استفاده از کد 91 در هزینه های نا معلوم ارگ (سند)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۶/۱۰ کد خبر: 120465 منبع: پرینت

ارگ برای ادامه صلاحيت زدايى ها از وزارت خانه ها و رياست هاى مستقل، تشكيلات 151 نفرى را در چوكات رياست جمهورى به رهبرى نادر نادرى ايجاد كرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، برنامه اين است كه با معرفى نادر نادرى به عنوان رييس كميسيون اصلاحات ادارى و خدمات ملكى، تمامى برنامه هاى استخدام و توظيف كارمندان از فیلتر همين تشكيلات اپارتايدى داخل ارگ بگذرد.

نكته مهم در مصرف پولى است كه بنام (پول مستوره) به مبلغ (33500 افغانى) براى مصارف ماهانه اين تشكيل درنظر گرفته شده است.

آگاهان مى دانند كه پول مستوره و نحوه مصرف آن شبيه همان پول هاى اوپراتيفى نهادهاى امنيتى كشور است كه مصرف آن در چوكات يك اداره ملكى غير متعارف و نامشروع به نظر مى رسد، معلوم مى شود كه اين بخش هزینه مالی به مقاصد خاصى به مصرف مى رسد.

اسناد نشان مى دهد كه مجموع كل هزینه براى سال 95 به دفتر نادرى 94 میليون و 289 هزار و 980 افغانى، يعنى نزديك 100 میليون افغانى مى شود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


آپارتایدی پول استبدادی ارگ اشرف غنی

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   والله به بالله اگراین این وطن چنین رقم جورشود ... به اشرف غنی بااین حکومت اش.
ع

>>>   335000 تقسیم 151 مساویست به 2218 افغانی !

>>>   تاریخ اجرا هم از 21 حمل 1395 است درصورتیکه نادری یک ماه پیش تعیین شده بودحالا پنجماه گذشته راهم میگیرند براستی که برضد فساد مبارزه میکنند!!!

>>>   اصلاْ ایجاد چنین دفتری نیاز نبوده و مصرف بیهوده از بودیجه عامه میباشد. معلوم است که این تشکیلات بخاطر پیش بردن برنامه های شخصی و گروهی غنی است و فساد آشکار است.

>>>   چرا غنی نویسنده ی خارجی را بچه ی خر گفته بود؟
دلیلیکه غنی امو نفری خارجی را در یک ویدیو "بچه خر" گفته بود - تصادفی پیدا کردم.
آن شخص "جان استیوارد" نام دارد و با مطالعه تاریخ اوغانستان در کتاب خود "آتش در اوغانستان" راجع به حبیب الله کله کانی گفته است:
"او رابینوهدِ هندوکش - افسر قابل اعتماد و شجاع - تعلیم یافتع نظامی - رهبر خوب - شخصیت با تقوا - و غریب نواز بود."
این بیناموس های تاریخ عادت دارند "دیگران" را که به قبیله تعلق نداشته باشند "بچه خر" و یا "بچه سقاو" و ... میگویند.
در آخر ویدیو مشاهده کنید من رفتم که راجع به جان استیوارد کمی معلومات پیدا کنم. این بچه خر به کدام حق راجع به دشمنان اعلی حضرات وطن فروش ابراز نظر کرده؟
از این به بعد هیج کس حق ندارد راجع به اوغانستان کتاب نوشته کند.
مر دوی اوبه
عکس از میرویس سوسیال

>>>   هر کجا مرز کشدند شما پًل بزنین ...
اگر ما خواسته باشیم این مرز‌های ساخت روس و انگلیس را برداشته میتوانیم ، چون ما همتبار و هم خون و هم میهن بودیم و هستیم ، زبان پارسی ،نو روز ، مهرگان ، جشن بهمنماه ، شب چله ، ( یلدا ) و... اینها ما را وصل میسازد . مرز‌ها را نادیده بپندارید و هم دیگر را می‌‌میهن بخوانید . کم از کم از أروپایی‌ها و عرب‌ها بیاموزم که اتحادیه دارند ولی‌ ما هیچ چیزی ندادریم برای وصل شدن ... باید اتحادیه پارسی زبان‌ها بسازیم و آغازش باید ‌یک تلویزون مشترک داشته باشیم ...

