره یوسف داود خانم داود سلطان زوی رهبری و اداره میکند وگر نه همراه مغز متفکر دو کسی زندگی کرده نمی تواند .

>>>   استبداد اداری ازین بالا نمیشود که بخانم ریس جمهور به دخترش وبه ... دخترش نیز گذارش داده شود ۰
ریس اجراییه از دخالت بیجا ادارات غیر قانونی مماثل مانند نماینده ریس جمهور در کشور های روسی زبان که شاکر کار گر در راس ان است نه تنها از دخالت درکار مدیریت شعبه سوم نیست بلکه از تعین سفرا درین کشور ها ودپلوماتها مغایر پالیسی وزارت خارجه مداخله می کند ۰
نمیدانم که درکجای قانون این بدعت های اداری وجود دارد ۰
تقریبا این وزارتخانه ها به ریس جمهور ودستیاران فرصب طلبش به ادارات شخصی مبدل کردیده است ۰
کارمندبیواسطه شعبه ۳ سیاسی

>>>   آهنگ زیبایی از هرمندان فرانسوی برای احمدشاه مسعود.
چه عاملی باعث می شود که فرانسوی ها برای قهرمان ملی اینگونه آهنگ بسازند و تمبر چاپ کنند، هندی ها خیابانی در پایتخت را به نامش کنند، تاجیک ها "مسعودنامه" بسرایند، آرژانتینی ها (مارسیلا گراد) درباره ‌اش کتاب بنویسند و ...

>>>   كدام مداخله در كار نيست، شايد بخاطر معلومات براي شخص رولا جان بوده باشد، چون هميشه از طرف مطبوعات جهان در بعض محافل داخلي و خارجي از او همچو پرسشها ميشود، و بايد جواب درست آرائه نمايد، رولا غني نخواسته كه كسي را مقرر يا بر طرف نمائيد، و حشمت خليل هم معين وزارت است، خارج از صلاحيت كدام درخواست نكرده كه مورد تشويش رباني اردو زبان شده است.
افسوس به حال ما كه در تشكيل جمعيت اسلامي افغانستان از ابتداء تا پيروزي جهاد سر داديم، ولي از زير پلو ملي بر آمد، و استاد با سؤ استفاده از اخلاق اسلامي و مردانگي افغاني ما، جمعيت اسلامي افغانستان را به جمعيت اسلامي تاجكستان تبديل نمود، و بالاخره جمعيت را به يك بنياد كاري و تجارت فاميلي مبدل ساخت، و گرنه دانش و تجربه ارجمند صلاح الدين و داكتر عبدالله شائسته مناسب بزرگ فعلي نيست.

>>>   من زاده ی خراسانم از نسل جمشید مهرپرور، کامبیز سلحشور ، سیاوش دلیر ، آرش کمانگیر ،رستم ،سهراب و زال ام . پس بیاد داشته باش و آگاه . هرگز با هویت من بازی مکن که دمار از روزگارتان در خواهیم آورد . و دوباره روانه ی کوه سلیمان خواهی شد .

>>>   رولا غني در همه محافل بين المللي از فرهنگ و دين مردم افغانستان دفاع مينمايد. و ما به وجودش بحيث بانوي اول افغانستان افتخار ميكنيم.
خانم جناب عبدالله در هندوستان هر روز خريد ميكند و رولا غني به زن ها و مردم افغانستان خدمت ميكند. او از پوهنتون كلومبياي نيويورك فارغ شده است. لطفا شر اندازي نكنيد.
افغان

>>>   هههههههه
عجب رشخندی شده است.
ع

>>>   نگرانی داکترمحی الدین مهدی از درج واژه (( افغان )) در شناسنامه .
کدبان محی الدین مهدی ، دوست گرانمایه و دانشمندم ، از بزرگان ماست. من یکی از کسانی را که در افغانستان به راستی جدی میگیرم و به اندیشه ها و دیدگاه هایش ارج می گذارم ، همین مرد اندیشمند و روزگار دیده است که از یاران با وفای حضرت مسعود بزرگ ( رح ) به حساب می آید. از شاخصه های بارز اندیشه و نگرش داکتر مهدی گرامی یکی این است که خود را (( افغان )) نمی خواند و نام جعلی (( افغانستان )) را به سود کشور نمی داند.

