مسوولان در کابل و هلمند بی مسوولیت هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۳    ۱۳۹۵/۵/۲۱ کد خبر: 119388 منبع: پرینت

هلمند همواره از سوی هراس افکنان آسیب دیده است. هم اکنون در آتش جنگ می سوزد و فعالیت های این گروه ها بیشتر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، آصف وردک، آگاه مسایل سیاسی، گفت: دولت در هلمند به کسانی وظیفه نظامی می دهد که هیچ شناختی از این شهر و از مردم آن ندارند.

وی افزود: به علاوه، این افراد افرادی مسوولیت پذیر نبوده اند و همین باعث می شود که هلمند امروز در آتش جنگ شدید بسوزد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیدن عکسی که کارد طالب را برگلوی سرباز وطن نشان می دهد و خواندن اخباری که طرفداری خاینانه و بیشرمانۀ حامد کرزی از برادران جنایتکار، نامردو بیشرفش را گزارش می داد، راه خواب به چشم هر انسانی را می بندد.
اعمال رهزنانه و جنایتکارانۀ طالبان در کشتن زنان و اسیران و آنهم به اشکال نهایت رذیلانه چنان است که حتی حیوانات از چنین اعمالی ننگ خواهند کرد. اما حامد کرزی و حواریونش پیوسته و با سرتنبه گی ... از طالب دفاع می کنند و طالب جنایتکار را از سربازان وطن مستحقتر می دانند.
چشمی که اینهمه جنایت ضد انسانی را بنگرد و از آن دفاع کند، در اجتماع انسانها زندگی کند، دعوای رهبری مردم بکند و خود را متمدن هم به حساب بیاورد، باید از استخوان باشد. از سویی هم کسانی اند که هم در کنار کرزی اند و هم خود را متمدن، تکنوکرات و حتی ضد طاالبان به حساب می آورند.
طالبان با ارتکاب جنایتهای بیشمار ضد انسانی به نام اسلام، از بیشرفترین موجودات روی زمین اند. حامد کرزی و حواریونش که اینهمه جنایت را نادیده می گیرند و آنها را بیشتر از سربازان وطن صاحب این وطن می دانند، پایین تر از طالب قرار دارند و آنهایی که خود از یکسو ضد طالب اند و از سوی دیگر برای مقاصد حقیر مادی و شخصی در کنار کرزی قرار می گیرند پست تر از کرزی استند؛ و این درجه بندی تا ابد چنین خواهد ماند!

>>>   آری؛ کرزی بدکار ترینست و یکی از رهبران طالب - برادر؛ اما و این کرزی، نیست تنها درین برنامه آتشزا! بسیارند اینها و احمدزی و ..... و همان «زازی» (یاد مان نرود!) نیز، اندک کمتری برای پیاده سازیی مرامنامه «دویمه سقاوی»ی شان و یا بهتری ازین کرزی، برای کشور و شهروند، ندارند. گرچه «غل»، به عربی - دغل و به فارسی، نادرست و بازیگر و ... باشد و که هست غلزایی، با «مل» که باده و می و ... مادر زنا و ... کوهان گاونر و ... باشد و که میشود «ملتانی» - درانی در جنگست؛ اما هردو و همه شان، همیشه همنوا و هم اندیش و ... همه باهم و همه پاهای شان به یک موزه است و آن ترورستها را برادر خوانند و پول دهند و تفنگ و بمب و وزیر اکبر خان و شیر پور و دیوان امنیت و ارگ و مسجد و .... همه مال آنهاست و همش یکی اند، با هر خرامی که باشند. ما باید از دستگاه فاشیزم بگیم بیشتر؛ از فرمانروایی فاشیزم بر کشور، نه تنها از یک میخ و یا از یک چکش اش. اینست دید من. تندرستی و همخوانی با راه و اندیشه ضد فاشیزم، همه ما ستمدیده ها را و با درود هایم!

>>>   همه مردم هلمندکه درمناطق جنگ هستند ازان محلات فرار ودرساحه حکومتی جابجا میشوند ، با وجود مفسد بودن حکومت بازهم مردم بهتر میدانند زیر نفوذ حکومت باشند تا پاکستانی ها واشرار ، زور کلاشینکوف نباشد هیچ کس اشرار جاهل را نمی خواهد ، همه خوش دارند مکتب باشد تحصیل باشد تخنیک وصنعت باشد مردم باشرایط عصروزمان زندگی کنند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است