حامد کرزی هنوز با حملات هوایی آمریکا مخالف است
واکنش 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119496 منبع: پرینت

حامد کرزی حملات هوایی آمریکا را محکوم و آنها را تهدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در پی حمله های هوایی آمریکا، حامد کرزی رییس جمهور اسبق کشور با نشر خبرنامه ای گفت: حمله های هوایی غیر مسولانه امریکایی ها در افغانستان پیامد خطرناک خواهد داشت و ادامه اینگونه حملات سبب خواهد شد که مردم بگونه جدی علیه حضور نظامیان خارجی از خود واکنش نشان دهند.

این در حالی است که یک خانواده 13 نفره بر اثر حملات هوایی نظامیان آمریکایی جان خود را از دست دادند اما هیچگونه اقدام و واکنشی از سوی حکومت صورت نگرفته است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به باندیست های شورای نظار مبارک باشد انشا الله ان روز ها فرا رسیده که بادار شان امریکا فرار کنند و شورای نظار ..........

>>>   آن فامیل تعداد از اشرار را درخانه مهمان کرده بودند

>>>   بلاخره کسانی که به اشرار پناه میدهند ونوکری پاکستان را میکنند باید هزینه ان را هم باید بدهند.

>>>   تنها را سرکوب دشمنان و نوکران پاکستانی این است که نه تنها امریکا بلکه ارتش و پلیس افغانستان از هر نقطه وهر قریه ای که بالای نیروهای امنیتی و نظامی فیر وحمله شد ان نقطه وقریه را از زمین وهوا بمباران کند وتا جرات نکنند به دشمنان اسلام وکشور پناه دهند.این نتیجه خیانت است.

>>>   میترسد خدای ناکرده از قوم انتحاریش و برادران ناراضی اش کسی کشته نشود ،حامد کرزی یک جاسوس سرویس اطلاعاتی پاکستان آی اس آی است که برای منافع پشتونهای آن طرف مرز تمام قرار دادی های بزرگ و پر منفعت را برای پشتونهای پاکستانی تحفه داده بود.
بی بی زلیخا

>>>   کرزی خودش طالب است هزاران طالب را از زندان بگرام آزاد نگرد ؟
باحترام
خاکسار

>>>   احمد کرزی سخن حق را بیان داشته است . خطاب به وطن فروشان ننگ بر شما باد که هم وطنان خود را با کمک بیگانگان قتل عام می کنید ننگ باد . یوسفزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است