استخوان کلکانی و یارانش روی دست تاجیکان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۶/۱۱ کد خبر: 120527 منبع: پرینت


افغانستان کلکانی شهروندان افغانستان

افغانستان شهروندان افغانستان کلکانی

































کد (7)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یا للعجب! مانند دزدها چرا در شب، نه که راه خود ب... یعنی دزدهارا تعقیب کردند که در نیمه شب وی را از قبرش بیرون آورد؟؟!!!

>>>   او برادر هرکس یک قهرمان دارد تاجیک ها نداشت این فقط درمقابل قهرمانی احمدشاه مسعود و برابری با پنجشیری ها کردند که دزد را قهرمان خود ساختند وګرنه این حبیب الله کلکانی دزدی بیشتر نبود چه کند دیګر قهرمان نداشت.
امیری

>>>   مجاهدبود

>>>   خداوند از این کرده هم ذلیل و خوار تان نماید. امروز چقدر مردم را لت و کوب کرده باشید چقدر امکانات دولت را بی جا استعمال نموده باشد؟ در حالیکه مردم نان ندارد و عسکر در سنگر مرمی ندارد ... بر تو داکتر عبدالله و دیگر کسانیکه در این بدبختی شامل هستید

>>>   اگر شما عقل داشته باشید همین وقت همی کار است عقل تان از دست دادهاید چی حاصل میسود که مرده ....شده کلکانی درهر جا باشد از شما کرده ...خوب است در فکر جوانان که هر روز مثل قرص های یخ در زمین افتاده واز بین میرود بخدا دیوانگی شاخ دن ندارد همه دستگاه های جاسوسی است که یک مضمون خلق کند واز کله های خالی شمایا ن استفاده کند اخرش چی که ازیک جای بدبگرجای نتقال شود یا دالر ها زیاد شده آپارتمان ها زیاد شده پیسه های حرام است که بنام های مختلف خرچ شود غنی نه ادم است ونه سیاست دارد وعبدالله همچنان از هیچیزی خبرندارن چی ضرور باز کدام فابریکه کدام سرک یا کدام شفاخانه از او باقی نمانده چی افتخارات دارید مثل خودتان از هیچ شروع کرد وملییوننرشدید از عقل درست کار بگیرید صدافافیل نان ندارد نواد سوخت ندارد زمستان درپیش است 900 امیل شهید درماه گزشته دارید توجه بحال کنید ته به گزشته عقل سلیم دربدن سالم .

>>>   جاهلانه ترین عمل قرن!!!!

>>>   درکـنـدهار باید چه جنرال عبدالرزاک کوماندان تنظیمیه شود اوچه نشد ماخودش راه سپین بولدک بند میکنی

>>>   بسم الله خان الگوی از کلکلنی وحبیب استالفی است

>>>   دزد خودت هستی مکتب پشتونیزم خودخواه ساکت باشد

>>>   این موضوع به تاجکان ربطی ندارد این موضوع یک قریه درالسوالی کلکان است

>>>   جسد داود خان از سال 57 شناخته نمیشد اینها چگونه از نود سال پیش را تشخیص دادند که این جسد فلان است ؟؟

>>>   از دست این احمقها چقدر مردم به عضاب است از همه حق گبری کرده بودند حالا ار مدده ها شروع کردن این این مردم عقل خودرا از دست داده اند وطن درچی حال است این ها نو حزب قبر کنها جور میکنند از بعد حزب مرده شویها جور میکنند چی فابده دارد وچی فابده تا بحال که بالای قدرت بودید بمردم خود کردید غیر خاندا خود درچوکی های رشوت دار ودزدی مقرر کردید عقل نباشد جان درعضاب است ای کاش عقل.فروسی میبود .
مسافرجبری

>>>   قرآن کریم از فرهنگ جاهلیت خبر می دهد که عده ای را تکاثر و تفاخر به نابودی کشاند الهاکم التکاثر حتی زرتم المقابر. آنها هم به سراغ استخوان های پوسیده مردگان شان رفتند و به آنان افتخار کردند. مردم ما تازه به همان جا رسیده است و امام علی علیه السلام وضعیت این مردمان را در خطبه ای درنهج البلاغه این گونه بیان کرده اند.
شـگـفـتـا! چـه هـدف بـسـيـار دورى ؟ و چـه زيارت كنندگان غافلى ؟ و چه افتخار موهوم و رسـوائى ؟ به ياد استخوان پوسيده كسانى افتاده اند كه سالها است خاك شده اند، آنهم چـه يـادآورى ؟ بـا ايـن فـاصـله دور بـه يـاد كـسـانـى افتاده اند كه سودى به حالشان ندارند، آيا به محل نابودى پدران خويش افتخار مى كنند؟ و يا با شمردن تعداد مردگان و معدومين خود را بسيار مى شمرند؟ آنها خواهان بازگشت اجسادى هستند كه تار و پودشان از هم گسسته ، و حركاتشان به سكون مبدل شده .
اين اجساد پوسيده اگر مايه عبرت باشند سزاوارتر است تا موجب افتخار گردند!.
مظفر

>>>   مردم مرده پرست بی ...