>>>   فرمان فوق العاده تخصيص
بودجهء پنجصد هزار دالرى
توسط رئيس جمهور براى كسى كه علناً از رهبر باند تروريست و جنايتكار طالب حمايت مى كند و اين جنود .... را برادر حطاب مى نمايد ؛ خيانت ملى و حتى حمايت از جنايتكاران جنگى است .

نام نهادن ميدان هوائى كابل به نام چنين شخصى خيانت به خون شهداء عصر جهاد و مقاومت و تمام فرزندان صديق كشور مى باشد كه در لباس امنيتى و نظامى در سراسر ميهن از عزت و افتخار و ناموس و آزادى و هويت مان دفاع مى كنند .

اگر دكتر عبدالله عبدالله لغو اين دو فرمان را در صدر برنامه هاى خود قرار ندهد ، بزودى جوانان رشيد و دلاور اين مرز و بوم در جهت اجراى عدالت و لغو اين فرامين شيطانى و خيانت بار به حركت بزرگ مدنى دست خواهند زِد و آنوقت دير خواهد بود .

>>>   دفتر كرزى تأسيس شده و اعضاى ارشد دفتر هم تعيين شده اند و مانند يك وزارت با تمام صلاحيت كار مى نمايند و بودجه هم از كود نود و يك پرداخت گرديده است .

>>>   بيانيه اى دفتر كرزى فقط جهت فرونشاندن واكنش هاى گسترده اجتماعى بود.
براى لغو و عدم اجراى فرمان بايد فرمان ديگرى صادر شود كه چنين نشده است .

>>>   فکر نمی شود «چهره دیگری از شخصیت» جلالتماب عبدالله تا دو سال دیگر هم رونمایی گردد...
لذا وظیفه نسل جوان کشور است که صدای اعتراض خود را برعلیه این بی عدالتی ها بلند کنند؛ دیگر خاموشی گناه است

>>>   اولاً فرمان نشان مى دهد كه وزارت ماليه موظف به اجرا از كود ٩٥ شده است .
ثانياً
اصلاً منتظر مجلس نمايندگان نمانده اند .
ثالثاً
رياست دفتر جمهورى و دفتر كرزى اگر پولى دريافت نكرده اند بايد رسماً و بصورت شفاف به مردم اعلام نمايند .
اينكه دفتر كرزى از علنى شدن فرمان شكايت نموده و تلويحاً دولت را سرزنيش نموده است كه چرا اين خبر به رسانه ها رسيده است خودش مى رساند كه كرزى خواهان اجراى مخفيانه فرمان بوده است .

>>>   باید ازیخن قانونی وعبدالله بگیرید که چرا وروی چه دلیل برای ریس حکومت شدن موقت در بن پا فشاری کردند .
گویند جزای قروت او گرم

>>>   میدان هوایی کابل همیشه بنام کابل نامیده خواهد شد، نه بنام کرزی ....این حامی و رهبر اصلی طالبان ....و تروریست!

>>>   كرزى قدر نمك جهاد و مقاومت نشناخت و بهاى خون شهيدان مدافع وطن و آزادى را با خون تروريست هاى طالب در يك ترازو نهاد و علناً خيانت كرد و قانون اساسى را زير پا نهاد، لهذا حق استفاده از مزايايى قانون اساسى را ندارد و بايد محاكمه شود .

>>>   گند و بوی را که این خاین در سه دوره حکومت اش گذاشت سالهای سال باعث اذیت و آزار مردم خواهد شد.

>>>   كرزى ، ....معلوم الحال ولى بيا ببين اشرف غنى را كه چه آدم بد خاصيت، چاپلوس و بى فراست از آب درامد.
چرا چنين بودجه بيك آدم جنايت پيشه ؟
عبدالله و قانونى نزد مردم مسؤول اند، بايد جواب دهند كه چرا در بن ، اين طالب را انتخاب و حمايت كردند ؟
در ريختاندن خون شهداى بيشمار مملكت ، عبدالله و قانونى هم بخاطر همين اشتباه شان شريك كرزى ....بشمار مى آيند.