>>>   مصطفی مستور مسئول بودجه مستور وزارت مالیه وهم مشاور مستور رئیس اجرائیه

>>>   حبیب‌الله مثل ملک بیسواد بود و اما خدمت زیر پرچم را از ۱۹۲۰ در «قطعه نمونه» اردو انجام داده بود. حبیب‌الله مرد گندم‌گون تنومند و میانه قامت بود که ریش ... داشت. گفته میشد که او در ایام خدمت عسکری گاهی به دزدی هم می‌پرداخت، و وقتی بهمین نام در حکومت محلی کوهدامن یک دوره حبس را طی کرده بود. در ۱۹۲۴ هنگام اغتشاش پکتیا او در ذیل عساکر احتیاط مجددا جلب و تحت‌السلاح شده و در محاذ پاکتیا سوق گردید، و بعد از فتح دولت به جلال آباد برگشت، و رفقای عسکری خود را که بجرم کوچکی محبوس شده بودند، از محبس فرار داد، و خود بکابل آمد. او هنگام عودت به کلکان در دشت «قلعه حاجی» با یکدسته کوچک برخورد که میخواستند تفنگ او را بزور بگیرند، اما او یکنفر از متجاوزین را بکشت و تفنگش را بگرفت و بقیه را فراری ساخت. حبیب‌الله خود به وزارت حربیه آمده تفنگ مقتول را تحویل و قضیه را شرح داد، وزارت حربیه قضیه را تعقیب قانونی نکرد و حبیب‌الله مرخص شد و در کاپیسا دسته از دزدان تشکیل کرد و خود در راس دسته قرار گرفت. ازین بعد در کاپیسا و پروان قضایای سرقت رخ داد و حکومت به تعقیب پرداخت، و از همین وقت عملیات عادی دزدی به یک توطئه سیاسی مبدل گردید.

>>>   اين حرف ها جعل تاريخ است
زير نام اوغانستان زندگي پشترفته وجود نخواهد داش ت امروز را تماشا كن و حقيقت را درياب .درود عزيز

>>>   كاش ؛ منطقى مى بود تا جاهليت را تعريف و بعد مقايسه مى كرديم كه درخت جاهليت را در افغانستان كى ها سال هاى سال است .. آبيارى مي كنند.

>>>   كافيست تاجيك ها فرزندان خود را از جبهات نبرد بر ضد تروريزم فرابخوانند؛ اونوقت خواهيد ديد كه در يك ماه طالب و داعش افغانستان را اشغال خواهند كرد يا نه !
در حاليكه نوادگان امير حبيب الله خان كلكاني هم اكنون در وجب وجبِ اين سرزمين از نواميس ملي اين كشور در ٣٤ولايت در برابر تروريزم و داعش دفاع مينمايند؛ عده يي خاين.... هنوزهم نميگذارند پدركلان اين مدافعين راستين كشور، به خاك سپرده شود.

>>>   کابل از کابل از کابلیان است
نه از بابر وظاهر ونادر غدار دوستم متوجه باشد که با تاجیک ها افتیدن بمفاادش نیست دوستم بگذارد که فاشیزم باما رو دررو شود نمد مقابل تبر نشود ملیت ازبیک توجه کنند

>>>   باید 30 فیصد جنرال صاحب دوستم صلاحیت استفاده ازین کودرا داشته باشد

>>>   بیتفاوتی تاجیکان نظاره گردرمقابل هویت وتاریخ خویش، همسان باتفکرفاشیزم درنده است »
برای آنعده سبکسران وتفاله شده های این سرزمین که چه درغرب وچه هم دردرون کشورلمیده اند وبعداز صرف قهوهُ ویاچای بد شان هم نمی آید قلم وقدم غیرعقلانی بزنند وگاه وناگاهی میخواهند نشان بدهند وبه دیگران اثبات کنند که گویا آدم باسوادی هستند ویا حداقل زنده اند وگاهی هم همچون خزنده ها دندان میگزند و حاکم وقاضی هویت دیگران میشوند ودرضمن به آنعده هم هویت وهمتباران تاجیک نظاره گروبی تفاوت که درمقابل سرنوشت تاریخ خویش بیتفاوت اند وبضی اوقات تمرین گویا انسان های مدرن را مینمایند خطاب میکنم :
نه فاشیسان قبیله پرست بی فرهنگ نادری ومومندی ونه هم دلقکان خودفروخته همتباران تاجیک هرگزنمیتوانند دیگر موج عدالتخواهی را بگیرند ویاآنرا خفه کنند ، بنآ ازاین زیاد تر خودرا بی آبرونسازید ...باورداشته باشید ممکن است چند لحظه برای تان کف معنی داری بزنند ولی عاقبش بررسوای تان تمام خواهد شد. برای اینکه درک ماجرای تلخ تاریخ درمورد شاه حبیب الله کلکانی کارهرسبکسرحراف موسمی ویاهم یک فاشیست متعصب کوچی نبوده ونیست.

>>>   اصلا موضوع امیر حبیب الله کلکانی با موضوع پول اوپراتیفی ریاست جمهوری ربطی ندارد ولی یکتعداد اراجیف گویان متعصب و فاشیستان قبیله پرست فقط وفقط قصه کرم پیله را یاد دارند ، بالای هرموضوع که بحث شود ، قصه کرم پیله را شروع میکنند ، حبیب الله بی سواد بود ولی غیروابسته بود ، عیار بود ، جوانمرد بود که حتی دشمنانش را بخشید ، و مانند اسلاف شما وابسته به استعمار انگلیس ، روس و امریکا نبود ، به زور بازوان پرتوان خود و پشتیبانی مردم قدرت را تصاحب کرد ، ولی پای بوسی انگلیس را مانند نادر غدار ننمود .
کابلی

>>>   نظریات مختلف که در باره حبیب اله کلکانی بیدون اګاهی تاریخی ارایه میګردد درست نمیباشد خواهشمندیم تاریخ بنام(نګاهی به عهد سلطنت امانی) که اغای سید رسول ترتیب نموده مطالعه کنید که شکوک همه تان رفع ګردد. با احترام
ححح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است