شورای صلح از حزب اسلامی خشمگین است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۵/۵/۲۶ کد خبر: 119625 منبع: پرینت

عهد شکنی هیات مذاکره کننده حزب اسلامی، خشم شورای عالی صلح را برانگیخته است.

مذاکرات صلح میان دولت کابل و حزب اسلامی حکمتیار هفته ها قبل به پایان رسیده و دو جانب روی امضای یک سند معتبر تفاهم نموده اند اما تعهد شکنی ها و عدول جانب حزب اسلامی از موارد توافق شده، روند امضای توافقنامه صلح را به چالش مواجه نموده و احتمال می رود که این مذاکرات به شکست روبرو گردد.

برخی از منابع در شورای صلح با ابراز نگرانی از شکست مذاکرات گفته اند که هیات حزب اسلامی هرگاه به بیرون سفر می کند با خواسته های جدید بر می گردد که هر نوع اضافه خواهی و عدول از اصل تفاهم نامه اصلی، برای شورای صلح قابل پذیرش نمی باشد.

فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما به ای بچه بیریش ضرورت نداریم

>>>   مهمانی بدهید تحفه بدهید جیب های شانرا ازپول های گدائی پرکنید این که یک فامیل دختر شان را دربدل یک بز ومواد غذائی می فروشند تا زنده بمانند مهم نیست مهم اینست تا یک جنایت کار مفعول هم جذب حکومت گردد وصد ها امتیاز را ازبایت آدم کشی تخریب همه دارو ندار بیت المال برایش داده شود
ر

>>>   مـی گــــــویند گل بیدین مخفیانه در لوگر با اشرف غنی دیدار داشته اصل پروسه ازانطریق نهائی میشود

>>>   اگــــــــــــــر گل بی دین بدون اجـازه آی اس آی حـرفی از صلح بزند وواقــعــا قـــصد صلح داشته باشد فـردایش جنازه مثله شده اش در بین بوجی وکنار سرک افتاده است ، فعلا به هدایت اسرائیلی ها برای مصروف ساختن وریشخند ساختن حکومت وبرای تماس با ستون پنجم وجاسوسی به اینجا می آیند یعنی پوسته رسان های آی اس آی هستند
@

>>>   اګر به حقیقت نظر کنیم نه ګلبدین صلح میکند و نه شورای صلح از او این امید را دارد. ګلبدین میخواهد خودش بدون کم و کاست بر سر اریکه قدرت در کابل بنشیند چون تمام عمر برای این مقصد خود مبارزه کرده و مردم مسلمان را کشته اند. درمقابل شورای صلح میداند که ګلبدین بی دین صلح نمیکند ولی این مذاکرات را دوام میدهد تا معاشات و امکانات از دست شان نروند. وګرنه همه مطمین هستند که ګلبیدین همان جنایت کاری است که نه انسانیت را ترجیح میدهد و نه اسلام را او فقط تشنه خون مردم مسلمان افغانستان و ګوشنه قدرت است به هر قیمت که باشد چون قیمت اش مردم نادان که از وی پیروی میکنند میپردازند و مسلمانان بیګناه دیګر قربانی افعال و افکار شوم ګلبیدین میشوند. ګلبیدین با طالبان جاهل و ملایان ګمراه و داعشیان ظالم و هزاره های مزدور یهودی هیچ فرق ندارد.
امانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است