فساد دردو تیم، عامل اختلاف دو رهبر است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۰۳    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119758 منبع: پرینت

اختلافات میان دو رهبر حکومت بالا گرفته و آگاهان و فعالان سیاسی به فکر راه حل برای آن می گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عزیز رفیعی، فعال جامعه مدنی، فساد در دوتیم را عامل اختلافات دانسته وافزود: متاسفانه در هر دو تیم افراد فاسدی وجود دارند که اختلافات را به نفع خود می دانند. هم در تیم عبدالله و هم در تیم اشرف غنی افرادی وجود دارند که در حکومت گذشته سهم داشتند، در پروژه های بسیار بزرگ سهم داشتند و در بخش فساد آلوده بوده اند و هم اکنون نیز آلوده هستند.

وی افزود: بنابراین نمی توانیم قضاوت کنیم که کدام تیم دارای مفسد بیشتری است. این قضیه بخاطر این است که تعریفی از منافع ملی افغانستان نداریم. تمامیت ارضی افغانستان در خطر است و هیچ کسی توجه به مسایل اساسی ندارد و هیچ کسی به منافع ملی افغانستان نمی اندیشد و بحث ها خلاصه به منافع شخصی و گروهی و قومی می شود.

رفیعی گفت: مسوولان در بحث مبارزه با فساد هم آسیب پذیرترین ها و بی پناه ترین ها را می کشند. یعنی در یک فساد بسیار گسترده یک نفر بی پناه قربانی می شود و دیگران برائت حاصل می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مشکل افغانستان چوکی است که بر زیر پای عطا چور چسپیده یا آن چوکی برای عطا یا همه ما اشرار میشویم وهمه چیز را ویران میکنیم

>>>   اگر درتیم غ فساد ده فیصد باشد درتیم ع فساد 120 فیصد است اصلا تیم مفسدین همان ها هستند ، نادر نادری دران چوکی نباشد مصطفی مستور بچه خاله ع باید تعیین شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است