>>>   در کدام کشور کسبی سراع دارد که برای ریٔیس جمهورهای بازنشسته بجز یکمقدار پول انهم نه به اندازه دوران کاریش؛ مصارف دفتر و دیوانی از بیت المال برایش منظور گردد؟

>>>   چی بگوییم هردو از قوم انتحاری هستند

>>>   خدا شاهد است كه تا حال شخصا خودم ميدان هوايي بين المللي كابل را بنام اين .....و دشمن ملت ياد نكردم و نخواهم كرد و در صورتيكه زورم برسد ان لوحه تحميلي را به گودال ....مي اندازم

>>>   تازمانی که مردم برنخیزند واین کاخ استبداد را سرنگون نکنند این فاشیزم برای خود همه چیز را در انحصار خواهد داشت

>>>   گناه تو نیست از تخلص تو میتوانیم اخلاق و تربیه تو اشکار میشود و از رهبران دزد و طالب و منافق و جنایت کار ۳ قرن تان چه یاد بگیرید که این سرزمی مردمش نان خوردن خود را پیدا کرده نمیتواند و مواد فاظله مردم در روی سرک ها است مانند کوچی ها توالت ندارند و تو دفاع از این رهبران مردار خور و دزد و طالبی اوغانه میکنی ....... تقصیر از این مرد نیست که گوه خود را در سرک میکند تقصیر از دولت های اوغانه است که خراسان بزرگ را به اوغانستان گوچی غول سرگین چین تبدیل کودند و هنوز هم وجدان ندارید و رهبر از لویه پکتیا باشد
انکس که نداند و نداند که نداند
سوارش شو ؤ تا مانده شود تاکه بداند
مشکل این نادان آن باشد تاجک جان
که بار بردن را جز فرایض بداند

>>>   آیا این نوشته درسایت سپوتنیک حقیقت است؟؟
یوزارسیف سریال یوسف خیلی کوچک بود که فقر اقتصادی مجبور کرد تا آغوش خانواده را رها کرده و برای یافتن لقمه نانی عازم ایران شود. او بخش زیادی از عمرش را در ایران سپری کرد. یوزارسیف وارد یک کارگاه خیاطی شد و توانست یک خیاط ماهر شود. او در کودکی دوست داشت که آوازخوان شود، اما شرایط برایش مساعد نشد تا به آرزوی خود برسد. یوزارسیف بجای این که در کنار کار در کارگاه خیاطی پا به عرصه هنر آوازخوانی بگذارد، فرصتی برایش دست داد تا وارد دنیای هنر تیاتر شود. او خیلی کوچک بود که یکی از دوستانش از وی خواست تا در یک فیستوال در ایران نقش یک شاگرد هفت ساله هوتل را بازی کند. یوزارسیف توانست نقش خود را خوب بازی کند و این موفقیت باعث شد تا رسما پا به عرصه هنر تیاتر بگذارد.

یوزارسیف پس از سال‌ها زندگی در ایران، نه سال قبل به افغانستان بازگشت. او توانست با شرکت در برخی از نمایش‌های تیاتر، توجه تعدادی از رسانه‌های تصویری و گروه‌های هنری را به خود جلب کند. او حالا در کنار کار خیاطی با چند گروه هنری نیز همکاری دارد. هرچند تیاتر بخشی از زندگی وی شده، اما نمی‌تواند کار خیاطی را نسبت به هنر تیاتر ترجیح دهد. محمدعلی حسنی می‌گوید: «من اگر در کشورهای پیشرفته مثلا در ایران می‌بودم، مطمینا به هنر تیاتر بیشتر ترجیح می‌دادم. اما، در اینجا در افغانستان چون آدم نمی‌تواند از طریق هنر نان خود را بدست آورد، بنا به کار خیاطی بیشتر ترجیح می‌دهم.» محمدعلی حسنی که این روزها بنام یوزارسیف شناخته می‌شود، در منطقه دشت برچی کابل، یکی از محلات فقیرنشین این شهر، کارگاه خیاطی «قلب آسیا» را مدیریت می‌کند. در این کارگاه که بیشتر دریشی‌های مردانه تولید می‌شود نزدیک به 120 نفر کار می‌کنند.
گیلگمش

