جایگاه افراد در بدل پول و رشوت در وزارت داخله
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119812 منبع: پرینت

فرمانده پولیس غزنی از فساد در وزارت داخله خبر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جنرال امین الله امرخیل، فرمانده پولیس ولایت غزنی مقرری ها و ترفیعات اخیر در وزارت داخله را نا عادلانه خواند و گفت: در وزات داخله افسرانی ترفیع می یابند که یا با مقام های بالا در این وزارت در ارتباط باشند، پیوندهای حزبی و سیاسی دارند و معاملات پولی انجام می دهند.

این فرمانده پولیس می گوید: افرادی هستند که طی 15 سال گذشته حتی یک ترفیع را هم نداشته اند در حالیکه شماری از افراد در یکسال دو ترفیع جنرالی داده شده است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاملا درست است تا جای که من اطلاع دارم افراد را میشناسم که در طول 6 سال میشود از اکادمی پولیس فارغ شده اند و حالا به رتبه دگروالی رسیده اند و افراد را هم میشناسم که مدت ها میشود که هیچ بست ندارد و ترفیع شان قابل اجرا نمیباشد. آیا همین عدالت است ؟ آیا اولاد غریب در جنگ برود و واسطه دار ترفیع نمایید و با موتر های مفشن چکر بزند ؟

>>>   جندال صاحب امرخیل شما نزد مردم افغانستان رتبه ستر جندالی دارید بگزار جندالان بیسواد وتنظیمی تا به کی خواهند ماند

>>>   جهادکردحال نوبت حاصل است .
وطندار

>>>   من مثال زنده برای شما مینویسم در ریاست کشف وزارت دفاع پسر ریس کشف رتبه دگرمن داماد وپسر معاون اول ریاست کشف به رتبه جگرن به مناسبت 28 اسد در خانه های خود نشسته ترفیع فوق العاده می نمایند جان جنرال امرخیل در دفاع از وطن برامد بابا غنی وعده سپرده بود با جنرالان خودم مصاحبه میکنم

>>>   بلی واقعیت است جناب امرخیل صاحب و من کسانی را سراغ دارم که شش سال میشود از اکادمی پولیس فارغ شده اند و اکنون سمونوال و یا هم برید جنرال است نمیدان آقا عنی رییس جمهور چی قسم به این ها رتبه جنرالی داده است، او خو در اولین بیانیه اش که بحیث رییس کشور حلف یاد میکرد گفت که من از هریک افسری که به درپست جنرالی ویا به رتبه جنرالی نایل آید من شخضا با ایشان یک ساعت مصاحبه میکنم اگر لیاقت داشت برایش رتبه جنرالی میدهم ویا در پست جنرالی انرا مقرر میکنم اما نمیدانم که از این افراد که در 28 اسد که تعداد شان بیش از 80 نفر میشود چطور رییس جمهور امتحان گرفته خلاصه بیچاره در میدان جنگ جان میدهد و آدم فیدال و صاحب قدرت ترفیع میگیرد وجنرال میشود این چی حال است

>>>   در راس هــــراداره که از شروفساد باشد درانجا فساد جایز است حالا این نرس جای بسم الله خان را گرفته همانگونه خدمت میکند که او وایوب سالنگی کــــــــــــردند

>>>   در چنین وضعی، جای تعجب نیست که طالبان در حال پیشرقت اند.
کامل هراتی

>>>   تفاوت از کجا تا کجا
سهم تاجیک ها در دفاع از کشور 85 درصد اما امتیاز از قدرت 12 درصد!
قتل بچه ی شمالی بزرگ، بغلان، بدخشان و تخار در جنگ و دفاع از کشور برامد ولی امتیاز 85 در صدی در قدرت از آن کسانیست که در طول تاریخ جز جفا به این خاک، کاری نکرده اند.
طغیان ظفری

>>>   چرا افغانستان از زمان های بسیار قدیم به این شکل است که واسطه دار و پول دار همیشه پیشرفت میکند و بی واسطه و غریب همیشه در جنگ است و باید کشته شود حالا شما میتوانید از بزرگان فامیل خود پرسان کنید که در زمان ظاهر شاه داوود خان ترکی ببرک کارمل حامد کرزی ..... و غیره اشخاص و افراد که بالای قدرت بودند فعلا که بیبینید پسر ، دختر ، نواسه ، پسر کاکا و غیره آنها بالای قدرت هستند اگر در زمان ظاهر شاه یک افسر که واسطه نمیداشت و یا بی وجدان نمیبود زود تر به تقاعد سوق میشد و از کار اخراج میشد آیا همین عدالت است .
ریس جمهور غنی در روز تحلیف گفت که اگر من عدالت را تامین نساختم من را مردم مجازات نماید اگر شما بیبینید 90 فیصد وزارت خانه ها اشخاص غیر مسلکی و حتی بی سواد هستند.
تشکر

>>>   راست میگوید در وزارت دفاع هم چنین ترفبعات احراشده کسانیکه واسط ویا زور داربودن در یک سال دو بار ترفیع نمودن

>>>   افسوس به این بی کیفایت ها که به هیچ وعده شان وفاننموده اند ولی عمرشان کوتاه است کسانی رادروزارت دفاع سراغ درام که مدت بیست وپنچ سال است که دگرمن وجگرن وتورن اندولی بست ها وترفیعات ازروی روابط وواسطه است نه تعین بست می شوند ونه هم ترفیع شان اجرامی شود جناب غنی صاحب ازطیق تلویزیون ملی و مطبوعات اعلان کردکه هرافسرکه مدت 5 سال رادریک بست ایفای وظیفه نموده باشد یک ترفیع شان بدون بست اجراگردد متساسفانه دزدان وشریکان چوروچپاول واستفاده جویان بخودشان واقارب شان که روی جبه راندیده اند دریک سال دوترفیع رااجرانموده اند چه شد ان وعده های دروغین شما افسوس به این ملت فریب خورده که همیشه فریب شما فاسدین رامی خورند . بی واسط


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است