با اختلاف رهبران، کشور را وحشت فرا گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۵/۶/۱۰ کد خبر: 120467 منبع: پرینت

نمایندگان مجلس و آگاهان سیاسی اختلافات میان رهبران و عدم رسیدگی به اوضاع کشور را عامل ناامنی ها و انتحارهای پایتخت و در کل افغانستان می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، جمشید پایمرد، تحیلیگر سیاسی گفت: ایجاد حکومت دو سره و دو رهبر ، خلاف تمام قوانین بین المللی و خلاف تمام نظام های دولتی است که در جهان است و خلاف قانون اساسی افغانستان است.

وی افزود: ایجاد حکومت وحدت ملی، به نفاق میان مردم دامن زد و مردم را به دو سمت و دو قطب مخالف کشاند. پس از دوسال رییس جمهور و رییس اجرایی همچنان در مخالفت باهم قرار دارند و هیچ توافقی بین آنها بوجود نیامد و هنوز هم روی مسایل اساسی چالش هایی وجود دارد.

پایمرد گفت: در نتیجه چالش های این دو قدرت است که تمام این وطن با مشکلات مواجه شده است، ناامن شده است و دهشت و وحشت آن را فراگرفته است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این همان پایمرد است که درزمان حکومت کارمل منشی کمیته ولایتی کندوز بود ازینکه در ولایت کندوز از کذشتها تعداد زیاد از خلقها بودباش داشتند این نامردبه خاطر نابودی خلقی ها با اشرار کندوز در راس حزب اسلامی به توافق رسید وشهر کندوز رابه اشرار تسلیم کرد اشرار با قصاوت تمام اطفال خلقیها رانیزبه قتل رساندند وکارمل خاین این بیخ مرد را بدون محاکمه درکابل بحیث منشی ناحیه نهم حزبی توظیف کرد که بجز ...و ...گری کاری دیگری نه داشت
گیلانی

>>>   جناب پایمرد اینها از اختلاف و تفرقه نفع شخصی دارد چنین کاری فقط مشوش کردن ذهن مردم است بس. اینها به نفع شخصی خود رسیده و می رسد. شما نگاه کنید اگر تقلب انتخابات به وجود نمی آمد اینها رئیس جمهور و رئیس اجرایی نمیشدند. میلیارد ها دالر را کی به جبی اینها می انداختند.

>>>   زور کاکا است که انگور در تاک ها است فرمان به خاک سپاری صادر شد ولی به زور کاکا و صدای ملت
از محترم استادعطا محمد نور یگانه رهبر تاجیکان سپاسگذار استیم که از دیشب بالای داکتر عبدالله فشار وارد کرد تا امروز فرمان به خاک سپاری پیکر حبیب الله کلکانی را صادر نماید و به خواست مردم لبیک بگوید.

>>>   هموطن، همتبار، همدرد، همگام!
خوابی یا بیدار؟ هیچ می دانی که امشب آبستن فرداست- فردایی که هرچه در آن هست و خواهد بود، دیگرگونه خواهد شد؟
کابل امشب فرزند و فرزندان عیارش را بازیافته است تا با "اعزاز" در آغوشش بکشد.
فردا رنگ دیگری خواهد داشت.
فردایت مبارکت باد!

>>>   لطفا شريك سازيد و در بزرگترين روز تاريخي اشتراك كنيد...فردا تاريخ ساخته ميشود

>>>   همان ادمک که خودرا گیلانی نویشته وهر گوه ایکه خواسته بخوره خورده تاریخ را فراموش کرده که کدام زمان بود که کهندژ بسقوط مواجه شد وحزب گلبیدین از محتلفین کی ها بود .با اینکه از پای مرد دفاع نمیکنم ومورد تایید بسیاری ها قرار ندارد تذر میدهم که اگر اطلاع درست ندارید بهتر است خاموش باشی امینی جان . ر-ن
سیدنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است