فصل دانشجوكشي آغاز شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۵/۶/۶ کد خبر: 120184 منبع: پرینت

شاید ھدف بعدی ما باشیم!

فصلِ دانشجوكشي آغاز شده است. دانش آموختگانِ نظامي را در ميدان وردك به خاك و خون كشيدند. اكثريتِ قربانيانِ جنبش روشنايي، دانشجو بودند. در جديدترين عملياتِ ترور، دشمنان فن و دانايي دانشجويانِ دانشگاهِ آمريكايي را به تير بستند در حاليكه مديران ترور هر روز طرح هاي نو براي نابودي مردم مي ريزند، دولت هيچ طرحي براي مقابله ندارد.

مراجع اجتماعي و مراكزِ توليد آگاهيِ ضرورتِ ترور نيز به شدت فعال اند. مساجد و مراكز ديني به شمول بخش هاي شرعياتِ دانشگاه ها، همدست دستگاه توليد ترور اند و شايعه هايي را در مورد بي بند و باري هاي خانوادگي و اخلاقي پخش كرده و مردم را از نو شدن مي ترسانند.

در اعماقِ عقب ماندگي سقوط كرده ايم. سرعت تغيير و دگرگوني و نو شدنِ جوامع ديگر عقب ماندگي ما را عميق تر مي كند. فاصله ها و شكاف ها را زيادتر.

در عصري كه جوامع انساني، به دانشجو بعنوان سرمايه انساني نگاه مي كنند، ما نا انسان وار در پي كشتنِ دانشجويان و دانش آموزان هستيم. در هر صورت، طرح حمله به دانشگاه ها و مراكز علمي، طرح خطرناك است و كشتنِ دانشجويان، كشتنِ آرزوها، اميدها و روياهايِ جامعه.

احمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چیزی که بسیار نکته جالب در این قتلها اینست که دو لت و امنیت به مجرد اینکه حادثه اتفاق می افتد اعلام می کنند که ما از وقوع حادثه با خبر بودیم خوب ع و غ چرا پیشگیری نکردید و نمی کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است