حزب جمعیت در باره حمایت از عبدالله تصمیم می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۵/۵/۲۳ کد خبر: 119435 منبع: پرینت

قرار است رییس جمهور و رییس اجرایی قبل از ظهر امروز در مورد اختلافات اخیر و اتمام دوره 2 ساله پست ریاست اجرایی در کاخ سپیدار دیدار گفتگو نمایند.

در همین حال داکتر شاه ولی الله ادیب، والی پیشین بدخشان و عضو برجسته حزب جمعیت اسلامی افغانستان هشدار داد: اگر نشست امروز رییس اجرایی با رییس جمهور نتیجه مثبت را در پی نداشته باشد، متحدان عبدالله و به خصوص جمعیت اسلامی پیش از برگزاری کنگره این حزب در مورد حمایت از رییس اجرایی تصمیم خواهند گرفت.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی منافع شخصی شان زیر سوال رفت موضوع قوم را مطرح میکنند یعنی اگر از طریق تنظیم وانجو وسازمان نشد از قوم باید استفاده شود منافع خصوصی شان خط قرمز است

>>>   ع درجلسه خود از بسم الله خان مشوره میگیرد!!!!!
اورا به سارنوالی معرفی کن تا جواب دزدی هایش رابدهد صرف پنجشیری ها مورد اعتماد ع هستند درجلسه رسمی که بخش ریاست اجرائیه بوده برعلاو ه محقق ، محمد خان خان ، امرالله صالح وبسم الله خان را هم خواسته است

>>>   در باره چی عبدالله تصمیم میګرد عبدالله یک مجسمه متحرک است. و بس باید از عبدالله پرسیده شود که در این دو سال چند هزار قطعه عکس ګرفت و چند بوتل عطر مصرف نموده و چند میلیون دالر به زن خود که صرف بنام عبدالله است به هند روان نموده است.

>>>   صرف احمد شامسعود بود که جمعیت اسلامی سرپای قرار داشت بعد از وفات مرحومی این باقیماندهای دیگر که داد از جمعیت اسلامی میزنن نزد مردم افغانستان منفور گردیده اند. زیرا که در وقت ضرورت داد از مجاهد ومجاهدین میزنند زمانیکه به قدرت رسیدت باز از مجاهد دیگر خبری نیست وصرف متوجه جیب های خود میباشند.
دیگر مردم مسلمان و متدین فریب این عاصبین وابن الوقت ها رانخورند زیرا هر یک ایشان ازموده شده اند چنانچه گفته اند که سرمه ازموده را ازمودن خطا است .خداوند جزای اینهار بدهد.
قاسم از کابل

>>>   باز این حزب ... جمعیت میخوا هند جه بکنند.؟
حکیم.

>>>   اگرتیم اشرف غنی تیم جهادخوران ملیونر راکناربگذارد رای مردم افغانستان درانتخابات آینده ازتیم اشرف غنی است . چون داکتراشرف غنی درانتخابات شعار ضدفسادداده بودراه حل هم تصفیه جهادخوران است .
وطندار

>>>   داکتر چندان به پوست پاک نیست، مواظب باشید و نگذارید یکبار دیگر از خاطر فلان سفارت و فلان کشور، ذلت را زیر نام "زمان حساس" و "منافع ملی" بر شانه های ما تحمیل کند.
پ ن: عبدالله را نگذارید تنها پشت در های بسته با سفرا خارجی دیدن کند، بهتر است با تیم خود یکجا داخل مذاکرات شود چون یک تجربه ای تلخ از تک روی های این آقا داریم! و این به همه هویداست که داکتر در عرصه چانه زنی مشکلات خود را دارد.

>>>   بد کرده ای دیگه مردم نیکی هیچ حق ندارن تمام میراث افغانستان تنها برای جمعیت میرسد

>>>   اگر داکتر عبدالله اراده کند وتصمیم قاطع بگیزید پادشاهی اشرف غنی هم دگرگون مگردد این نه زمان عبدارحمن خان و نادر غدار است ونه زمان اشغال طالبان ایجاد حکومت جدید و توافقنامه حکومت وحدت ملی ثمره ای از خود گذری شجاعت وطندوستی مردم مجاهد و مقاوم در برابر تجاوز شوروی سابق و مقاومت در برابر تجاوز و اشغال نظامیان پاکستان بنام طالبان بوجود امده است اشرف غنی در یکی ازین مقاومت وجهاد مردم کشور شرکت نداشت و در امریکا با فامیلش در عیش وعشرت بود و حتی بطرفداری از طالبان گاه وناگاه از طریق رسانه ها حرف میزد اکنون که روی مصلحت های سیاسی ونظامی انرا اجازه نشستن در چوکی ریاست جمهور نظر به سر سفیداش داده شده است ناباید از خودخواهی و قومگرایی ودور ساختن وبه عاشیه کشاندن دیگر اقوام غیر از قوم وزبان خودش فکر کند و بیندیشد جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری که از نزدیکان ریس جمهور و ورایاور بزرگ دوران انتخابات ان بود بار بار از غیر عادلانه بودن اشرف غنی و ایجاد تیم خاص بخاطر اهداف خودش و به عاشیه کشاندن جنرال دوستم انتقعاد وشکایت اش بلند گردیده مردم بکلی از کار خلاف قانون ریس جمهور شاکی و نا راض اند .

>>>   اين چهره ها نماينده جمعيت اسلامي شده نميتواند، تنها برخي از شوراي نظار را نماينده گي ميكنند،

>>>   من خوب متوجه نشدم.!مگر دکتر عبدالله نماینده جمعیت است وفقط جمعیتی ها به اورای داده اند.کسی که بعنوان رییس اجرایی انتخاب می شود نماینده کل افغانستان است چه موافق وچه مخالف ودر اصل باید هدفش خدمت به وطن باشد نه حزب وقوم.واقعا متاسفم بر خود وکشورم با وجود این مسئولان.

>>>   منافع جنا یتکاران در خطر است.باید از جنایتکار بزرگ بشتیبانی کندند
قدیر پنجشیری.

>>>   چند تا منافق ودزد یکجا شدند در هر شرایط تغیر قیافه داده بالای خون اولاد غریب تجارت میکنند اگر واقعا این کاذبین خودرا مجاهد قلمداد میکنند چرا اولاد های شان را بخارج از کشور فرستادن باید در شرایط فعلی که دفاع از وطن بر هر فرد این سرزمین فرض است از این منافقین خانواده های شان در کشور های غربی در عیش وعشرت بسر میبرند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است