>>>   به هر رنگي اگر تو جامه پوشي
من از طرز خرامت ميشناسم
نفرين به تو دهن گنده از كودكي متعصب و فاسيست تربيه شدي كه سد ها هزار شخصي را كه برنامه هاي اين راد مرد را كه حقايق را بيان ميكند ميبينند ولي چون به نفع اوغانه هاي غول تروريست و فاشيست طالبي نيست به انها لعنت بادار هاي تازي خود را ميفرستي ......
از رهبران دزد و تقلب كار فاشيست ٢٧٠ ساله تان كه وطن فروشي كرده اند و در زير چتري دين حكومت كرده اند تو دهن گنده چه ياد بگيري .....
وقتی کلید خانه دهد پاسبان به دزد
غارتگری به میل و رضا شد چه میکنی ؟
خفاش گر تلاوت خورشید سر دهد
کرگس اگر بجای هما شد چه میکنی ؟
گر قامت مقدس دلدادگان شکست
قتل وقتال عشق روا شد چه میکنی ؟
خونت اگر حلال شمردند و ریختند
آتش زدند و عشق فنا شد چه میکنی ؟
در قالب کبوتر اگر جغد جا گرفت
فرضا"اگر فرشته بلا شد چه میکنی ؟
بکشای لب که دل ا جفا پاره پاره شد
شیطان اگر بجای خدا شد چه میک

>>>   کرزی پول میگیرد باشد که گلبیدین هم ماهانه پانزده ملیون دالر توافق شده که باید از بودجه دولت اخذ گند مت معاش محافظین ومهمانان که از پاکستان می آینداستقبال گردند یعنی از پول مردم افغانستان پول چرچــه گلبیدین را میدهند

>>>   بانوی اول کی نامش را مانده او اصلا افغان نیست یک خارجی است حق دخلات در امور داخلی کشور را ندارد شوهر بس نیست که حالا خانمش هم شروع کرده خدا خودش این ملت را نجات بدهد

>>>   کلمرغ کوشش دارد از طریق زنش پیش بیاید۰ ک پیش است

>>>   اينكار ها از زهره جان سخنگنوي بانوي اول و شوهرش كه نماينده خاص ريس جمهور است، ميباشد. سوْال در اينجاست كه آيا بودن بانوي اول كدام موقف دولتي است كه او داراي دفتر و ديوان و سخنگوي باشد. زهره و شوهرش شرم نميكنند كه پس از تقريباً چهل سال أقامت در امريكا چشم به چند پول خيرات دوخته اند ، يكي آش خودرا سخنگو و ديگرش نماينده ساخته است. اردوي ملي كه بخاطر عيش و نوش اين مفت خوران در سنگرهاي داغ مبارزه ميكنند و ماها حقوق نميگيرند ولي مفت خوران بعد از يك عمر امده اند و ماهانه ده ها هزار دالر را به جيب ميزنند. از كي گله كنيم. گفته اند كه وجدان محاكمه ي است كه ضرورت به قاضي ندارد. اما مشكل است كسيكه فاقد ان باشد. زهره ميخواهد از اينطريق با أشخاص مهم خارجي خودرا مطرح سازد. ميشود روزي بانوي اول شود.

>>>   رای گوسفندها بالای شما مردم زور شد و باز گپ از جمشیدی و خراسانی می زنید. تا زنده هستید بالایتان پادشاهی میکند.
افغان

>>>   این زن را به افغانستان هیچ ارتباطی نیست۰
احمدزی کوچی را تقلب سازمان یافته گسترده و امریکا رئیس یک حکومت توافقی مشترک ساخته اند، نه اینکه او به اساس قانون اساسی رئیس جمهور شده باشد۰ به این اساس او از امتیازات قانون اساسی هم بر خوردار نیست و باید بر اساس مواد همان توافقات عمل کند۰ بانوی اولی هم درین میان وجود ندارد۰ فقط همسر.. اصل غنی احمدزی بگوید۰

>>>   کار خدمه خاص زن غنی یعنی زهره یوسف زن داوود سلاطان زی دزد مشهور طیاره میباشد۰ زهره یکبار یک خانم فعال مدنی هزاره را هم به امر خودش چندین روز زندانی کرده بود۰ آن خانم میخواست با زن غنی در ارگ ببیند و بر او تهمت شده بود که در معرفی هویت خودش صادق نبوده، در حالیکه مشکل اصلی تفاوت و عقده سیاسی زهره و شوهر ... او با آن خانم بوده۰

>>>   این زن را به افغانستان هیچ ارتباطی نیست۰
احمدزی کوچی را تقلب سازمان یافته گسترده و امریکا رئیس یک حکومت توافقی مشترک ساخته اند، نه اینکه او به اساس قانون اساسی رئیس جمهور شده باشد۰ به این اساس او از امتیازات قانون اساسی هم بر خوردار نیست و باید بر اساس مواد همان توافقات عمل کند۰ بانوی اولی هم درین میان وجود ندارد۰ ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است