اختلافات دو رهبر حکومت حل شدنی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۷    ۱۳۹۵/۶/۴ کد خبر: 120138 منبع: پرینت

اختلافات میان دو رهبر حکومت وحدت ملی ادامه یافته و این موضوع از نظر بسیاری ها عامل آشفتگی های افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، بسم الله شیر، رییس حزب وفاق ملی گفت: هرچقدر که رهبران حکومت باهم به گفتگو بنشینند و صحبت کنند اختلافات آنها حل ناشدنی است. دوسال می گذرد و آنها هنوز اختلافات خود را حل نکرده اند چه برسد به کار.

وی افزود: بارها از رسانه ها صدا کرده ام که این دو رهبر باید استعفا بدهند و انتخاباتی دیگر برگزار شود و طبق قانون اساسی حکومتی خوب داشته باشیم.

شیر، گفت: کشمکش های این دو رهبر، آسیبی برای خودشان ندارد فقط برای مردم است که آسیب می رساند. جوان ها هستند که بیکار می مانند، معتاد می شوند، مهاجر و آواره می شوند. پس مردم باید برخیزند و علیه این دو رهبر قیام کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من استغاثه می کنم که دره ها وسنکها، سیراب از خون انسان شده اند، خاک این سرزمین انبار ازآتش وباروت است، مرزبانان تبار می سازند و قبیله وقوم، مرز بندان ایدولوژی و نژاد می آفرینند ومرز شکنان فریاد بر می دارند که انسان محکوم به زیستن درین جهان است، ناگزیر با حجم تنش باید دریک نقطه زمین بیایستد و زندگی کند، نمی شود از کره خاکی بیرونش افگند ویا درفراسوی مرزهای ابدیت تبعیدش کرد و خاک را به نام بابا ی یک قوم وقبیله سجل کرد و گفت " دا زمونژ بابا وطن! " کدام بابا؟ کدام وطن ؟ کدام خاک؟ ،خاکی که چون میراث بابا هرروز خرید وفروش می شود؟ وطنی که پراز ماین ها وپرازگودالهای سگنسار زنان است؟ خاکی که پرازگورهای بی نام ونشان، پرازاجساد جوانانیست که هنگام حکومت کمونیست ها در پولیگون های پلچرخی زنده زنده زیر خاک شدند؟ و با آمدن امریکا و طالبان (سپاه اسلامی ناتو ) روز صدها انسان با انتحار و انفجار نقش خیابان های شهر می شوند و خاکی که پر است از تن ظریف و نا شگفته کودکانی که هر روز قربانی جنگ های ابرقدرت ها می شوند، وطنی که پراز پیکر خشمگین زنان خود به آتش کشیده یی است که با قلب سوخته زیر خاک خفته اند، وطنی که پر از سنگر های سرد وخموش دیروز وسنگر های گرم و خونین امروز وفردا است، خاکی که پرازکشتزارهای افیون برای تباهی بشریت است، خاکی که پراست از سلاح بدوشان مافیای جهان ؟ وخاکی که آبستن فلسطین دیگری است در بستر زمان؟

>>>   اکبر اندرابی؛ قوماندانی که هیچ کس او را نمیشناخت او در هشت سال گذشته در بسیاری از حملات خطرناک در مقابل دشمن سینه سپر کرد و در عملیات های گوناگون و در نابودی تروریست ها در هوتل انترکانتیننتال، هوتل سرینا، کابل بانک، میدان هوایی کابل، وزارت عدلیه، پشتنی بانک، کمیسیون انتخابات، چهارراهی عبدالحق و ده ها حمله دیگر نقش اساسی داشت و... اما هیچگاهی او مشهور نشد، جایزه نگرفت، مدال بر گردنش آویخته نشد، برایش رهبری یا وزیری خانه و موتر و دالر نداد و هیچ رسانه ای با او برای تمام جانفشانی هایش مصاحبه نکرد. اکبر اندرابی جان بسیاری از محصلان پوهنتون امریکایی را از چنگال تروریستان نجات داد، او چشم در چشم دشمن جنگید و تا آخرین قطرۀ خونش از مبارزه دست نکشید. قوماندان با بیست گلوله بر بدنش ایستاده افتاد، آخرین نگاهش نجات فرزندان این سرزمین از دست هیولاهای ضد دانایی بود، برای نجات نسلی که آیندۀ افغانستان را خواهند ساخت.
او یک سرباز واقعی این سرزمین بود، نه گلایه ای داشت و نه توقعی، تمام زندگی اش نجات جان هموطنانش را تشکیل داده بود، او رفت به دنیای دیگر، دنیایی که او میدانست زمانی آنجا خواهد رفت و از خدایش پاداش تمام خدمات صادقانه اش را خواهد گرفت.

>>>   وقت حل میشود که هر دو درداخل ارگ مثل داکتر نجیب اعدام شوند اورا دشمنان پاکستانی دال خور کرد کشت انشاءالله این دوخاین را مردم خود شهر کابل میکشت (به تنگ اید به جنگ اید ) حالا حوصله مردم بهسر رسیده واین خاین ها رها کردنی نیست این چوکی هارا انشاءالله انقریب شاید این واقعه خواهید بودید که حتی لباس خودرا هم گرفته نتوانند .
م ی

>>>   غنی و امنیت همه به مردم دروغ می گویند دشمن اصلی مردم واقعن ارک نشینان است .

>>>   مردم ما باید چنانکه به مکناتن حمله کردند باین دوخاینین حمله کنند وانتقام هزاران شهید را ازآنها بگیرند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است