جان کری:‌ آماده مقابله با کوریای شمالی هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۵/۶/۲۰ کد خبر: 120886 منبع: پرینت

وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در واکنش به پنجمین آزمایش اتمی کوریای شمالی گفت: واشنگتن آماده مقابله با تهدید کوریای شمالی است.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در واکنش به گزارش‌ها درباره موفقیت‌آمیز بودن پنجمین آزمایش اتمی کوریای شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن آماده مقابله با کوریای شمالی است.

در بیانیه کری که روی وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته آمده است: «ما آماده اتخاذ هر تصمیم لازم برای تضمین این هستیم که متحدان ما آمادگی دفاع (از خودشان) در برابر این تهدید روزافزون علیه صلح و امنیت بین‌المللی را خواهند داشت.»

کوریای شمالی، روز جمعه پنجمین آزمایش اتمی خود را انجام داد. گفته می‌شود این، بزرگترین آزمایش اتمی کوریای شمالی تا کنون بوده است.

گزارش‌ها حاکی است بزرگی این انفجار دو برابر آزمایش قبلی این کشور و بیش از بمب اتمی موسوم به «پسر کوچک» بود که در جنگ جهانی دوم بر فراز شهر هیروشیما رها شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اوهوی کری بدبخت. کوریای شمای مثل کوریای جنوبی غلام امریکا نیست. اگر بخواهی به کوریای شمالی حمله کنی چنان تو دهنت بزند که راه خانه ات را گم کنی. کوریای شمالی می تواند شهر لس آنجلس را با بم اتمی ویران کند. کوریای شمالی عراق و افغانستان و سوریه و یمن نیست که امکان دفاع دربرابر شما وحشی ها را نداشته باشد و بتوانید آنجا را شخم بزنید و ویران کنید. تودهنی محکم خواهید خورد.

>>>   اگر امریکا اراده کند که کوریای شمالی را نابود کند بدون اینکه کوریای شمالی حرکت از خود نشان دهد امریکا انرا نابودمیکند اما امریکا که سوپرپاور دنیا است مانند رهبر کوریای شمالی حرف های طفلانه را نمی زند اگر قصد نابودی جای را داشته باشد بدون التوماتوم ترسانده برق اسا دست بکار میگردد ودر یگ لحظه کوتاه تمام توان وقدرت انرا از بین میبرد ونابودش میکند بدون اینکه بکشور امریکا کدام صدمه ای وارد گردد قدرت جنگی و دفاعی امریکا انقدر قوی و پیشرفته است که اصلا کسی فکر انرا هم کرده نمیتواند وحوصله مندی شان همچنان بالاتر از دیگر رهبران جهان است به هیچ وجه کوریای شمالی تاب مقاومت در برابر اریکا را ندارد چه رسد به اینکه کوریای شمالیبه امریکا صدمه وارد کند .

>>>   به نظردهنده دوم: معلوم که شما فلم های هالیوودی زیاد تماشا میکنی.ای قسم که تو نوشته کردی نیست. امریکا در عراق زمینگیرشد و شکست خورد و مجبور به فرار از عراق شد. عراق سلاح ذروی نداشت ولی کوریا دارد و برای همیست که امریکا از عصبانیت زوزه می کشد ولی کاری نمی تواند بکند. امریکا در فلم ها سوپرپاور است. در دنیای واقعی 5 سال است که خودش و دهها هزار تروریست هایی که جور کرده (داعش و جبهه النصره و متباقی حیوانات وهابی کافر) نتوانسته اند حکومت سوریه را سرنگون کنند گرچه همه قسم سلاح پیشرفته امریکایی دارند. در یمن هم همی قسم. در یمن هم یکسال و نیم بمبارد هر روزه طیاره های F15 امریکا کدام فایده ای نداشته. دنیای واقعی با دنیای تخیلی رمبو هالیوودی (خالی وودی !) تفاوت دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است