قدرت نمایی ملاها و جنرالان در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119791 منبع: پرینت

يك تعداد از حاميان و نزديكان ع و غ، روز به روز زندگى را بالاى مردم تنگ مي كنند.

شهر كابل از جنرال جرات، ملا تره خیل، زمرى پيكان، الله گل مجاهد و چند تنى دیگر است که قدرت نمايي و زور گويي می کنند. پولیس ترافیک و هر کسی دیگر را كه دلشان بخواهد لت و كوب مي كنند و حتی به قتل مي رسانند. اين افراد در حکومت، اپوزیسیون و در هر جاى كه ظلم، استبداد، غصب زمين، قاچاق مواد مخدر، اختطاف و دزدى حاكم باشد، هستند.

شهروندان كابل مانند زندانیان و قرضداران شان باید چشم پایین انداخته قدم بزنند اگر نه کشته می شوند و بدتر از اینكه يك تعداد از بدبختان دیگر بخاطر هم قوم هم زبان بودن از اين ولگردان و درندگان كور كورانه دفاع مي كنند.

محمدکریم


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حــــــامی جنرال جرئت الله گل مجاهد زمری عبداللله عبداللله است و حامی مـــــلاتــــــــــــــــــــــــره غ است

>>>   گل گفتید دست تان درد نکند !
اگر زندگی میخواهی قوی باش ! قوی بودن زور بودن ازیک یا چندنه بلکه قوی برظالم باید بود وگرنه ظالم کاریکه تاحال کرده چیزی نگویی بازهم میکند . اردوقدرت سرکوب دزد را دارد اما دولت هوشیار موقع میدهد تاصاحب خانه در مقابل دزد عکس العمل کند تا آرامش حقیقی بوجود آید .
ملاهاطی سی سال از عامل خود ملیونها دالر بدست آورد اگر خصلت گوسفندی ادامه یا بددرندگی هم حتما ادامه می یابد . این وظیفه خود مردم است از خود دفاع میکند یا خود رآذوقه جهاد خور میسازد.
در محلیکه من زندگی دارم مردمان برای دفاع از خود یک یا چند میل سلاح چره ای بخانه خریده ملا اگر در شراکت دزد دخالت کند اجلش میرسد .
همین اکنون سقوط خان آباد اعلان شد اما سقوط قندوز را هم تبلیغ دارند . مطمینم هزاران دزد از گوشه های افغانستان بنام اسلام پیش طالب رسیده حال خان آباد را میشنویم که این دزدان مسلمان را مسلمان میسازد یا ملیاردهای عطا معلم و امثالش را هوس دارد ؟
همانطوریکه دکانهای اندراب بعد از غارت آتش زده شد شاید دکاندار مسلمان شده باشد بقیه جاها را هم مانند حکومت های جهادی سابق مسلمان ساخته خود را ملیونر خوهند ساخت هنوز منت هم میگذارند که هریک صدها نفر را به امر خود جنت روان کرده بازهم چنین کار خیر را ادامه خواهند داد. اگر زندگی میخواهند باید در مقابل دزد قیام کنند وگرنه این ملاهم مانند ملاهای سابق کیسه بری و قتل خواهد کرد.
وطندار

>>>   آیا مردم از زندگی شان و از شیوه و نحوه حکومتداران راضی هستند ؟
کسی که بخواهد رهبری جامعه فقیر و نادار افغانستان را بدست بگیرد باید در برنامه هایش تامین امنیت پایدار و مبارزه بافقر و ناداری را قرار بدهد و دراین راه تلاش شباروزی نماید.
دولت وحدت ملی موقیت شان روز به روز به دلیل ناتوان ، بی کفایتی وفقدان برنامه در امور دولت داری ضعیف شده روان است. ضعف این وضیعت خصوصاٌ از ابتد معلوم بود در فقدان سواد کافی هم پیمانان دوتیم بستگی دارد.
چرا بسیاری از مشاوران ریس جمهور و ریس اجرائیه افراد فرما ن بردار وضیف را به عنوان وزیر و ریس اداره و معاون وزیر برمی گزینند و معمولا ریس جمهور و ریس اجرائیه از افراد تعملق لذت می برند.

>>>   آقای محمد کریم خان شما کاملن برحق میفرمائید."با ملک بساز ده را بتاز"مردمان یاد شده با ملکان ساخته اند وبردیگران میتازند.
خداوند این ملت بیچاره رااز شر اینها وحامیان شان در امان داشته باشد.
کوهی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است