داعش توسط کشورهای بزرگ غربی بوجود آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۵/۵/۲۲ کد خبر: 119392 منبع: پرینت

باراک اوباما اعلام کرده است نیروهای بیشتری از سربازان آمریکایی را برای مبازه با داعش در افغانستان نگاه می دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر لطیف نظری استاد دانشگاه گفت: داعش گروهی است که از ابتدا توسط کشورهای بزرگ غربی به وجود آمده است. ادعاهایی که در حال حاضر آمریکا مبنی برای از بین بردن این گروه می کند درست نبوده و صرفا برای نگاه داشتن سربازان آمریکایی در خاک افغانستان این ادعا به مرحله ظهور می رسد.

وی افزود: داعش نه برای افغانستان ساخته شده است و نه برای مبارزه با طالبان در افغانستان. این گروه، برای راه یافتنن آمریکا به آسیای میانه به وجود آمده است. آنها به خوبی تمویل می شوند. نقشه راه وهدف آنها این است که شهرهای مختلفی از افغانستان را ناامن کنند تا بتوانند مسیر خود را به اسیای میانه باز کنند.

نظری گفت: این گروه تا به اهداف باداران خود نرسند از بین برده نمی شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی بیوجدان گفته بود که داعش را در ظرف دوهفته در افعانستان نابود میکنم بازهم یک لاف بزرگ وگپ
بزرگتر از دهن خود زده بود و مردم افغانستان باید بفهمن که اشرف غنی یک شخص معتاد و پودری است وهیچ به گپها وعده هایش اعتماد نکنند..قسیم

>>>   مردم شمال در پی بی توجه ی حکومت برای نجات فرزندان شان از محاصره دشمن در ولسوالی جانی خیل پکتیا امروز جاده سالنگ شمالی را در منطقه خنجان بروی ترافیک بستند.
دو صد سرباز تاجيك در جاني خيل پكتيا محاصره هستند كه تا حالا دوازده تن آنها به شهادت رسيدند.
عکس : قاسانی

>>>   او مردم تاجك و هزاره. اگر در برابر حكومت اشرف غني اقدام نكنيد. و اين حكومت را از بين نبريد. اشرف غني اصل و نصب تان را نابود ميكند.
براي حبيب الله خان پادشاه فقيد افغانستان فرمان ايجاد يك كميسون را نمي دهد. اما امروز از إمكانات دولتي در ارگ براي حشمت كرزي مراسم ميگيرند. مردم را دعوت ميكنند. و مكتب و جاده ها را بنام او مي كنند. و اين حشمت خان چي تاريخ دارد. چي كاره بوده. و براي مردم و ملت خود چي كرده. كه امروز برايش مراسم گرفته ميشود.
از هر إمكانات براي از بين بوردن اين حكومت فاسد و قوم پرست و مليت پرست استفاده كنيد. تا نابود شود.
نخستين اقدام براي فلج سأختن ادارات دولتي ندادن ماليات است. از هر تجار ملي و دوكاندار از تبار تاجك و هزاره خواهيش ميكنيم. كه ماليات خود را به دولت نپردازند.

>>>   هم تولید میکنند وهــــم می کشند مثلا جنایتکار پاکستانی حافظ سعید را مردار ساختند او مانند یک وحشی درغار ها بود که بی پیلوت گلوله رابه آدرسش فرستاد وکله پاچه اش رابهر طرف پراند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است