اختلاف رهبران وحدت ملی و تاثیرات منفی آن بر امنیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۵    ۱۳۹۵/۶/۱ کد خبر: 119932 منبع: پرینت

در حال حاضر بسیاری از ولایات کشور درگیر جنگ با مخالفان است. در همین حال اختلاف میان رهبران حکومت وحدت ملی نیز شدت پیدا کرده است.

حال سوالی که مطرح می شود این است که تنش ها میان رهبران به چه میزان در روند مبارزه علیه مخالفان مسلح تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) آگاهان معتقدند: اگر این اختلافات به زودی حل نشود احتمال سوء استفاده طالبان از این شرایط کشور نیز شدت پیدا می کند.

محقق معاون ریاست اجرایی می گوید: اختلافات سیاسی تاثیر مخربی بر وضعیت امنیتی کشور خواهد گذاشت و بی شک که برخی اتفاقات تلخ نشات گرفته از همین اختلافات است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عدالت غنی همینگونه است... چرا آنجا ها آرام است؟ باید «تعادل» برقرار گردد...

>>>   یک جواب دندان شکن و منطقی.
شخص نادانى نوشته بود كه امير حبيب الله كلكانى يك رهزن بود. جوابم اين بود كه اگر اميرحبيب الله كلكانى فرصت ميافت و دامنه رهزنى هارا به دهلى ميكشاند امروز بنام يك فاتح و بابا ياد ميشد. تفاوتى كه حبيب الله كلكانى با ديگر رهزنان زمامدار دارد بصورت خلاصه قرار ذيل است:
- حبيب الله نفر خدمتى دربار صفوى را نكرده و به گرگين خان دختر نفرستاده
- حبيب الله نفر خدمت و حاضرباش لشكريان نادرافشار نبوده و همراى لشكر افشار را در حمله به قندهار نكرده و شاهد تجاوز ايرانى ها بالاى هموطنان قندهاريش نبوده است.
- حبيب الله با حمله لشكر انگليس به قدرت نرسيده
- پدران حبيب الله مقلب به سقاو بودند و وى مربوط خانواده ال يحى طلايى نيست كه پدرانش پيشاور را به انگريز فروخته باشند و خود وى ديره دون زاده باشد.
- امير حبيب الله كلكانى معاهده گندمك را امضا نكرده است.
- امير حبيب الله معاهده ديورند را امضا نكرده است
- پدران حبيب الله سقاوان پاك دامن بودند و حرمسرا نداشتند كه ان عده از زنان حرمسراى شان كه ماه ها براى همخواب شدن با ولينعمت شان در ويتنگ لست قرار ميداشتند مجبور شوند تا براى اطفاى هوس هاى جنسى خود با غلامان دربار خود بياميزند و حرامزادگانى را به دنيا اورند كه بعدا براى اشغال تاج و تخت از هر پستى و بيناموسى خود دارى نكنند
- امير حبيب الله هرگز دستش به خون پدر، فرزند، برادر، كاكا و بچه كاكايش الوده نيست.
- امير حبيب الله يك مسلمان معتقد به قران بود و تعهد در قران را باور كرده به كابل امد و طرف ديگر يك غدار بود كه على الرغم تهعد در قران وى را به شهادت رسانيد.
وغيره ده ها مورد ديگر

>>>   محقیق می گوید تاثیر دارد مگر عبدالله می گوید هچ تاثیر ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است