توان نظامی و اطلاعاتی روسیه بیشتر از ناتو
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۸    ۱۳۹۵/۵/۲۵ کد خبر: 119527 منبع: پرینت

ارتش انگلستان در گزارشی به اشراف تسلیحاتی و اطلاعاتی ارتش روسیه نسبت به ارتش انگلستان و متحدانش در ناتو اذعان کرد.

بیزنس اینسایدر نوشت: یک گزارش درز کرده ارتش انگلستان حکایت از عدم توانایی ارتش انگلیس برای رویارویی با ارتش روسیه در میدان جنگ دارد.

در این گزارش درز کرده که به دست روزنامه تایمز افتاده است، ارتش انگلستان هشدار داده است که ارتش این کشور و متحدانش در ناتو در تلاش هستند تا توانایی های خود را به توانایی های ارتش روسیه برسانند که در میدان جنگ دارای قابلیت های برجسته ای در تمامی ابعاد است.

در این گزارش آمده است انبارهای تسلیحاتی و زرادخانه های موشکی روسیه بسیار قدرتمندتر از تسلیحات و زرادخانه های انگلستان است.

بنا بر این گزارش برتری ارتش روسیه فقط به تسلیحات و قدرت آتش منتهی نمی شود بلکه ارتش روسیه در زمینه اطلاعات و جاسوسی، هک سیستم های رادار، ارسال سیگنال ها بسیار قدرتمندتر از انگلستان و متحدانش در ناتو است.

در این گزارش از نظامیان انگلیسی خواسته شده است تا از استفاده از گوشی های هوشمند خودداری کنند زیرا در معرض هک شدن توسط نیروهای اطلاعاتی روسیه قرار دارند.

در جمع بندی گزارش ارتش انگلیس آمده است :باید اذعان کنیم که در صورت مقابله مستقیم بین روسیه و ناتو در حال حاضر روسیه توانمندی های حاشیه ای برجسته ای نسبت به ما دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انگلستان چرا نام خود را میگیرد باید نام امریکا را بگیرد بقه خود را با مار برابر حساب مینماید .
در این شکی نیست که روسیه با ناتو رقابت دارد نه با انگلستان که جز کوچک از ناتو است .

>>>   ای خدا! روسیه را از سر انګلیس ودار ودسته اش کم نکنی!

>>>   خودشان اطلاعات شانرا بدروغ درز ميدهند و در نتيجه مردم خود را ميترسانند تا بودجه نظامي را مضاعف كنند، اين درحاليست كه بودجه دفاعي شان بسيار تنقيص يافنه و يا اينكه اهداف ديگري را براه انداختن رقابت امريكائي ها و اروپائي ها را در زمينه در نظر دارند و هر پلاني كه دارند ، ولي انچه مسلم است ازدياد قدرت رزمي و دفاعي روسيه واقعيت دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است