سازمان ملل بزرگ‌ترین خریدار کالاهای صهیونیستی
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۸    ۱۳۹۵/۶/۱ کد خبر: 119888 منبع: پرینت

میزان خرید کالاهای اسراییلی توسط نهادهای سازمان ملل در سال گذشته به میزان 100 درصد افزایش یافت.

کانال دو تلویزیون اسراییل ضمن اشاره به این مطلب، افزود که میزان خرید سازمان ملل از اسراییل در سال گذشته به 91 میلیون و 800 هزار دالر آمریکا رسید و این رقم نشانگر افزایش 100 درصدی میزان خرید این سازمان از رژیم اشغالگر قدس نسبت به سال های 2014 و 2013 است.

این منبع صهیونیستی اعلام کرد که سازمان ملل در سال 2014 میلادی 69 میلیون و 800 هزار دالر از اسراییل کالا خریداری کرد.

این منبع تصریح کرد که میزان خرید سالیانه سازمان ملل از کشورهای جهان به 15 میلیارد دالر می رسد. بخش اعظم کالاهای اسراییلی که نهادهای وابسته به سازمان ملل اقدام به خرید آن می کنند به حوزه های درمانی، فن آوری پیشرفته، سیستم های ارتباطی و حمل و نقل مربوط می شود.
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد که اقدام سازمان ملل به خرید گسترده کالاهای اسراییل موجب رونق اقتصادی اسراییل می شود.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که دامنه تحریم اسراییل در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و علمی و غیره در قاره اروپا روز به روز گسترش می یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش جهانی تحریم اسرائیل از آغاز فعالیتش تاکنون موفقیت زیادی را در زمینه بایکوت اسراییل رقم زده است و همین مساله سران تل آویو را به شدت نگران کرده است، لذا به انحای مختلف می کوشند جلوی فعالیت های این جنبش را بگیرند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است