>>>   از فامیدین که ای استخوانها ی کلکانی اس ؟

>>>   این ها همه نمایش اتفاق افگنی بین ملیت ها و اقوام افغانستان است .
کلکانی خود ضد تمدن و تجدد بود . خود بر علیه روشنفکر ترین شاهان افغانستان شورش کرد و تمام دستآورد های امان الله خان را به نابودی کشاند .
کلکانی فردی مثل ملا عمر است . همانطوریکه ملا عمر علیه آزادی و روشنگری و معارف و دموکراسی ایستاده شد و مردم را به دره و شلاق و چوب بست و مکاتب را سوزانید و تحصیلکرده ها را کشت و از وطن فراری داد ، کلکانی نیز پادشاه نوآور و متمدن را از افغانستان فراری داد .
وی یک رهزن بود نه چیز دیگر !
آی سران تاجیک ! این همه ایجاد بد بینی و نفاق بین مردم نیاندازید بگذارید این مردم به زخم های ناسور خود برساند . بی اتفاقی بس است

>>>   عجب کشور بهم درهم است این کشور در زمان قرن بیست نمی خورد باید ناوبد شود.
فرید

>>>   پناه برخدا
عاقبت مردم افغانستان را بخیر کند این یک نوع جاهلیت است
این عده افراد بیکار مانده است دست به نبش قبر گذشتکان خود افتاده است
کشوری کار نباشند همین است.

>>>   این همان قصه فکایی شد پدر قبر ها را باز میکرد و کفن اش را میکشید. پسر کفن را کشیده در کون مرده چوب میزد. از پدر نام اش بلند تر شد حالا نام کلکانی ګم شد ولی نام دزدان جدید رونما شد.

>>>   دزدان جسد دزد را به دوزدی در شب از خاک بیرون کردند بخاطریکه دزد کلکان از انها خوش شودکه به شیوه خودش وی را از خاک بیرون کردند مگر این مردمان ابله و نادان نمیفهمند که جسد دزد کلکانی در آن وقت نابود شده بود اصلا از او کدام چیزی باقی نبود که کسی او را دفن کند ونه کس این قدر جرات داشت که او را دفن کند آن زمان حکومت واقعاحکومت بود شار خربوزه نبود مانند حکومت های فعلی.
فهیم از کارته نو کابل

>>>   این چی قسم شاه بود که بدون تشریفات از طرف شب دزدانه دفن گردید و مقامات دولتی نه عبدالله و نه عطا محمد نور حضور نداشتند. جای شرم است

>>>   برای ملاعمر نیز باید یک قبر ساخته شود. بین قوانین حکومت بچۀ سقاو و ملاعمر کور هیچ تفاوتی وجود ندارد.

>>>   مقدار ریگ وسنک را دربین تابوت گذاشته دزدانه آوردند وزیرخاک کردند

>>>   پیکر امیر حبیب الله کلکانی به خاک سپرده شد.
این پیروزی بزرگ و تاریخی را برایتان تبریک میگویم.
از تمامیی مردمیکه دراین مراسم خود جوش شرکت کردند تشکر میکنیم. این یک انقلاب بزرگ تاریخی بود. امشب تاریخ رقم خورد و آخرین تلاش های قبیله گرایان کور دل بی نتیجه ماند. تبریک!

>>>   کارنیک وپسندیده است درجلسه بعدی برای نابودی قبرظاهرشاه ونادر غدار تصمیم میگیریم.
ع

>>>   زو ر شو رای نظار را کسی ندارد

>>>   شرم بزرگ برسرشانهای تاجیکان چه قدر افتضاح تاجیکان به این کارش خودرا بیشتر از قبل شرمنده و رسوا کرد و هیچ فرقی هم بحال کلهکانی نکرد بلکه رسوا تر از قبل شد
جوزجانی

>>>   زور شورای نظار را کسی ندارد
خوشبختی اینجا است که مردم افغانستان میفهند که بدون بادار 5فیصد افانستان را هم کنترل کرده نمیتوانی

>>>   شمایان که تابوت امیر خویش را با این بیرق سه رنگ پوشانیده اید آیا این را هم می دانید که حبیب الله کلکانی چقدر از این بیرق سه رنگ متنفر بود!؟
این بیرق سه رنگ در زمان امان الله خان طرح و به تصویب رسید که حبیب الله کلکانی پس از سقوط دادن حکومت امانیه این بیرق "سیاه، سرخ، سبز" را مغلی قرار داده و بیرق "سفید،سیاه،سرخ" را برگزید
پس اگر شما واقعا طرفداران حبیب الله کلکانی هستید، اندکی هم در مورد وی دانستن، بعنوان امیرتان برای شما فرض است. باید در مورد تاریخ وی بدانید و اگر می خواهید جسد امیر خوش را دوباره تدفین و به خاک بسپارید چرا روح وی را با پوشانیدن این بیرق سه رنگ می آزارید!؟

>>>   خدا میداند چقدر تشویش داشتند که حالا انتهار نشود!

>>>   توبه توبه درین وقت ها انسان پرستی زیاد شده خدا هدایت تان کند.
هارون
افغان

>>>   تمامی آنهای که به زبان دری و فارسی تکلم می کنند ازقدیم تاحالا فارسی وان گفته میشود. تاجیک یک قوم کوچک است که زمان اشغال تاجیکستان توسط روس ها مهاجرت کردند به سرزمین افغانستان که در آن زمان تمام آن مناطق به اسم قطغن یاد می شد موقع که ایندراین مناطق ساکن شدن اسم اینجا را گذاشتن بدخشان اصلا ربطی ندارد بهفارسی زبانان افغانستان

>>>   کار پشتون بجا یی رسیده که میخواهد بین فارسی زبانان کشور بر سر لفظ تاجیک دعوا بیندازد و بر هدف شوم خود نظر اراجیف نویسد

>>>   این پیروزی بزرگ و تاریخی بعد از 89 سال را برای تمام دزدان شمال وجبهه شمال تبریک میگویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است