برداشت آزاد: نمایی از دانشگاه افغان_سوییس (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۵/۶/۱ کد خبر: 119909 منبع: پرینت

قابل توجه وزارت تحصیلات عالی و شهرداری کابل

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608220706134107.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قابل تعجب نیست بخاطریکه تمام افغانستان از همین کثافات پر است تا که فساد از ادارات افغانستان دور نشود چنین چیزی قابل تشویش نیست زیرا در شاروالی تمام اشخاص مفسد و بی سواد وجود دارد ...... آدم بیخی در افغانستان دیوانه میشود.

>>>   تربیه فاکولته همین باشدشاگردفاکولته چیست ؟
وطندار

>>>   نا گفته نماند درینجا شفاخانه افغان سویس نیز است با چند نفر نرس بنام داکتر چه وقت این وزارت صحت عامه از کمیشن کاری و اخاذی از شفاخانه های شخصی دست بر میدارد و از مجرای قانونی اقدامات مینماید بخداوند قسم که درین شفاخانه یک خانم که معلوم نیست نرسنگ را خوانده یا فالوکته را با دختر 14 ساله اش با وظیفه نرس در بخش ولادی نسایی کار میکند که الف در جگرش نیست من خودم از مجبوریت مریض را به آن شفاخانه بردم از تعجب شاخ در آوردم همچنان شفاخانه جلدی داکتر احمد زی را بیائید ببینید مرکز فساد داکتران نرس ها و خدمه ها - یک دواخانه باید از دواخانه دیگر 20 متر فاصله داشته باشد دواخانه ااحمد زی در داخل کلنیک که بلاک های رهایشی است میباشد به لحاظ خدا صحت عامه از خواب غفلت بیرون و از مجرای قانون اجراات نماید اگر نمی نماید خداوند کارمندان بلند رتبه صحت عامه را به مرض سرطان و لا علاج دچار نماید .

>>>   کدام جای نگرانی نیست. تا هنوز 2 سال نیست که با امریکا پیمان امضا شده. امریکا تا 2020 و اگر نشد تا 2050 و صد فیصد تا 2100 افغانستان ره پاریس می کند!!!
خوشخیال خان ملنگ !

>>>   سرای طب معالجوی از کدام پیسه داری بیسواد است.
ه ن

>>>   مـه هـــــــــرقــــــدر فکر کردم درین تصویر چیزی غیرعادی ندیدم !
ر

>>>   چرا مالک این تعمیر مقابل تعمیر خودرا کانکریت نکرده انتظار شهرداری باشد تا برایش مقابل تعمیرش را پخته کاری کند ؟

>>>   از نام سویس سو استفاده میکنند

>>>   توجه جدی به دانشگاه افغان سویس :کاملآ شرم آور است که مقابل یک دانشگاه ونزدیک به شفاخانه چنین وضعیت را داشته باشد مسئولین دانشگاه مکلفیت دارند که در پاکی وصفائی پیش روی دانشگاه توجه جدی داشته باشند که نمایش آن معرف فرهنگ دانشگاه نباشد
ع-ب کابل

>>>   دانشگاه یا پوهنتون ها همچنان شفاخانه ها همه بخاطر جمع آوری ایجاد میشوند نه نظافت دارند و نظم اداره درست.
هارون
افغان

>>>   چون ما مسلمان هستیم ودر اسلام نظافت جز ایمان است به همین دلیل درحصه نظافت زیاد توجه کرده اند!
کافران که مسلمان نیستند همه خانه وکوچه وشهر شان بی نظافت است

>>>   دوستان عزیز چیزی بنام شفاخانه افغان سویس نیست فقط یک خانواده در سویس ان را در انحصار گرفته و نام نهاده و دوا ها را خیرات جمع میکند و انجا میفروشد . اصلا یک کلاهبرداری است من از اصل و فصلش خبر استم
خیر الله رضایی

>>>   سلام دوستان،
تا جاییکه من خبر دارم بودجه اعمار همین سرک در وقت شاروال نواندیش (کهنه پیخ) جیف و میل گردیده بود . همین چند هوتل ها تصمیم گرفته بودند که سرک را از بودجه شخصی خود اعمار نمایند. متأسفانه از طرف همین شهردار نا اهل گفته شده بود بودجه را به ریاست شهرداری تسلیم نماید. خود دولت اقدام باه اعمارش میکند . ازاینکه همه اگاه بودند که بودجه دولتی نوش جان شده و هیچ کدام پیگیری صوورت نگرفت این پول شخصی را به بسیار ساده گی حیف و میل مینمایند. از همین لحاظ سرک بی سرنوشت مانده است. و حالا خواهش میکنم که مالکین همین چند مراکز تجارتی اعم از شفاحانه ها ، مؤسسات تحصیلی و هوتل با اعمار نمودن سرک یک همکاری دلسوزانه به ملت نمایند . اجر اخرت را بدست اورند . تشکر ازاینکه به دست نشر میسپارید .

>>>   پیش روز تنظیف شاروالی همین حالت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است